klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Het laden van pagina's in Safari is echt dra-ma-tisch!!!
Een klaagtopic? Bijzonder...
Los het nou maar gewoon op
Mag ik dan even kwijt dat ik het godgeklaagd vind dat er zo'n storing als dat doorlinken naar die ene site zo ogenschijnlijk weinig reactie bij Sanoma teweeg brengt?

Kan me trouwens ook zo voorstellen dat niet alle adverteerders gecharmeerd zullen zijn van dat doorlinken naar die ene site.

Mag toch hopen dat die morgen wat telefoontjes naar Sanoma zullen plegen, misschien dat er dan wel enige actie ondernomen wordt?
Geen wonder dat ie steeds geen bal deed. Laatste tijd al vaker last van dat hij opeens 'under construction" was. 8x per week..
Er valt weinig te klagen als je niet kunt inloggen of het forum er uit ligt. Het heeft mij 5 pogingen gekost om in te loggen en hier te komen.
Chartreuse, er wordt achter de schermen heel hard gewerkt om het probleem met de link op te lossen. Uiteraard zijn wij hier ook niet blij mee

met vriendelijke groet,

Junior
Pfff, dacht dat het hier aan mijn browser lag, Google Chrome.

Kreeg Error 101 en heel vaak Error 324 , mijn hemel zeg, nu al de 100.000 dat ik probeer te lezen en te klikken en iedere keer lig ik eruit.

Dit gaat nu al zo'n 3 dagen achter elkaar.

Fijn om te weten dat het niet hier aan mijn computer ligt, jammer voor jullie, hoop dat het gauw opgelost is. Succes!
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
En ik dacht dat het aan mijn pc lag
quote:Chartreuse schreef op 04 februari 2013 @ 22:22:

Mag ik dan even kwijt dat ik het godgeklaagd vind dat er zo'n storing als dat doorlinken naar die ene site zo ogenschijnlijk weinig reactie bij Sanoma teweeg brengt?

Kan me trouwens ook zo voorstellen dat niet alle adverteerders gecharmeerd zullen zijn van dat doorlinken naar die ene site.

Mag toch hopen dat die morgen wat telefoontjes naar Sanoma zullen plegen, misschien dat er dan wel enige actie ondernomen wordt?Ik heb ook het gevoel dat de site gewoon zwaar onder 'attack' is, maar dat niemand dit durft te zeggen. Moeten we het later teruglezen op nu .nl of tweakers ofzo.
Echt bagger zo. Merk dat ik nu vaak de moeite niet meer neem om 's avonds nog in te loggen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn downers werken ook niet zonder het forum. Straks moet ik nog een boek gaan lezen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind het soms erg vervelend, maar begrijp heel goed dat jullie er niks aan kunnen doen.

Sterkte ermee en maar hopen dat het snel helemaal is opgelost.
Topics over beleid mogen toch niet? Moet ik jou nu gaan staffen mod? :P
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha, ik krijg dit topic niet geopend, wegens storing. Hoe ironisch!!

Reageren kan wel, maargoed ik weet dus eigenlijk niet waarop ik reageer.
Hmmmm, misschien wel mosterd, zit net een topic te lezen en ineens zit ik op deze pagina.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Jullie weten toch zelf ook wel wat de problemen zijn?
De site is gehacked, zo moeilijk is dat niet om toe te geven , toch?
Is het bij jullie ook zo retetraag? Of ligt dat aan het internet van m'n buurman?
Krijgen we dan een gratis vivablad voor het 'leed' wat ons is aangedaan? :p
Volgens mij halen ze de site gewoon offline als er geen moderators zijn.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Gehackt? Spannend!
Ik krijg bij Isabelle het idee dat haar probleem LAG is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven