Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om jou hier ook weer te zien Caribou

Paniek Wel een goede reden om eens flink aan de bezem te gaan!
Ik heb de laatste tijd al flink gebezemd want ik werd helemaal gestoord van alle onnnodige spullen die we in de loop van de tijd hebben verzameld.

Ik verkoop, ruil, geef en gooi van alles weg.

En hoewel er vuilniszakken vol het huis uit gaan valt het bijna niet op

Maar de laatste tijd zijn we veel op pad geweest en dan komt er niets van stofzuigen e.d.

Dat is nu dus Heel Hard nodig.
Leuk dat je er ook weer bent Caribou.

Van bezemen is niet veel gekomen hier. Vandaag was kleindochter er. Maar wat was het lekker weer, dus kon ze lekker naar buiten, de tuin in met opa.

En ik achter de naaimachine om een Roodkapje-cape te maken. Had een mooie prinsessenrok gemaakt, maar ze vind er niets aan. Maar Roodkapje was een succes. Ze danste er de hele kamer mee rond. Heerlijk zo'n kind.

Zat dit topic ineens in mijn actieve topics ofzo :-)

Eerst maar eens avondeten regelen
Goed gelukt Zoeb!

Hier staat een oude singer, moet me toch eens verdiepen in naailes, lijkt me ook wel handig want nu moet ik alles aan mijn moeder vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven