medische missers en medische fouten
woensdag 6 februari 2013 om 18:05
Medische missers worden verdoezeld. Patiënten krijgen ook geen herstelbehandeling en worden hierdoor opzettelijk verder benadeeld. Denk maar niet dat uw vriendelijke huisarts er niet aan mee doet. Elke arts is verplicht eraan mee te doen. Missers en fouten kunnen ook u overkomen bij elk bezoek aan een arts, huisarts, tandarts en vooral artsen in een ziekenhuis. Op tv ziet u allerlei mooie geslaagde behandelingen en tevreden patiënten maar over patiënten met medische missers hoort u niets totdat het u zelf of anderen in de naaste omgeving overkomt. Slachtoffers van medische missers worden door artsen genegereerd, belachelijk gemaakt en afgepoeierd. Daar zijn artsen wel goed in. In eerste instantie gelooft u die verhalen niet, dat was bij mij ook zo, totdat het jezelf overkomt. De werkelijkheid van tv is dus totaal anders. Medische missers worden zelfs in de wao/wia of inrichtingen geschopt, de medische doofpot. Men zwijgt over de talloze doden(>3000) en gewonden en gehandicapten(>30.000) door de medische missers. Waarom worden medische missers niet hersteld?
woensdag 6 februari 2013 om 18:13
woensdag 6 februari 2013 om 18:16
woensdag 6 februari 2013 om 18:19
Redelijk veel medische missers kunnen gewoon hersteld worden natuurlijk, het verkeerde geamputeerde been er weer aanzetten is lastig en natuurlijk zal de patient mogelijk meer schade ondervinden/langer in het ziekenhuis liggen maar uiteindelijk komen de meeste gezond het ziekenhuis uit.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 6 februari 2013 om 18:24
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:20:
[...]
Ik hoop niet dat je wereld nu instort maar de paashaas bestaat ook niet.*zit in shock op de bank* Nou durf ik het bijna niet te vragen, maar hoe zit het dan met Ludo en Janine....die zijn dus ook niet echt?
[...]
Ik hoop niet dat je wereld nu instort maar de paashaas bestaat ook niet.*zit in shock op de bank* Nou durf ik het bijna niet te vragen, maar hoe zit het dan met Ludo en Janine....die zijn dus ook niet echt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 februari 2013 om 18:25
quote:wordtel schreef op 06 februari 2013 @ 18:23:
[...]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is Sinterklaas dan ook een leugen?
Nee zeg, gelukkig is niet ALLES een leugen.
De kerstman is trouwens weer wel een verzinsel.
[...]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is Sinterklaas dan ook een leugen?
Nee zeg, gelukkig is niet ALLES een leugen.
De kerstman is trouwens weer wel een verzinsel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 6 februari 2013 om 18:29
quote:Lauraontopic schreef op 06 februari 2013 @ 18:26:
Wat een sarcastische k*t reacties.
Wil je niet zo onaardig doen?
Het is niet niks om te horen dat we allemaal van kindsaf zijn voorgelogen over neppe hazen, Ludo en Sjanien en Sinterklaas en de Kerstman.
O en Mickey Mouse uit Disneyworld is gewoon een verkleed mens.
Sorry.
Wat een sarcastische k*t reacties.
Het is niet niks om te horen dat we allemaal van kindsaf zijn voorgelogen over neppe hazen, Ludo en Sjanien en Sinterklaas en de Kerstman.
Sorry.
woensdag 6 februari 2013 om 18:30
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:29:
[...]
Sorry.Heb je een punt. Wil ook niks aan die pijn afdoen hoor.
[...]
Sorry.Heb je een punt. Wil ook niks aan die pijn afdoen hoor.
woensdag 6 februari 2013 om 18:31
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:29:
Sorry.
Ik vond je altijd een hele lieve forumster...
Maar met alle onzin die je nu aan het verkondigen ben over Mickey en zo....
Ik weet het niet meer hoor
Sorry.
Ik vond je altijd een hele lieve forumster...
Maar met alle onzin die je nu aan het verkondigen ben over Mickey en zo....
Ik weet het niet meer hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!