Gezondheid alle pijlers

soa

04-02-2013 16:49 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
haaayy,

ik heb paar weken terug soatest gedaan, en bleek idd dat ik chlamydia had.. heb ook meteen 2 pillen meegekregen, netjes tegelijk ingenomen, en 2 dagen later ook geen klachten meer,

nu staat er op de bijsluiter dat de kuur na 5 dagen zijn werk gedaan heeft zeg maar.

nu heb ik na 6 dagen na de kuur onveilige seks gehad met mijn vriend.

vaak hoor je dat je een week geen seks hebben mag na de kuur, zou ik het nu weer hebben? zit zo in twijfel, en dan lees je allemaal van die stories op internet..
Wauw dus je hebt een soa en in minder dan een week lig je weer onveilig te ketsen... Geen woorden voor.
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Is je vriend behandelt? Je kan het niet weer van jezelf krijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar je vriend besmetten is natuurlijk wel mogelijk. Is je vriend getest? Misschien heeft hij het wel van jou gekregen en besmet hij jou weer.
vriend was ook behandelt ja..

en grumpycat, je hoeft me er niet oop te wijzen, weet zelf wel hoe dom het is ;)
Als je dat weet waarom doe je het dan?
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Ik weet niet hoe chlamydia voelt.. Maar heb je weer last dan? Misschien niet echt verstandig om het advies op de bijsluiter links te laten liggen. Je weet het nooit zeker. Ik zou bij twijfel gewoon weer naar de huisarts gaan. Zeker wanneer het nog niet helemaal juist voelt.
Wanneer is je vriend behandeld?
Bij twijfel contact met HA opnemen, en laten hertesten.
je kan ook het ''ping-pong'' effecrt hebben.. dat ik heb besmet, en hij mij enz.. omdat ik niet een week gewacht heb..
ik zelf heb geen klachten meer, mijn vriend ook niet.. maar dat zegt niks natuurlijk
quote:aannoo schreef op 04 februari 2013 @ 16:52:

en grumpycat, je hoeft me er niet oop te wijzen, weet zelf wel hoe dom het is ;)Gelukkig vind je het allemaal grappig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jeetje mina, ik snap dat niet. Je neemt gewoon een pilletje en hup, verder maar weer met de oude praktijken. Zo denken bepaalde mensen ook over aids. Ach, als ik het krijg slik ik toch een pilletje...

Zou je niet wat zuiniger op jezelf zijn?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
wow, 3 dubbel? Really viva?
*
Als je vriend niet is mee behandeld en je hebt onveilige seks gehad dan heb je jezelf wellicht weer besmet ja.

Indien je vriend is mee behandeld en jullie hebben na dag 5 van jullie beider kuren pas weer seks gehad, dan zou het veilig kunnen zijn.

Wel dom van je dat je hier niet over nagedacht hebt zeg!
Je bent dom.
En jij en je vriend vragen zich ook niet af van wie je het gekregen hebt?

Wie gaat er nou onveilige seks hebben met iemand die je besmet heeft met een SOA??
quote:aannoo schreef op 04 februari 2013 @ 16:57:

ik zelf heb geen klachten meer, mijn vriend ook niet.. maar dat zegt niks natuurlijk

Dat is juist het verneukeratieve aan Chlamydia. Je kunt drager zijn zonder ook maar 1 symptoom te hebben.

Wellicht een beetje gênant maar hup, terug naar de huisarts en opnieuw laten testen.
quote:Ephina schreef op 04 februari 2013 @ 17:09:

Als je vriend niet is mee behandeld en je hebt onveilige seks gehad dan heb je jezelf wellicht weer besmet ja.

Indien je vriend is mee behandeld en jullie hebben na dag 5 van jullie beider kuren pas weer seks gehad, dan zou het veilig kunnen zijn.

Wel dom van je dat je hier niet over nagedacht hebt zeg!

vriend is inderdaad meebehandeld..

ik weet dat het heel dom is.. toch bedankt voor je reactie!
.
Dit is niet echt toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 04 februari 2013 @ 17:27:

Dit is niet echt toch?Ik hoop van harte van niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven