**Uitgerekend December 2008*** DEEL 2
vrijdag 9 mei 2008 om 17:17
NaamLeeftijdKidsuitgerekendbevallennaamPatti70 38 2e 2 dec. 11 nov. meisjepinkeltje81 27 2e 7 dec. 11 nov Minkesmurf01 32 1e 2 dec. 2 dec. meisjemeissie80 28 1e 4 dec. 10 dec. Charlottehopeful 34 3e 14 dec. 12 dec. Senne Beau Cherise1981 27 1e 11 dec. 17 dec. YaraCrini29 4e 24 dec. 17 dec. David Matthias plukkie 30 1e 5 dec. 19 dec. zoon pluis 31 1e 31 dec. 19 dec. Ruben Merder 31 1e 13 dec. 20 dec. meisje sunlight 30 2e 31 dec. 23 dec. zoon vlinder 22 1e 22 dec. 23 dec. zoon Sweety 34 1e 11 dec. 24 dec. meisjeGutje 28 3e 28 dec. 29 dec. Emma eles 35 1e 30 dec. 2 jan. zoon Yamuna 29 1e 24 dec. 6 jan. Danielle
vrijdag 16 mei 2008 om 11:33
Snokje, het is logisch dat de ene dag wat beter gaat dan de andere hoor! Ga je in 2009 weer beginnen?
Mamad nog 1 dagje en dan weet je het, hou moed, en das makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik..
Vlinder, jammer dat je even afstand neemt, maar als wij je onzeker maken dan is dat ook niet goed voor je gemoedsrust.
Hier alles rustig, vannacht wat beter geslapen, pijn in borsten is wat minder. Dus dat is wel lekker. Gisteren is onze nieuwe bank bezorgd (we zijn van leer naar stof gegaan, help! Hoe dom is dat met een kledder van drie en een aankomende baby hahahaha) Maar hij staat supermooi, en ik ga vanmiddag natuurlijk sjoppen voor allerlei leuke dingetjes voor in huis.
Mamad nog 1 dagje en dan weet je het, hou moed, en das makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik..
Vlinder, jammer dat je even afstand neemt, maar als wij je onzeker maken dan is dat ook niet goed voor je gemoedsrust.
Hier alles rustig, vannacht wat beter geslapen, pijn in borsten is wat minder. Dus dat is wel lekker. Gisteren is onze nieuwe bank bezorgd (we zijn van leer naar stof gegaan, help! Hoe dom is dat met een kledder van drie en een aankomende baby hahahaha) Maar hij staat supermooi, en ik ga vanmiddag natuurlijk sjoppen voor allerlei leuke dingetjes voor in huis.
vrijdag 16 mei 2008 om 16:25
Hey allemaal, hier weer een kleine update: ik heb vandaag van 07.30 tot 15.00 in het ziekenhuis gezeten. Eerst voor de GTT (glucose tolerantie test - eerst nuchter prikken, dan een heel smerig drankje en dan 3 uur achter elkaar ieder uur prikken) en toen daaruit bleek dat ik inderdaad suiker heb, moest ik door naar een verpleegkundige om te leren met een apparaatje mijn bloedsuikers te meten en daarna naar een dietist voor uitleg wat ik wel/niet mag. Daarna weer 8 buisjes bloed en een plas ingeleverd. Nu moet ik t/m dinsdag 5x per dag prikken en meten, dinsdag weer terugkomen om te horen of we het bij meten en een dieet kunnen houden of dat ik insuline moet gaan spuiten. De rest van de zwangerschap moet ik in ieder geval op dieet en 5x per dag mijn glucose meten. Ik hoop dat ik geen insuline hoef te gaan spuiten. Ga nu even snel bijlezen en dan ff horizontaal voor de buis. Hoop dat met jullie alles goed is.
vrijdag 16 mei 2008 om 17:23
vrijdag 16 mei 2008 om 17:31
dat is bagger patty !
Snok doe je verstandig om even rust te nemen. kan allicht geen kwaad.
Vlinder, als je zelf het het beste acht om even afstand te nemen dan moet je dat zeker doen hoor wijffie. we zien je vanzelf weer terug.
sunlight lekker gesjopt ??
hier alles best beetje sad. mijn fretje is verhuist vandaag. niet leuk maar beter voor hem. ik heb nu nog twee fretjes over (broers) maar die zijn oud, het fretje wat vandaag verhuist is is net vier en nog speels sinds de dood van zijn broertje afgelopen kerst word hij erg eenzaam, om dat de oudjes te lui zijn om met m te spelen... nu heeft hij een nieuw huisje met een vriendinnetje van zijn leeftijd. die dol is op spelen !
dus niet leuk voor mij , maar fretje zal er absoluut gelukkiger van worden
gister te horen gekregen dat ik ben genomineerd voor forummer van de maand
dus als iemand zich geroepen voelt om te stemmen
Snok doe je verstandig om even rust te nemen. kan allicht geen kwaad.
Vlinder, als je zelf het het beste acht om even afstand te nemen dan moet je dat zeker doen hoor wijffie. we zien je vanzelf weer terug.
sunlight lekker gesjopt ??
hier alles best beetje sad. mijn fretje is verhuist vandaag. niet leuk maar beter voor hem. ik heb nu nog twee fretjes over (broers) maar die zijn oud, het fretje wat vandaag verhuist is is net vier en nog speels sinds de dood van zijn broertje afgelopen kerst word hij erg eenzaam, om dat de oudjes te lui zijn om met m te spelen... nu heeft hij een nieuw huisje met een vriendinnetje van zijn leeftijd. die dol is op spelen !
dus niet leuk voor mij , maar fretje zal er absoluut gelukkiger van worden
gister te horen gekregen dat ik ben genomineerd voor forummer van de maand
dus als iemand zich geroepen voelt om te stemmen
vrijdag 16 mei 2008 om 18:03
hoi meiden,
even een update van mij! Heb woensdag een echo gehad en alles gaat goed. Ik ben nu 9 weken en een beetje, en het minimensje in mijn buik is ongeveer 3 cm. Het was aan het heen en weer huppen, heel raar om te zien omdat je niets voelt natuurlijk. Maar alles doet het, het groeit, het beweegt en het hartje klopt. Heerlijk nieuws.
Ik schuif ook een beetje naar de meeleesbank voorlopig. niet omdat ik onzeker word van de verhalen, maar simpelweg omdat ik julie niet bij kan houden!
zodra mijn energie weer wat omhoog gaat.....kom ik vaker langs!
even een update van mij! Heb woensdag een echo gehad en alles gaat goed. Ik ben nu 9 weken en een beetje, en het minimensje in mijn buik is ongeveer 3 cm. Het was aan het heen en weer huppen, heel raar om te zien omdat je niets voelt natuurlijk. Maar alles doet het, het groeit, het beweegt en het hartje klopt. Heerlijk nieuws.
Ik schuif ook een beetje naar de meeleesbank voorlopig. niet omdat ik onzeker word van de verhalen, maar simpelweg omdat ik julie niet bij kan houden!
zodra mijn energie weer wat omhoog gaat.....kom ik vaker langs!
vrijdag 16 mei 2008 om 20:58
he meiden
allereerst @just-married, meid wat klote! Een dikke virtuele hug vanaf hier. Het bewijst wel weer dat je gevoel het meestal bij het rechte eind heeft. Heel veel sterkte!
Merder, gefeliciteerd met je goede echo en omdat ik vast iemand anders vergeet: alle meiden met positieve echo gefeliciteerd!
Ik zie dat er in het schema staat dat ik 14 mei een echo had, maar dat klopt niet, ik ging 14 mei enkel maar naar de vk. Leuk intake-gesprek gehad. Ze herkenden me natuurlijk nog van de vorige keer, want errug kort geleden.
Ik moet nog een afsrpaak maken voor de echo, waarschijnlijk over ongeveer 2 weken heb ik die, maar door drukke agenda van man en mij wordt het wat lastig zo te plannen dat we samen kunnen en dat willen we natuurlijk wel.
Patti, wat een k-nieuws, ik duim heel hard dat je niet hoeft te spuiten.
