vanavond opstap of niet?

vrijdag 16 mei 2008 om 22:08
Dit is misschien voor jullie een beetje zinloze topic, maar ik kan echt geen keuze maken. Vanavond gaat me broer met zijn vriendin, en nog een ander stelletje (die me broer kent) opstap. Ik wil ook heel graag en heb al vriendinnen meegevraagd maar niemand kan mee..zou k meegaan ofniet..We vertrekken pas heel laat 12 of 1uur snachts en blijven tot 4/5 uur.
De nadelen zijn dat ze allebei erg klef zijn..en ik misschien daar alleen sta
Voordelen zijn dat het misschien wel heel erg leuk is Ik kan namelijk de komende 3 weken niet meer opstap omdat ik dan elke dag vroeg op moet.
De nadelen zijn dat ze allebei erg klef zijn..en ik misschien daar alleen sta

Voordelen zijn dat het misschien wel heel erg leuk is Ik kan namelijk de komende 3 weken niet meer opstap omdat ik dan elke dag vroeg op moet.

vrijdag 16 mei 2008 om 22:54
vrijdag 16 mei 2008 om 23:18
Dit topic mag van mij doorgaan voor de nominatie "onzinnigste topic ooit". Allereerst, je hebt wel of geen zin. Niet, dan blijf je thuis en dan ga je volgende week. Wat een gedoe. Wat als iedereen zegt blijf thuis, blijf jij dan ook thuis? Als iedereen zegt gaan, dan ga je? Dus als we zeggen spring in de sloot doe je het ook? Pfff.
Ik probeer me echt altijd in te denken in TO maar dit is zo onzinnig. Ga lekker genieten of kruip onder de wol of gezellig achter de tv. Volgende week is er weer een vrijdagavond. No big deal lijkt mij.
Een avondje niet stappen mis je niet heel veel aan hoor. Er zijn er tig in een week en ontelbaar per jaar dus maak je niet te druk over zou ik zeggen.
Fijne avond met wat je ook gaat doen.
Ik probeer me echt altijd in te denken in TO maar dit is zo onzinnig. Ga lekker genieten of kruip onder de wol of gezellig achter de tv. Volgende week is er weer een vrijdagavond. No big deal lijkt mij.
Een avondje niet stappen mis je niet heel veel aan hoor. Er zijn er tig in een week en ontelbaar per jaar dus maak je niet te druk over zou ik zeggen.
Fijne avond met wat je ook gaat doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 16 mei 2008 om 23:20