Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
geen antwoord gekregen marels? Ik mis je topic met sieraden wel! (over je plaatje, ik wou het al eerder vragen)
a docter a day keeps the apple away
Als ik nog eens richting brievenbus ga neem ik ze mee Newnick
668, the neighbour of the Beast
Nog niet Marmul....

Ik heb hoop dat het ooit goed komt.
dat hoop ik ook marels,

trouwens, ik heb nog twee vest/tuniekdingen van wol liggen (paars en grijs) een witte blouse, een zwart mouwloos jurkje en volgens mij was dat het. Intresse?
Jaaaaa, graag!!

Heb je foto's???

Ik heb je net ergens anders over een mail gestuurd ook!
je hebt mail terug Marels!
quote:Marels schreef op 06 februari 2013 @ 14:56:

En in de aanbieding; een zwart en wit Zinzi "parel"-armbandje. Die die je toen bij de Kruidvat kreeg en waar je die bedels aan kunt hangen.Laat maar, zag dat Newnick eerder was..
quote:GreetBilspleet schreef op 06 februari 2013 @ 12:16:

Ik kom ook even op het weggeeftopic. Ik heb een JVC televisie. Hoogstwaarschijnlijk kan hij dit weekend worden opgehaald in Rotterdam. De televisie is zo'n 8 jaar oud (misschien ouder) en hij doet het prima. De afstandsbediening zit er ook bij. Hij is wel loodzwaar, ik schat zo'n 50 kilo. Het beelddiagonaal is 77 cm.

Wie o wie kan ik hier blij mee maken?

Hij ziet er ongeveer zo uit:

[afbeelding]

Niemand die ik blij kan maken met de televisie?

Jammer, dan gaat hij marktplaats op
quote:GreetBilspleet schreef op 06 februari 2013 @ 17:26:

[...]

[afbeelding]Vind m heel mooi, maar Rotterdam is helaas heel erg uit de richting
Hoi, gebruikt iemand in omgeving Den Haag toevaliig fryso h.a. melk voor haar baby? Ik heb nog een pak staan voor 0-6 maanden, houdbaar tot september. (Ingekocht voor de zekerheid, maar heb het toch niet gebruikt.)
italie-meisje... SUPER bedankt voor de enveloppe namens mijn zoon, nu was alleen de kaart het allermooiste Hij gaat hem op zijn kamer ophangen

Heeft nu 25 verschillende 'muntjes'en s helemaal blij!

Mail morgen even met de rest van de dames, 1 iemand heb k volgens mij nog geen antwoord gegeven

Hier nog een 2 pers. skyleren zwarte bank in de aanbieding, regio 0172
Haha bokito! Wat leuk.

Blij dat hij er blij mee is. Vond de kaart wel leuk voor een jongen. Goede keuze dus.
Nog iemand interesse in de Senseo die ik eerder postte?
Ik heb van de bankgiroloterij een museumkaart gekregen die van februari t.m, april geldig is en waarmee je gratis toegang krijgt tot 15 verschillende musea.

Is er iemand die ik daar blij mee kan maken?

Mail maar even naar xxxxxxxx

**** hij is al weg*****
Layla weet je of je daar ook mee naar het Naturalis kan? Als dat zo is mail ik je ff
Hoi Bokito,

Je kunt er niet mee naar Naturalis, maar hij is ook al weg. Heb net een mailtje gekregen van een forumster.
Bokito ik had je gemaild over die kruidvatactie.
Maylea, de boeken zijn naar je onderweg
quote:GreetBilspleet schreef op 06 februari 2013 @ 17:26:

[...]

[afbeelding]

Jammer, dan gaat hij marktplaats op
quote:Italie_Meisje schreef op 07 februari 2013 @ 14:23:

Maylea, de boeken zijn naar je onderwegLeuk, ik ben benieuwd
Was er nou iemand die van die kruidvat voice dingen spaarde? Ik heb er nog een paar..... En een mini van AH dubbel: een deegroller

Kikkerprinsesviva@ ziggo.nl
quote:kikkerprinses schreef op 07 februari 2013 @ 17:32:

Was er nou iemand die van die kruidvat voice dingen spaarde? Ik heb er nog een paar..... En een mini van AH dubbel: een deegroller

Kikkerprinsesviva@ ziggo.nl

Vind je dat niet zonde om maar 1 mini naar iemand te sturen. De actie is toch nog maar net begonnen?

Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor
quote:Maylea schreef op 07 februari 2013 @ 17:40:

[...]

Vind je dat niet zonde om maar 1 mini naar iemand te sturen. De actie is toch nog maar net begonnen?

Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor

bokito haar zoon spaarde die dingen.

Hier een gezocht oproepje.

Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden
quote:Maylea schreef op 07 februari 2013 @ 17:40:

[...]

Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor Ik kon niet terug vinden wie die kruidvatdingen spaarde, maar volgens mijn geheugen wilde diegene ook mini's, dan is het wel te combineren. En ik zag net pas op de site van AH dat die actie inderdaad nog wel erg lang loopt.....
quote:Shenandoah schreef op 07 februari 2013 @ 17:57:

[...]

Hier een gezocht oproepje.

Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden

Ik zal ze voortaan voor je bewaren! Ik heb er helaas pas nog een paar weggegooid....

Net nog een paar uit de papiercontainer gevist voor je en potjes geteld: ik heb er al 10 voor je....
anoniem_167121 wijzigde dit bericht op 07-02-2013 19:11
Reden: Even op z'n kop in de papierbak gestaan
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven