Gezondheid alle pijlers

medische missers en medische fouten

06-02-2013 18:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Medische missers worden verdoezeld. Patiënten krijgen ook geen herstelbehandeling en worden hierdoor opzettelijk verder benadeeld. Denk maar niet dat uw vriendelijke huisarts er niet aan mee doet. Elke arts is verplicht eraan mee te doen. Missers en fouten kunnen ook u overkomen bij elk bezoek aan een arts, huisarts, tandarts en vooral artsen in een ziekenhuis. Op tv ziet u allerlei mooie geslaagde behandelingen en tevreden patiënten maar over patiënten met medische missers hoort u niets totdat het u zelf of anderen in de naaste omgeving overkomt. Slachtoffers van medische missers worden door artsen genegereerd, belachelijk gemaakt en afgepoeierd. Daar zijn artsen wel goed in. In eerste instantie gelooft u die verhalen niet, dat was bij mij ook zo, totdat het jezelf overkomt. De werkelijkheid van tv is dus totaal anders. Medische missers worden zelfs in de wao/wia of inrichtingen geschopt, de medische doofpot. Men zwijgt over de talloze doden(>3000) en gewonden en gehandicapten(>30.000) door de medische missers. Waarom worden medische missers niet hersteld?
Geen idee. Maar welkom op dit forum!
quote:wasik schreef op 06 februari 2013 @ 18:05:

Waarom worden medische missers niet hersteld?Wat wil je er aan herstellen dan?

.... Waarom worden medische missers niet hersteld?

Hoe had je dat voor je gezien?

Een geamputeerd linkerbeen uit de afvalbak halen, hem er weer aannaaien en alsnog de blinde darm verwijderen, zoals gepland?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad joh!

Je mag als afgestudeerd arts pas je handtekening op je bul zetten nadat je een handtekening hebt gezet op een document waarin staat dat je altijd al je fouten zult verdoezelen en dat je nooit mensen oprecht zult helpen. Al helemaal niet als je huisarts wilt worden.
Wasik, ik begrijp dus goed dat jij zelf ook helemaal nooit een fout maakt, hoe klein ook?
Redelijk veel medische missers kunnen gewoon hersteld worden natuurlijk, het verkeerde geamputeerde been er weer aanzetten is lastig en natuurlijk zal de patient mogelijk meer schade ondervinden/langer in het ziekenhuis liggen maar uiteindelijk komen de meeste gezond het ziekenhuis uit.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

De werkelijkheid van tv is dus totaal anders. ECHT??? KAK!!! Dus wat op tv is, is niet altijd de werkelijkheid?
Gelukkig hebben we Gregory House achter de hand. Hij lost alles op, ook medische missersch. Maar die maakt hij niet.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2013 @ 18:19:

[...]

ECHT??? KAK!!! Dus wat op tv is, is niet altijd de werkelijkheid?Ik hoop niet dat je wereld nu instort maar de paashaas bestaat ook niet.
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:20:

[...]

Ik hoop niet dat je wereld nu instort maar de paashaas bestaat ook niet.Ik durf het bijna niet te vragen, maar is Sinterklaas dan ook een leugen?
Hoe zit het eigenlijk met het programma medische missers die zijn dus verzonnen omdat het nooit voorkomt?
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:20:

[...]

Ik hoop niet dat je wereld nu instort maar de paashaas bestaat ook niet.*zit in shock op de bank* Nou durf ik het bijna niet te vragen, maar hoe zit het dan met Ludo en Janine....die zijn dus ook niet echt?
quote:wordtel schreef op 06 februari 2013 @ 18:23:

[...]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is Sinterklaas dan ook een leugen?

Nee zeg, gelukkig is niet ALLES een leugen.

De kerstman is trouwens weer wel een verzinsel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ludo en Janine zijn natuurlijk wel echt en sinterklaas ook. De paashaas is niet echt omdat een haas helemaal geen eieren kan verven...
Wat een sarcastische k*t reacties.
quote:Lauraontopic schreef op 06 februari 2013 @ 18:26:

Wat een sarcastische k*t reacties.Wat een gezellige, constructieve reactie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Wat een sarcastische k*t reacties.

Wil je niet zo onaardig doen?

Het is niet niks om te horen dat we allemaal van kindsaf zijn voorgelogen over neppe hazen, Ludo en Sjanien en Sinterklaas en de Kerstman.

O en Mickey Mouse uit Disneyworld is gewoon een verkleed mens.

Sorry.
quote:Solomio schreef op 06 februari 2013 @ 18:28:

[...]

Wat een gezellige, constructieve reactie.Jij hebt constructieve onderbouwing nodig? Echt? Pff.

Wat een sarcastische k*t reacties.'t Is dan ook een medisch fout gebouwde poes? Denk ik?
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:29:

[...]

Wil je niet zo onaardig doen?

Het is niet niks om te horen dat we allemaal van kindsaf zijn voorgelogen over neppe hazen, Ludo en Sjanien en Sinterklaas en de Kerstman.

Sorry.Heb je een punt. Wil ook niks aan die pijn afdoen hoor.
quote:Kuzu schreef op 06 februari 2013 @ 18:29:

Sorry.

Ik vond je altijd een hele lieve forumster...

Maar met alle onzin die je nu aan het verkondigen ben over Mickey en zo....

Ik weet het niet meer hoor
Maar...gelukkig is Gordon wèl echt.

Wat een sarcastische k*t reacties.Nee van jouw bijdrage maken ze een "quote van de dag" deurposter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven