soa
maandag 4 februari 2013 om 16:49
haaayy,
ik heb paar weken terug soatest gedaan, en bleek idd dat ik chlamydia had.. heb ook meteen 2 pillen meegekregen, netjes tegelijk ingenomen, en 2 dagen later ook geen klachten meer,
nu staat er op de bijsluiter dat de kuur na 5 dagen zijn werk gedaan heeft zeg maar.
nu heb ik na 6 dagen na de kuur onveilige seks gehad met mijn vriend.
vaak hoor je dat je een week geen seks hebben mag na de kuur, zou ik het nu weer hebben? zit zo in twijfel, en dan lees je allemaal van die stories op internet..
ik heb paar weken terug soatest gedaan, en bleek idd dat ik chlamydia had.. heb ook meteen 2 pillen meegekregen, netjes tegelijk ingenomen, en 2 dagen later ook geen klachten meer,
nu staat er op de bijsluiter dat de kuur na 5 dagen zijn werk gedaan heeft zeg maar.
nu heb ik na 6 dagen na de kuur onveilige seks gehad met mijn vriend.
vaak hoor je dat je een week geen seks hebben mag na de kuur, zou ik het nu weer hebben? zit zo in twijfel, en dan lees je allemaal van die stories op internet..
maandag 4 februari 2013 om 16:54
maandag 4 februari 2013 om 17:07
Jeetje mina, ik snap dat niet. Je neemt gewoon een pilletje en hup, verder maar weer met de oude praktijken. Zo denken bepaalde mensen ook over aids. Ach, als ik het krijg slik ik toch een pilletje...
Zou je niet wat zuiniger op jezelf zijn?
Zou je niet wat zuiniger op jezelf zijn?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

maandag 4 februari 2013 om 17:09
Als je vriend niet is mee behandeld en je hebt onveilige seks gehad dan heb je jezelf wellicht weer besmet ja.
Indien je vriend is mee behandeld en jullie hebben na dag 5 van jullie beider kuren pas weer seks gehad, dan zou het veilig kunnen zijn.
Wel dom van je dat je hier niet over nagedacht hebt zeg!
Indien je vriend is mee behandeld en jullie hebben na dag 5 van jullie beider kuren pas weer seks gehad, dan zou het veilig kunnen zijn.
maandag 4 februari 2013 om 17:14
quote:aannoo schreef op 04 februari 2013 @ 16:57:
ik zelf heb geen klachten meer, mijn vriend ook niet.. maar dat zegt niks natuurlijk
Dat is juist het verneukeratieve aan Chlamydia. Je kunt drager zijn zonder ook maar 1 symptoom te hebben.
Wellicht een beetje gênant maar hup, terug naar de huisarts en opnieuw laten testen.
ik zelf heb geen klachten meer, mijn vriend ook niet.. maar dat zegt niks natuurlijk
Dat is juist het verneukeratieve aan Chlamydia. Je kunt drager zijn zonder ook maar 1 symptoom te hebben.
Wellicht een beetje gênant maar hup, terug naar de huisarts en opnieuw laten testen.
maandag 4 februari 2013 om 17:14
quote:Ephina schreef op 04 februari 2013 @ 17:09:
Als je vriend niet is mee behandeld en je hebt onveilige seks gehad dan heb je jezelf wellicht weer besmet ja.
vriend is inderdaad meebehandeld..
ik weet dat het heel dom is.. toch bedankt voor je reactie!
vriend is inderdaad meebehandeld..
ik weet dat het heel dom is.. toch bedankt voor je reactie!