**Uitgerekend December 2008*** DEEL 2

09-05-2008 17:17 5499 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKidsuitgerekendbevallennaamPatti70 38 2e 2 dec. 11 nov. meisjepinkeltje81 27 2e 7 dec. 11 nov Minkesmurf01 32 1e 2 dec. 2 dec. meisjemeissie80 28 1e 4 dec. 10 dec. Charlottehopeful 34 3e 14 dec. 12 dec. Senne Beau Cherise1981 27 1e 11 dec. 17 dec. YaraCrini29 4e 24 dec. 17 dec. David Matthias plukkie 30 1e 5 dec. 19 dec. zoon pluis 31 1e 31 dec. 19 dec. Ruben Merder 31 1e 13 dec. 20 dec. meisje sunlight 30 2e 31 dec. 23 dec. zoon vlinder 22 1e 22 dec. 23 dec. zoon Sweety 34 1e 11 dec. 24 dec. meisjeGutje 28 3e 28 dec. 29 dec. Emma eles 35 1e 30 dec. 2 jan. zoon Yamuna 29 1e 24 dec. 6 jan. Danielle
quote:sweety32 schreef op 15 mei 2008 @ 13:47:

oh maar de foto's zijn gelukkig niet zichtbaar voor niet-ingelogden geloof ik.Ik heb dus wel wat foto's gezien, maar niet verder naar gekeken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Calvijn en Fenne, dank voor jullie reacties weer.

Gek, ik kan er juist helemaal niet inkomen zonder wachtwoord en inlognaam. Is weer het omgekeerde, omdat ik er eigenlijk in zou moeten kunnen.

Meiden, hadden jullie van Snok een wachtwoord en inlognaam gekregen of moet je die zelf aanmaken en laten goedkeuren (??)?

We kunnen inderdaad ook naar MSN gaan.

Bregje
Of op hyves.

Hebben 'wij' van oktober 2008 ook gedaan.

Ik weet overigens niet of alles toegankelijk was hoor. Heb niet verder gekeken.

Iin ieder geval 'het even voorstellen'-topic wel en daar stonden ook wat foto's op.

Doe er verder niets mee hoor, maar je weet nooit wie er nog meer mee leest.
Bregje van een par dropjes zul je heus niet omvallen als je verder gezond bent hoor. een dropje voordat je op de fiets stapt of zo kan echt geen kwaad. Er zijn echter ook mensen en die eten handjes vol dropjes daar kun je beter even mee uitkijken.

ik drink in de ochtend ook gewoon nog een kopje koffie. wel heb ik mijn mok ingeruild voor een kopje ...

potten koffie op een dag lijkt me niet gezond maar een kopje of twee kopjes kan best hoor !
Dames...wie heeft hier dan die link gezet? Hoe komen Calvijn en Fenne bijv. aan de link naar DAT prive forum? Ik bedoel die kunnen ze alleen hebben als de link zelf hier ergens openbaar staat?????

Mamma wat een klote zooi!!!!!!!!!!!! Denk aan je...

x
quote:Snok schreef op 15 mei 2008 @ 15:32:

Dames...wie heeft hier dan die link gezet? Hoe komen Calvijn en Fenne bijv. aan de link naar DAT prive forum? Ik bedoel die kunnen ze alleen hebben als de link zelf hier ergens openbaar staat?????Ik vrees dat ik 1 van de schuldigen ben: iemand vroeg naar de link en die heb ik hier neergezet, niet wetend dat je eigenlijk helemaal geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt om te kijken? Ik had de link inmiddels al weggehaald maar aangezien ik daarna nog 2x wordt gequote, zie je de link dus nog 2x terugkomen door anderen. Toch vind ik het vreemd dat mensen die niet lid zijn van het prive forum, wel onze berichten e.d. kunnen bekijken, dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn.
de link stond inderdaad in een berichtje van Patti; misschien dat jij zelf dat berichtje kunt verwijderen Patti? Dat berichtje (met link) is later nog een keer herhaald. Maar als we die 2 nou kunnen deleten is het ok, toch?
Ik heb de link uit mijn originele berichtje al verwijderd. De andere ladies zullen die uit hun bericht moeten verwijderen (cherise en calvijn meen ik)
Foei Patti...ja dan werkt het dus niet...whahahahah

Mensen maken gewoon account aan en kunnen erin Maar goed...wat zullen we doen? Het maar stoppen?
Van mij hoeven we niet te stoppen hoor. Ik weet niet hoe de anderen erover denken ?

MamaD, hoe is het nu met je ????

En Snok, je "klinkt" goed en daar ben ik blij om
jullie kunnen daar lekker doorschrijven hoor Have fun....

Hmm klink wel goed maar ben echt in een bui...pfffffffffffff echt geen fijne dag vandaag...hormonen zitten er nog flink......
Justmarried: dikke

MamaD: ook een dikke
Snok: Knuff meis...

Zo gek is het niet hoor dat je er nog niet helemaal bent.

Denk maar goed om jezelf!

Nee stoppen hoeft niet maar vind het niet fijn dat alle Vivatypetjes erin kunnen eerlijk gezegd.

En de foto verwijderen lukt ook niet?

MamaD: Hoe voel je je??

Just: Knuf meid.
Aruba: Nee gewoon ordinaire cake met niets erop of eraan.....mjammieeeeeee ik moet stoppen want zo komt het niet goed hier
quote:sweety32 schreef op 15 mei 2008 @ 18:30:

Aruba: Nee gewoon ordinaire cake met niets erop of eraan.....mjammieeeeeee ik moet stoppen want zo komt het niet goed hier Zit je nu nóg aan die cake van vanochtend?
Hi hi jullie schrijven zoveel op een dag dat ik het niet bij kan houden, hoofd is echt een zeef :-)

Las ook dat iemand schreef dat tussen de acht en 11 weken de meeste miskramen voorkomen, terwijl toen ik er van de week naar zocht op internet (weet de site niet meer) was het juist daarvoor tot de 8 weken meeste kans op een spontane miskraam

Vandaag lekker mijn laatste werkdag en dan vakantie, was zo druk met laatste dingen nog regelen dat ik de kans niet had mijn leidinggevende in tte lichten over zwangerschap, wilde het ook niet zegge nen gelijk weer door moeten daar we heel nauw samenwerken.

Ach dan maar na de vakantie

V
Ik heb de link weggehaald.

Veel succes hier dames

Ik blijf nog wel af en toe even meelezen.

(morgenochtend 20 weken echo. Brrrr spannend!)
oke dames, alle links naar het pirveforum zijn nu weg! Niemand die hem meer kan lezen die er niets mee te maken heeft dus!
Bregje en Ring, gefeliciteerd met de kloppende hartjes! super!

JM, wat ontzettend rot om te horen...heel veel sterkte de komende tijd.

Snok, goed om te horen dat je niet hoeft te curreteren! je klinkt ook heel goed, hoe voel je je?

Lees ook veel over groter wordende buikjes, mijn broeken passen ook niet meer goed, hihihi. Heb een grotere buik en ook van die vreetbuien, schijnt normaal te zijn aan het begin van de zwangerschap (de vreetbuien)

Ben trouwens ook al begonnen met smeren (VSM).

eles, cornetto's mogen gewoon hoor (heb hier ook een doos in de vriezer staan) ze waarschuwen voor softijs van de (o.a.) snackbar omdat er schadelijke bacterien in kunnen zitten.

Gisteren dus bij de VK geweest en alles was helemaal goed! ukkie is nu 3,1 cm (aaaaaaaaaah) en het hartje klopte ook nog steeds goed! Super blij en pukkieman was weer in de zevende hemel (zo schattig). De uitslag van het bloedonderzoek was ook helemaal goed. Dus alles verloopt eigenlijk volgens het boekje (gelukkig). De datum is weer wat verschoven, namelijk naar 6 december. Ben nu 10 weken en 1 dag. We zagen zelfs een klein armpje, of beentje bewegen tijdens de echo, 1 kleine stuiptrekking en toen was het weg...alsof hij/zij naar ons zwaaide...hhihihi

Voel me afgezien van het sneller moe zijn en pijnlijke borsten heel goed! We genieten er dus lekker van...

En alle meiden die willen 'klagen', lekker doen hoor, daar is het forum tenslotte ook voor.

Mijn zus die heeft al heel veel cadeautjes gekocht voor ons en de baby, ik hoor het alweer, die gaat rot-verwend worden! hahhah. alleen maar leuk toch. Ze wordt voor de 1e keer tante...

bregje, goede tip van het kinderdagverblijf, was het alweer helemaal vergeten...

MamaD, wat een vervelend nieuws! probeer je niet al te druk te maken, het hoeft niks te zijn....en pas zaterdag een echo...dat ze je zo lang laten wachten....heel veel sterkte!

hoe voelt iedereen zich verder?
Mama D vreselijk die onzekerheid,,wat kan wachten dan lang duren he? vind het zelf wel schandalig dat je er niet even tussen mag hoor!

Pukkie wat een geweldig nieuws! heerlijk lijkt mij dat zeg! lekker van genieten.

Ik merk dat ik zelf nog niet echt blij kan zijn...heb zoiets van ohhh straks ben ik helemaal happy en door het dolle en dan val ik zo van die roze wolk af..dus een beetje zelfbescherming tot de 20e al heb ik er wel een goed gevoel over hoor...moe, grote zere borsten, buikje groeit,,,en voornamelijk in de avond misselijk gek toch??? overdag met vlagen enorme trek mm hi, hi...verder alles prima.

Ga er savond op tijd in want smorgen zijn de dames ook weer vroeg van de partij.

Heb trouwens fotos op het prive forum gezet!
dankjewel hopeful! ik geniet er steeds meer van!

Ik herken dat wel hoor, die gedachten. Had ze zelf gisteren ook, zo van, stel dat het hartje straks niet meer klopt of dat het niet meer gegroeid is...dat doe je automatisch. Maar diep van binnen voelde ik al wel dat alles nog ok is...ik denk dat je het meteen merkt als dat niet zo zou zijn.

Je zegt dat je gevoel goed is, dus dan zal het echt wel zo zijn hoor!
Thanxxx
hey dames,

ik weet niet wat ik hier al verteld had, maar ik heb door ons nieuwe huis erg veel aan mijn hoofd. daarbij heb ik gisternacht gedroomd dat ik een miskraam had en werd ik zo beroerd wakker met stress (direct naar de wc, alles gelukkig goed) dat ik voorlopig even iets meer afstand neem.

ik moet nog drie weken wachten op de echo en ik wordt een beetje onzeker van al die verhalen hier ( ik vindt het elke keer zo ontzettend rot voor jullie als er iets mis is maar het houdt me te veel bezig) ik kom nog wel langs, en over drie weken weer wat fanatieker.

iedereen met bloedingen en nietkloppende of twijfelende hartjes heel veel sterkte! iedereen met gezonde ontwikkelde friemeltjes in de buik, geniet ervan. en tot over een poosje.

liefs vlinder
Hee Pukkie...gaat vandaag wat minder...echt een jankdag en denk ik emotioneel beetje afscheid nemen dag.....Nu op naar menstruatie..hoop dathet snel komt want dan kan ik gelijk bloed prikken...enne aangezien ik begin juni op vakantie ga en dus in italie zit moet het liefst ervoor anders weer maand wachten....Nou hebben we sowieso besloten ff rustpauze in te lassen want met ons tempo...gelijk raak telkens ...en dan weer hier door heen...nee dank je....ff lichaam wat rust geven In 2009 gaat het vast wel goed komen ......

X
Ik hoop dat het vandaag weer iets beter gaat Snok. Knuffel voor jou.

Mammad ook voor jou een knuffel, wanneer weet je meer?

Jammer dat je zo onzeker van ons wordt vlinder. Ik hoop dat we je over 3 weken weer meer gaan zien.

Hoe is het met de rest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven