***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ehhh iemand ervaring met een valse start?? Denk niet dat het nog door gaat zetten. Heb om half 11 dus na een uur pas weer 1 wee gehad....

Nu voel ik mij eigenlijk weer normaal...

Ehhh dusse ga hier allemaal door met jullie dagelijkse beslommeringen, ik denk dat frambozemeisje nog even op zich laat wachten!
Hihihi wat een hoop commotie vanmorgen! Framboos, ik hoop voor jou dat het toch doorzet vandaag of morgen, het is heerlijk weer om te bevallen!

Hier in huis een uitslaper, vanmorgen was ze pas om 9 uur wakker! Nu is het wel zo dat we vrij laat eten en ze dus ook later op bed ligt, gisteren was het half 9 dus daar zalhet ook wel aan liggen. Oh ze is wakker, ik ga stoppen.
Hier ervaring met een valse start ja! Ongeveer twee weken lang leek het er steeds op dat het begon, superirritant was dat!
Layla misschien komt het ook een beetje omdat het weer wat minder mooi dus minder licht en warm is?

Wij moeten echt wat aan onze gordijnen gaan doen...Pff wat een luxe, tommy heeft gewoon tot 9:30 geslapen bij mijn ouders! En daarna weer braaf om 11:00.

hier geen weeën meer...pffff wat een comotie om niks! hihihi
Wilde net zeggen, MIcha heeft daar nogal wat ervaring mee!

Robbie heeft net pracht van een zandbak gekregen voor zijn 13de vermaanddag! :-) Hij vindt het geweldig!
owww mich fris mijn geheugen even op!

Had jij ook een uur lang ongeveer om de 4min. weeën? en dan ineens weer een uur ertussen? en dan weer 1,5uur? En dan stopte het hele proces weer ofzo?
Wij hebben luiken voor de ramen die het zo donker maken als de nacht, maar Robbie wordt gewoon netjes tussen 7 en half acht wakker elke dag hoor. Dus dat is zeker niet heilig!
leuk xaloy! Die boot?
xaloy...Denk dat tommy ook smorgens wakker wordt van het lawaai van de straat...En dat in combi met het felle licht denk ik..Bij mijn ouders slaapt hij altijd veel langer..Zij wonen ook vrijstaand zal ook wel schelen.
Framboos!!!!! Spannend!!!! Zet 'm op!!!
O, mosterd na de maaltijd...ik had 'm even niet ge-refreshed.

Sorry...
hihihi
Framboos, hier twee keer gebroken vliezen en meteen de weeen. Dus geen ervaring met een valse start. De laatste keer had ik net als jij een paar dagen ervoor ook ineens van die waterige afscheiding en een dag rugpijn.

Wie weet komt frambozenmeisje vanavond/nacht. In de nachtelijke uurtjes worden de meeste baby's geboren.
het blijft natuurlijk rete spannend!!!!! Ik ga weer terug naar de tribune om weer mee te doen met de wave.
Ja, dat kan natuurlijk. Het enige lawaai wat Robbie hoort zijn de vogels 's ochtends. (en wat koebellen enzo :-)
Nee, niet de boot. Veel te duur en onhandig ivm katten. Een gewone houten bak met zitrandjes en deksel.

Goh, waarom kan ik het nooit allemaal in één post kwijt?
Leuk Xaloy, een zandbak, ik denk dat wij binnenkort maar zo'n schelp kopen waar ook water in kan, we hebben niet zoveel ruimte op ons balkon dus dan is dat wel handig.
Die schelpen kosten echt drie keer niets, ik zag ze ook liggen bij de Toys R Us hier beneden (oh wat klinkt dat bergerig, 'hier beneden'.. Maar het is écht zo, wij wonen in een dorp boven een ander dorp en daar is de Toys R Us :-)

Goed, die schelpen kosten 20 Frank (ongeveer 13 Euro) en zakken zand 5 Frank per stuk (ongeveer 3,50 Euro). Wij hebben nu een zandbak van hout, iets groter, van 40 Frank. Dus dat vond ik nog wel OK!
Die schelpen kosten inderdaad geen drol! Wij hebben hier ook onze zandbak idealen, maar gaan uiteindelijk denk toch ook voor de ordinaire schelp! (of schildpad)

Esan, ik geloof ook in de slijmprop/waterverlies. Dus geen bevalling vandaag voor mij!

Layla lig je nog plat in bed?
Framboos, hoe is ie? Meid, wat maak jij het spannend! (Wat is deze zwangerschap snel gegaan zeg!)

Ik ga vanavond kijken naar een rood katertje! Hopelijk is ie net zo leuk in 't echt als op de foto's!
Framboos, ik lig op de bank met het pootje omhoog, in bed is veel te saai hoor.

Spitsmuis, wat leuk, een rood katertje! Leuk zo'n kitten, ik vond het ook zo leuk toen we een nestje hadden van onze poes.
Nog even een vraagje:

Is iemand van jullie wel eens in Denemarken geweest? Wat is leuk om met kindjes te doen? Wij komen er zelf niet uit! (of we zijn gewoon niet zo slim, dat kan ook)
Framboos jammer die valse start, hoop dat het de volgende keer echt doorzet en geen valse start is.

Kieran wordt altijd tussen 6 en 6u30 wakker, en dat is echt geen tijd! Zeker niet in het weekend.

Vooral nu het lijkt dat hij zijn slaapje om 7u30 laat vallen.

En het maakt helaas geen zier uit of ik hem om 7u of om 9u in bed leg, hij wordt gewoon om 6u/6u30 wakker.

Deze ochtend sliep hij zowaar wel weer even een uurtje. Kon ik ook nog even lekker op bed liggen.

Valt wel weer tegen die regen, binnenzitten is geen zak aan met een kleine dondersteen. Vanochtend wel even naar de winkels wezen fietsen, maar meneertje vond zijn mooie, rode jip en janneke poncho helemaal niks!

Ik wil ook naar Zwitserland!
Hey framboos jij weet het toch spannend te houden.

Vandaag was een rotdag, de eerste keer dat Xander naar het centrum was voor een ontmoeting met mijn ouders. Heb heel erg gehuild, ik kon het gewoon niet aan !! :(( Op zo een moment voel je pas echt dat je een moeder bent die heel erg veel van haar kleintje houd. Nu moet hij om de twee weken een uurtje naar het centrum om daar mijn ouders te ontmoeten. Erg pijnlijk voor mij, ben zo bang dat ze slecht zullen zijn voor Xander en dat ie later net zoals mij last zal hebben van te weinig zelfvertrouwen. Het centrum zei dat het heel goed is gegaan vandaag ... maar volgens mij is dit puur omdat er mensen bijzijn. Maar een ding weet ik al zeker mijn vriend gaat altijd met Xander meegaan als de begeleiding wordt stopgezet, dus dat is wel al een geruststelling.

Straks gaan we wschlk een buggy kopen , die samen met een rolstoel past in onze nieuwe auto een opel vectra. Hebben hem nu al sinds een maandje.

Sorry voor het geego ... maar zat hier vreselijk met ...
Dropneusje en spitsmuisje hebben jullie nog plannen om naar Belgie te komen dit jaar?? Jullie en ook de andere meiden zijn altijd welkom !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven