Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
dinsdag 5 februari 2013 om 11:48
Mogguh..
Ik hoop dat je ondertussen al aan de beurt geweest bent en snel wat te eten krijgt Zoeb.
Als alles oke is gegaan mag je misschien vandaag zelfs wel weer naar huis?
Ik doe vandaag lekker weinig.
Vaarwasser draait
Ik ben met de swiffert rond geweest.
Het huis is 'visite-proof' dus ik vind het wel best zo.
We hebben wel grote plannen voor de komende weken:
Oudste wil de bovenste verdieping betrekken en van de logeerkamer haar slaapkamer maken en van de sauna/opslag/wasdroog/rommelkamer een zitkamertje.
Dus dat betekent schilderen, spullen verhuizen van de ene verdieping naar de andere, maar vooral: heel veel weg doen.
Lekker opruimen! Ik heb er eigenlijk best wel zin in.
Ik hoop dat je ondertussen al aan de beurt geweest bent en snel wat te eten krijgt Zoeb.
Als alles oke is gegaan mag je misschien vandaag zelfs wel weer naar huis?
Ik doe vandaag lekker weinig.
Vaarwasser draait
Ik ben met de swiffert rond geweest.
Het huis is 'visite-proof' dus ik vind het wel best zo.
We hebben wel grote plannen voor de komende weken:
Oudste wil de bovenste verdieping betrekken en van de logeerkamer haar slaapkamer maken en van de sauna/opslag/wasdroog/rommelkamer een zitkamertje.
Dus dat betekent schilderen, spullen verhuizen van de ene verdieping naar de andere, maar vooral: heel veel weg doen.
Lekker opruimen! Ik heb er eigenlijk best wel zin in.
dinsdag 5 februari 2013 om 18:59
Mogguh
Had zo'n zin om met jullie mee te meeten, nadat ik de datum van Watervrouw hoorde, maar op die dag moet ik de (als ik me goed herinner) school van Coetjes' Oudste voor het eerst gaan bekijken. Volgende meet bij mij, okee?
Ben enorm onderwater op het moment. Twee keer feest gehad, nog twee keer feest te gaan. Hartstikke leuk allemaal natuurlijk, maar ik schiet er veel meer van in de vlekken dan nodig. Oja, en de kinderen zijn afschuwelijk druk. Snakken naar lente, ben ik bang.
Zoeb, jij moet je rot zijn geschrokken. Hoop dat ze het ding goed vast hebben zitten nu zodat dit je niet meer gebeurt. En beterschap natuurlijk. Wat leuk dat je een opleiding gaat doen!
Goldie, wel ontzettend leuk dat Oudste zo'n knus 'huisje' kan bouwen boven. Wauw, een 'echt' volwassen dochter. Was ze natuurlijk al een paar jaar, maar toch.
Coe, heel veel plezier in Texel. Je huisje klinkt heerlijk
Anderen even een dikke knuf.
Had zo'n zin om met jullie mee te meeten, nadat ik de datum van Watervrouw hoorde, maar op die dag moet ik de (als ik me goed herinner) school van Coetjes' Oudste voor het eerst gaan bekijken. Volgende meet bij mij, okee?
Ben enorm onderwater op het moment. Twee keer feest gehad, nog twee keer feest te gaan. Hartstikke leuk allemaal natuurlijk, maar ik schiet er veel meer van in de vlekken dan nodig. Oja, en de kinderen zijn afschuwelijk druk. Snakken naar lente, ben ik bang.
Zoeb, jij moet je rot zijn geschrokken. Hoop dat ze het ding goed vast hebben zitten nu zodat dit je niet meer gebeurt. En beterschap natuurlijk. Wat leuk dat je een opleiding gaat doen!
Goldie, wel ontzettend leuk dat Oudste zo'n knus 'huisje' kan bouwen boven. Wauw, een 'echt' volwassen dochter. Was ze natuurlijk al een paar jaar, maar toch.
Coe, heel veel plezier in Texel. Je huisje klinkt heerlijk
Anderen even een dikke knuf.
dinsdag 5 februari 2013 om 19:13
Zoebje wat fijn dat je weer thuis bent! Hoop zo dat de ellende met dat kutether nu voorbij is!
Mamz, leuk om je te lezen. Jammer dat je niet kan meeten maarrr volgende keer beter dan toch?!
Ben benieuwd of deze post lukt, forum doet erg moeilijk afgelopen dagen, hebben jullie dat ook?
Coe, hoe is het? Ziek geworden of viel het toch mee?
Mamz, leuk om je te lezen. Jammer dat je niet kan meeten maarrr volgende keer beter dan toch?!
Ben benieuwd of deze post lukt, forum doet erg moeilijk afgelopen dagen, hebben jullie dat ook?
Coe, hoe is het? Ziek geworden of viel het toch mee?
dinsdag 5 februari 2013 om 21:04
Ja hoor, genoten
Morgen ga ik een paar uur extra werken omdat bazin een doktersafspraak heeft.
Dag Mamzie. Ik zie je wel eens voorbij komen op twitter, ik doe ook wel eens een poging, maar ik kom er maar niet in, in dat twitteren...
Jammer dat je niet kan komen meeten.
Gelf, jij komt wel he?
En Caribou? Die moet ook komen!!!
Wat ligt het forum er de laatste dagen toch veel uit! Grrrr....
Morgen ga ik een paar uur extra werken omdat bazin een doktersafspraak heeft.
Dag Mamzie. Ik zie je wel eens voorbij komen op twitter, ik doe ook wel eens een poging, maar ik kom er maar niet in, in dat twitteren...
Jammer dat je niet kan komen meeten.
Gelf, jij komt wel he?
En Caribou? Die moet ook komen!!!
Wat ligt het forum er de laatste dagen toch veel uit! Grrrr....
dinsdag 5 februari 2013 om 21:09
Ik zou om drie uur aan de beurt zijn en er was dus nog een discussie gaande over en weer of ik nu wel of niet een licht ontbijt mocht. Komt er om half negen een broeder de kamer binnenstormen met een operatiehemd dat ik NU aan de beurt ben. Had nog geen premidicatie gehad, nog geen schoon bed en de urloog kwam binnen terwijl ik bijna in mijn nakie stond. die heeft zijn hoofd even tussen de gordijnen gestoken terwijl ik een sprong maak op mijn bed en onder het dekbed kroop. Haha. Nou ja mijn vragen zijn beantwoord en ik was binnen vijf minuten op weg naar de OK. Met het geluk dat ik dus niet nog een nachtje hoefde te blijven wat wel had gemoeten als ik om 3 uur pas aan de beurt was. Het ging me opeens wel veel te snel want ik was helemaal niet voorbereid. Maar het is goed gegaan, nieuwe katheter zit erin voor maximaal een half jaar en ik was na de ingreep meteen van de pijn en de bloedingen af. Jippie.
woensdag 6 februari 2013 om 08:39
woensdag 6 februari 2013 om 11:53
donderdag 7 februari 2013 om 00:48
Leuk je nieuwe ava Gold.
Coetje hoe gaat het?
Ik zat vanavond alweer op de SEH. Heb al de hele dag koude rillingen. Maar omdat ik maar een temp had van 36.8 mocht ik gelukkig weer naar huis. Heb nu een zware AB kuur gekregen. En nu heb ik natuurlijk wel koorts. Of verhoging, 38.2
Nou ja, ik houd het vannacht maar een beetje in de gaten.
Coetje hoe gaat het?
Ik zat vanavond alweer op de SEH. Heb al de hele dag koude rillingen. Maar omdat ik maar een temp had van 36.8 mocht ik gelukkig weer naar huis. Heb nu een zware AB kuur gekregen. En nu heb ik natuurlijk wel koorts. Of verhoging, 38.2
Nou ja, ik houd het vannacht maar een beetje in de gaten.
donderdag 7 februari 2013 om 08:08
Mogguh'
Heb je de griep Coe? Er heerst een hele nare. Niet te hopen dat je die hebt meis.
Vannacht ging het wel. De koorts is niet veel hoger gekomen en ik heb flink liggen zweten. Nu heb ik het weer ijskoud en maar 36.2. Ik snap het even niet meer.
Nou ja ik ga nu een hete douche nemen en zorgen dat de was weg is gewerkt. Voor alle zekerheid.
Heb je de griep Coe? Er heerst een hele nare. Niet te hopen dat je die hebt meis.
Vannacht ging het wel. De koorts is niet veel hoger gekomen en ik heb flink liggen zweten. Nu heb ik het weer ijskoud en maar 36.2. Ik snap het even niet meer.
Nou ja ik ga nu een hete douche nemen en zorgen dat de was weg is gewerkt. Voor alle zekerheid.