Ik ga weer, heb zo weinig energie dat ik dit al weer heel wat vind, poeh, ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn (ben nu ongeveer 9 weken, weet niet precies hoe ver). Ik ben tot nog toe nauwelijks aangekomen, dus erg blij daarmee, want op mijn werk wil ik eerst een vast contract in de wacht slepen en de vorige keren kwam ik heel veel aan en baarde grote kids (9, 8,5 en 10 pond).
liefs jewel
allereerst @just-married, meid wat klote! Een dikke virtuele hug vanaf hier. Het bewijst wel weer dat je gevoel het meestal bij het rechte eind heeft. Heel veel sterkte!
Merder, gefeliciteerd met je goede echo en omdat ik vast iemand anders vergeet: alle meiden met positieve echo gefeliciteerd!
Ik zie dat er in het schema staat dat ik 14 mei een echo had, maar dat klopt niet, ik ging 14 mei enkel maar naar de vk. Leuk intake-gesprek gehad. Ze herkenden me natuurlijk nog van de vorige keer, want errug kort geleden.
Ik moet nog een afsrpaak maken voor de echo, waarschijnlijk over ongeveer 2 weken heb ik die, maar door drukke agenda van man en mij wordt het wat lastig zo te plannen dat we samen kunnen en dat willen we natuurlijk wel.
Patti, wat een k-nieuws, ik duim heel hard dat je niet hoeft te spuiten.
Ik ga weer, heb zo weinig energie dat ik dit al weer heel wat vind, poeh, ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn (ben nu ongeveer 9 weken, weet niet precies hoe ver). Ik ben tot nog toe nauwelijks aangekomen, dus erg blij daarmee, want op mijn werk wil ik eerst een vast contract in de wacht slepen en de vorige keren kwam ik heel veel aan en baarde grote kids (9, 8,5 en 10 pond).
liefs jewel
vrijdag 16 mei 2008 om 21:33
Hi allemaal,
MamaD, hoe gaat het met je?
Klote voor je, Patti!
Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd.
Ik hou het kort, ben bekaf namelijk. Gisteren gehoord dat mijn katje Belle vorige week woensdag al door iemand gevonden is en naar de dierenarts gebracht. Helaas is ze doodgereden door een auto. Gelukkig heb ik er bij mijn vader op aangedrongen affiches op te hangen anders had die mevouw, die haar gevonden heeft, nooit geweten welke kat het was. Ben er heel verdrietig van. 11 jaar een binnenkat en op het moment dat ze opeens naar buiten mag gebeurt dit. Neem het vader en vriendin behoorlijk kwalijk en heb dat ook gezegd. Niet goed misschien, maar hierover hou ik me niet stil.
Anyway, meld me later weer!
MamaD, hoe gaat het met je?
Klote voor je, Patti!
Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd.
Ik hou het kort, ben bekaf namelijk. Gisteren gehoord dat mijn katje Belle vorige week woensdag al door iemand gevonden is en naar de dierenarts gebracht. Helaas is ze doodgereden door een auto. Gelukkig heb ik er bij mijn vader op aangedrongen affiches op te hangen anders had die mevouw, die haar gevonden heeft, nooit geweten welke kat het was. Ben er heel verdrietig van. 11 jaar een binnenkat en op het moment dat ze opeens naar buiten mag gebeurt dit. Neem het vader en vriendin behoorlijk kwalijk en heb dat ook gezegd. Niet goed misschien, maar hierover hou ik me niet stil.
Anyway, meld me later weer!
zaterdag 17 mei 2008 om 10:54
Patti das ook een tegenvaller! Hopen idd dat je niet hoeft te spuiten, want dat zou al een slok op een borrel sinas schelen.
Marloussie wat een triest verhaal, je mag daar best verdrietig over zijn hoor!
Snok doe lekker rustig aan!
Sweety hoe voel je je?
Hier rustig nog steeds, koffie is uit het assortiment hier in huize Sun, word er misselijk van en het smaakt me voor geen meter meer. Dus ik ben maar weer, net als bij zoon, op cappucino-zakjes overgestapt.
Gisteren lekker gesjopt, veel dingen gekocht, en het blijft leuk als je dan een totaal nieuwe woonkamer hebt
Marloussie wat een triest verhaal, je mag daar best verdrietig over zijn hoor!
Snok doe lekker rustig aan!
Sweety hoe voel je je?
Hier rustig nog steeds, koffie is uit het assortiment hier in huize Sun, word er misselijk van en het smaakt me voor geen meter meer. Dus ik ben maar weer, net als bij zoon, op cappucino-zakjes overgestapt.
Gisteren lekker gesjopt, veel dingen gekocht, en het blijft leuk als je dan een totaal nieuwe woonkamer hebt
zondag 18 mei 2008 om 10:24
Nog steeds geen nieuws... Hoop dat alles goed gaat.
Snok
Ik kom even een fotootje plaatsen van de echo. Goed nieuws is toch wel welkom hier??? Ik gun iedereen echt zo'n mooie echo...
Kleine uitleg: rechts zit het kindje. Hij/zij ligt met z'n hoofd naar beneden en de beentjes omhoog. Als je goed kijkt kan je vaag ook nog een klein armpje zien zitten. Die bol links van het kindje is de dooierzak, daar schijnt 'ie de eerste maanden van te leven...
Snok
Ik kom even een fotootje plaatsen van de echo. Goed nieuws is toch wel welkom hier??? Ik gun iedereen echt zo'n mooie echo...
Kleine uitleg: rechts zit het kindje. Hij/zij ligt met z'n hoofd naar beneden en de beentjes omhoog. Als je goed kijkt kan je vaag ook nog een klein armpje zien zitten. Die bol links van het kindje is de dooierzak, daar schijnt 'ie de eerste maanden van te leven...
zondag 18 mei 2008 om 10:50
Mooie echo ring!!!
Ik hoop er dinsdag net zo eentje te kunnen plaatsen!
Ik ga er maar vanuit dat alles goed is, als het fout was, dan ga ik ervanuit dat er nu wel wat tekenen zouden zijn geweest.
Mama D ik hoop snel wat goed nieuws van je te lezen!!!!
Met betrekking tot dingen niet mogen eten!!!
Ik stond gisteren in de supermarkt om voor vandaag eten te halen. Had een bakje verse parmezaan in mijn mandje gegooid, en keek voor de zekerheid even achterop. Is dus gewoon van rauwmelkse kaas gemaakt!!!!Nooit geweten en ook nooit verder over nagedacht....Dus heb een kant en klaar zakje parmezaan gepakt, en keer daarop ook even: zelfde verhaal! Niet doen dus....
Ik hoop er dinsdag net zo eentje te kunnen plaatsen!
Ik ga er maar vanuit dat alles goed is, als het fout was, dan ga ik ervanuit dat er nu wel wat tekenen zouden zijn geweest.
Mama D ik hoop snel wat goed nieuws van je te lezen!!!!
Met betrekking tot dingen niet mogen eten!!!
Ik stond gisteren in de supermarkt om voor vandaag eten te halen. Had een bakje verse parmezaan in mijn mandje gegooid, en keek voor de zekerheid even achterop. Is dus gewoon van rauwmelkse kaas gemaakt!!!!Nooit geweten en ook nooit verder over nagedacht....Dus heb een kant en klaar zakje parmezaan gepakt, en keer daarop ook even: zelfde verhaal! Niet doen dus....
zondag 18 mei 2008 om 11:07
zondag 18 mei 2008 om 11:14
Op internet staat het ook al zo dubbel. In harde kazen zou de listeria bacterie niet kunnen groeien ook al is het van rauwe melk gemaakt. In zachte kazen zou de listeria bacterie wel goed kunnen groeien, door het vocht.
En toch wordt het afgeraden, omdat het toch om rauwe melk gaat.
Vind het wel een beetje raar dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Ik dacht echt dat het alleen goldt voor verse boerenkaas in NL en dat je in het buitenland extra goed moet oppassen.
En toch wordt het afgeraden, omdat het toch om rauwe melk gaat.
Vind het wel een beetje raar dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Ik dacht echt dat het alleen goldt voor verse boerenkaas in NL en dat je in het buitenland extra goed moet oppassen.
zondag 18 mei 2008 om 11:19
Gran pardano zit toch ook in de verse bakjes bij de appie? das dus ook rauwmelks. en op die ene voorverpakte stond rauwmelks, dat was er met een sticker opgeplakt, dus op de oorspronkelijke verpakking staat het dus niet aangegeven. Dus de andere zakkies kon ik niks op vinden, want het staat domweg niet aangegeven. Alleen op deze had de appie er een sticker opgeplakt. Ik laat de parmeszaan maar even voor wat het is.
Heb het van de week verwarmd gegeten door de pasta, dus dat zal niet zoveel kwaad kunnen.
Heb het van de week verwarmd gegeten door de pasta, dus dat zal niet zoveel kwaad kunnen.
zondag 18 mei 2008 om 11:37
Ja al dat eten zorgt voor de nodige verwarring en alles. Ik eet normaal vaak feta kaas maar ben er ook maar mee gestopt. Wel jammer alles wat ik lekker vindt en nu vooral trek in heb mag niet meer en dat wat ik wel mag spuug ik er weer uit. Vooral avondeten is sinds deze week drama. Roep ook altijd 5 min voor het eten dat ik het niet lust en iets anders wil. Manlief wil dan nog met liefde naar de supermarkt voor me maar daar ik niet kan kiezen wat ik wel wil laat ik het meestal dan maar!
Heb voorl vee ltrek in zoete dingen als gebak ofzo. Beenk me dat 's avonds rond 10 uur dus kunnen we het (gelukkig) niet meer halen.
Sunlight ik heb er hetzelfde gevoel bij als jij als er iets mis is had mijn lichaam het vast wel aangegeven en anders wel mijn gevoel. Je leest zo vaak dat mensen zelf al een voorgevoel hebben als het mis is.
Al iets van mama d gehoord? Misschien op een ander topic?
Wel ga zo mijn koffer pakken vliegen morgen voor 2 weekjes naar italie, heerlijk
Hoop na mijn vakantie alleen maar mooi echo's en kloppende hartjes van iedereen te zien.
Liefs Pluis
Heb voorl vee ltrek in zoete dingen als gebak ofzo. Beenk me dat 's avonds rond 10 uur dus kunnen we het (gelukkig) niet meer halen.
Sunlight ik heb er hetzelfde gevoel bij als jij als er iets mis is had mijn lichaam het vast wel aangegeven en anders wel mijn gevoel. Je leest zo vaak dat mensen zelf al een voorgevoel hebben als het mis is.
Al iets van mama d gehoord? Misschien op een ander topic?
Wel ga zo mijn koffer pakken vliegen morgen voor 2 weekjes naar italie, heerlijk
Hoop na mijn vakantie alleen maar mooi echo's en kloppende hartjes van iedereen te zien.
Liefs Pluis
zondag 18 mei 2008 om 13:03
Hi Sunlight,,ik heb dinsdag ook een echo wahahaha spannend he...ik moet pas op 15.00.--dat wordt een lange dag ben ik bang, maar ben blij dat de dag dan eindelijk is aangebroken.
Pluis lekker zeg op vakantie! wij gaan pas 23 augustus (ook Italie)...waar gaan jullie naar toe? wij naar de adriatische kust..ik heb dan wel al een dikke buik,,,,maar goed als je alles van te voren weet hi, hi..komt vast goed!
Maak mij toch wel een beetje zorgen om Mama D!
Pluis lekker zeg op vakantie! wij gaan pas 23 augustus (ook Italie)...waar gaan jullie naar toe? wij naar de adriatische kust..ik heb dan wel al een dikke buik,,,,maar goed als je alles van te voren weet hi, hi..komt vast goed!
Maak mij toch wel een beetje zorgen om Mama D!
zondag 18 mei 2008 om 13:04
quote:hopeful schreef op 18 mei 2008 @ 13:03:
Hi Sunlight,,ik heb dinsdag ook een echo wahahaha spannend he...ik moet pas om 15.00.--dat wordt een lange dag ben ik bang, maar ben blij dat de dag dan eindelijk is aangebroken.
Maak mij toch wel een beetje zorgen om Mama D!Oh hi, hi wilde het bericht wijzigen, maar heb hem nogmaals gestuurd...
Hi Sunlight,,ik heb dinsdag ook een echo wahahaha spannend he...ik moet pas om 15.00.--dat wordt een lange dag ben ik bang, maar ben blij dat de dag dan eindelijk is aangebroken.
Maak mij toch wel een beetje zorgen om Mama D!Oh hi, hi wilde het bericht wijzigen, maar heb hem nogmaals gestuurd...