vanavond opstap of niet?

16-05-2008 22:08 19 berichten
Dit is misschien voor jullie een beetje zinloze topic, maar ik kan echt geen keuze maken. Vanavond gaat me broer met zijn vriendin, en nog een ander stelletje (die me broer kent) opstap. Ik wil ook heel graag en heb al vriendinnen meegevraagd maar niemand kan mee..zou k meegaan ofniet..We vertrekken pas heel laat 12 of 1uur snachts en blijven tot 4/5 uur.

De nadelen zijn dat ze allebei erg klef zijn..en ik misschien daar alleen sta :(

Voordelen zijn dat het misschien wel heel erg leuk is Ik kan namelijk de komende 3 weken niet meer opstap omdat ik dan elke dag vroeg op moet.
Alle reacties Link kopieren
ach gewoon doen! kan je niet eerder naar huis als er niets aan is?

en anders zoek je iemand waar jij klef mee kan doen!
Gewoon gaaaaan! Je krijgt meer spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van de dingen die je wel hebt gedaan (ofzo iets)
Ik wil ook wel. Maar hee, ik mag morgen.

Ga gewoon, als het niet leuk is ben je zo weer weg.
zinloos? Dat is mijn dilemma heel vaak hoor, zal ik wel of niet op stap gaan hahaha

Met 1001 redenen voor en tegen dan...

Ik zou gewoon gaan, klets vaak met vreemden en inderdaad als het niet leuk is kan je toch altijd nog weg gaan.
als ik het niet leuk vind kan ik niet zomaar naar huis gaan..ik ben afhankelijk van me broer want hij rijd.
Je kunt ook gewoon thuis blijven en de Yes lezen.....

Oh en het is MIJN broer.
Ah, je woont in een dorp. Rijden er geen nachtbussen?
nee het is een dik halfuur rijden vanuit mijn woonplaats. Er gaan geen bussen ofzow :P
Dan moet je een ONS regelen als je naar huis wil

* Oeps, wat zeg ik nou*
quote:misschicken schreef op 16 mei 2008 @ 22:23:

Je kunt ook gewoon thuis blijven en de Yes lezen.....

Oh en het is MIJN broer.

is dance-girl dan ook JOUW zus misschicken?

hereniging van familie?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En de volgende topic vraag is of jij nagellack op moet of niet?

Mens, zeik niet, get dressed......and have fun
Ik sluit me aan bij Libby haha. Maak er gewoon een leuke avond van!

Voordeel van ouder worden geloof ik, als ik de kans en mogelijkheid krijg, twijfel ik nog geen seconde .
Ja Feliciaatje, ik weet ook al waar wij die kunnen krijgen...... heeft hij de wijn eindelijk koud staan?
Geen idee. Ik iig wel .
Dit topic mag van mij doorgaan voor de nominatie "onzinnigste topic ooit". Allereerst, je hebt wel of geen zin. Niet, dan blijf je thuis en dan ga je volgende week. Wat een gedoe. Wat als iedereen zegt blijf thuis, blijf jij dan ook thuis? Als iedereen zegt gaan, dan ga je? Dus als we zeggen spring in de sloot doe je het ook? Pfff.

Ik probeer me echt altijd in te denken in TO maar dit is zo onzinnig. Ga lekker genieten of kruip onder de wol of gezellig achter de tv. Volgende week is er weer een vrijdagavond. No big deal lijkt mij.

Een avondje niet stappen mis je niet heel veel aan hoor. Er zijn er tig in een week en ontelbaar per jaar dus maak je niet te druk over zou ik zeggen.

Fijne avond met wat je ook gaat doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja, je kan dan de eerste 3 weken niet uit .............. so what ............ hopelijk haal je het volgend jaar nog dus nog ontelbare keren dat je kan uitgaan. En de rest van je leven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als dit hét probleem in je leven is en je er zelfs een topic over moet openen, dan ben je een gelukkig mens. Ik ben jaloers op je.
lekker gaan, wat is het ergste wat je kan overkomen? een mindere avond, nou dan weet je dat ook weer, toch? Elk voordeel heeft zijn nadeel, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven