:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Meiden, wat doen we nu met 30 maart. Alleen Raar en Lily kunnen niet. Vastzetten of toch door naar het echte voorjaar?
Een zoon!
Ik kan ook niet, maar als ik zeker weet dat 30 maart vaststaat ga ik proberen te ruilen. Wat mij betreft plannen we die datum, het wordt toch lastig om een datum te plannen dat iedereen kan.
Arme Bas!! Hopelijk knapt hij snel op..

Hier ook ma en din KDV dag en ze is op woensdag ook gesloopt ja...

Leuk roze muren Teep!! Nestel maar lekker hihi..

UD is trouwens 19 augustus..

Wat mij betreft prima om 30 maart vast te zetten..

Zo nagels zijn gelakt, zometeen pakkie aan en dan naar de optocht en dan door de stad in..

Alcohol vrije carnaval haha! Kijken hoe lang ik het vol ga houden
Zet maar vast hoor! In het voorjaar ben ik weer hoogzwanger en zo blijft het natuurlijk, we zullen denk ik nooit allemaal tegelijk kunnen.......gelukkig ben ik er de eerste x bij geweest, vind het leuk om het merendeel een x live gezien te hebben :-)

Lilykl heeft geen zin om weer te verkleden.....ik was gister toch al naar carnaval zegt ie, haha!

Sterkte mads! Hoe is het nu met bas?
De muurschildering wordt een boom, met allerlei blaadjes van gekleurd behang. Een crea idee dat hopelijk goed uitpakt . De muur is voor de eerste keer klaar nu, morgen nog een keer want dekt niet ineens over aqua blauw

Ik las het ook over bas, zielig!

Ik heb 30 maart in mijn agenda, hopelijk ben ik mobiel genoeg. Daarna wordt voor mij weer lastiger....
Gewoon doen de 30e hoor! Ik beval pas in april, dus zit tot half juni ook niet te wachten op een reis met twee kinders. Vind het jammer jullie iet og een keer te zien, maar wat lily zegt: de meeste van jllie heb ik de eerste keer gelukkig al gezien. Dus... Doen!

Hier montagekit stress met mdf boom. Kon lijmspuit niet vinden. Hormoontranen all over de place... Zucht... Zelf gemaakte boom tweep, of kant en klaar gekocht?
Hier wordt de stam geschilderd en de blaadjes van behang. Heb jij de boom zo gekocht en geschilderd?
Pfff man zat net als middelste in kettingbotsing met Nelledr. Wij hebben veel schade aan de auto maar gelukkig hebben beide mannen niks. Het sneeuwt hier weer mega, bij jullie ook?
Djiez nel, dat is schrikken! Hier dwarrelt ook weer wat, maar het blijft iet liggen.

Tweep, kant en klaar gekocht, zelf latjes er achter gemonteerd zodat ie iets los komt van de muur (en we maar drie gaatjes hoeven oren om hem vast te maken ipv alle 16 stukjes los) en nu nog schilderen. Ik heb nog over behnagboom nagedacht toen ik de kamer voor rare zoon maakte twee jaar terug!

Volgens mij heeft rare zoon iets onder de leden. Hij snottert sowieso, maar is nu ook warm en heeft vanmiddag niets van zijn boterham gegeten... We zullen zien. Ik wilde hem morgen meenemen naar een vriendin, maar misschien kan dat nu niet.
@o jee Nel......dat is schrikken!! gelukkig heeft hij niets, maar zoveel schade is ook wel klote. Goede verzekering?

hier sneeuwt het onwijs en het blijft liggen.

Net met mijn familie naar de carnaval geweest. Superleuk! lekker in de sneeuw met alle nichtjes.......had toch wel 'iets' extra's. Nu lekker thuis.

@raar; als een buikfoto al niet lukt.........dan hoef ik zeker niet te vragen om een kinderkamerfoto........
Als ie af is joda, als ie af is...

Buikdoto gemakt,nu nog uploaden op zolder...
Jaja raar.... Eerst zien dan geloven :-D

Pff nel schrikken zeg! Gelukkig verder wel goed afgelopen..

Chocman is nog steeds ziek dus vanavond even alleen op verjaardagsvisite.
Hai ladies,

Zie dat disc jullie al op de hoogte had gesteld, dank je wel daarvoor!

Gisteren nadat ik bij de huisarts was geweest, ging t in eerste instantie wel oké, maar daarna al snel niet meer. Echt alles wat hij binnenkreeg kwam er op de een of andere manier direct weer uit. S avonds had hij weer een mega explosie in zijn luier, S nachtsweer overgeven en om half 5 weer z'n mega explosie dat hij en zn bedje helemaal ondet de diarree zaten en dat allemaal terwijl hij niks op had, dus toen naar HAP gegaan, die ons doorverwees naar spoedeisend.

Ze hebben hem aan een sonde gelegd met ORS en daarna knapte hij gelukkig wel iets op. Hij heeft daarna nog wel weer gespuugd, maar daarna gelukkig niet meer. Vanavond heeft hij een hele boterham op, dus hoop dat dat er in blijft.

Ik blijf vannacht bij hem. Pff de tweede ziekenhuisopname in 3 maanden tijd!!

Vent was trouwens gelukkig thuis. Vrijdagavond komt hij altijd thuis, maar gisteren was hij gelukkig al iets eerder thuis.

@Nelleke, jeetje zeg!!! Dat is heftig!!! Hoe is nelledr eronder? Is hij erg geschrokken? Gelukkig mankeren ze lichamelijk niks, maar wel enorm balen van jullie auto zeg!!!
Pff mads, schrikken zeg, hopelijk houd ie het binnen nu en knapt hij snel weer op, zielig hoor...

Hier geen sneeuw trouwens, houden zo!

Ik ga me nog ff optutten en dan op visite, fijne avond allemaal!
Heftig Nelleke, wat fijn dat ze zelf niet gewond zijn, maar schrikken is het wel!

Sterkte Mads, hopelijk knapt hij nu snel op, pechvogeltje...

Ik denk dat ik die boom van jou ken idd raar, leuk! En buikfoto, ik durf er niet meer op te hopen. Zouden we straks wel baby foto's te zien krijgen van raar meisje?
Arme Bas, wat heftig dat hij weer opgenomen is. Sterkte Mads, gelukkig wordt hij nu goed in de gaten gehouden. Is je man wel thuis nu?

Tjee Nel dat is ook schrikken van je mannen! Gelukkig hebben ze niets, maar we balen van de schade!

Leuk raar en teep lekker aan de klus. Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!

Hier een weekend met 3 kleine mannetjes. Het is heel gezellig met z'n neven! Maar stiekem best druk hoor 3 kleintjes hihi.
Nijntje de film was een dikke hit! ik heb genoten. Jodaman en Jodaatje ook Jodaatje bleef 10 minuten zitten en vol ongeloof kijken. Daarna geloofde ze het wel en ging door de rij lopen en van het trapje af. Wel steeds een blik op het scherm en met de liedjes mee klappen. Maar echt de rust om te blijven zitten had ze niet. De meeste kindjes bleven wel keurig zitten, Jodaatje was een van de jongste. Ze was wel heel schattig met 'daaag Nijntje'. *smelt*

(tot 3 jaar zijn ze gratig trouwens)

@Mads; sterkte!

@marloes; 3 kleintjes, poeh. In welke leeftijd?

@Teep; ik geloof het pas als ik Raardochter's foto zie als ook Raar erop staat voor hetzelfde geld plukt ze gewoon een foto van internet

@Emytje; hoe is het met de schrik?
jeetje Nel, wat een schrik zeg. Gelukkig is met beide mannen alles goed. Maar flinke schade is natuurlijk ook kak zeg.

Oh en arme Bas zeg. Dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten. Goed dat je naar de HAP bent gegaan. Hopelijk knapt hij nu snel op. rot buikvirusje ook.

en rare zoon dus ook niet fit? tja, er gaan nogal wat virusjes en bacteries rond op het moment.

Maedlzoon is sinds vandaag ook flink snotterig, maar verder eigenlijk wel goed gezind. Hij eet sinds 3 dagen ook weer normaal. Hoop dat dat aan blijft houden, want zo is het echt een stuk gezelliger.

klingt als een groot succes die nijntje film Joda.

pfff, 3 kleintjes is wel druk zeg Marloes, hoe oud zijn ze?

leuk Raar en Teep, wij willen wel foto's zien hoor!

hoe was het carnevallen Emy?

vannavond krijgen we bezoek en gaan we fonduen, altijd weer lekker.
Zag de foto op facebook joda, lief hoor..

@marloes

Phoe 3 kleintjes.. Lekker druk idd!

Moet eerlijk bekennen dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind als m'n nichtje van bijna 3 bij ons is.

Toen chocboy er nog niet was vond ik het leuk maar nu.. Pff ze is zo druk en tis net of haar karakter steeds meer op die van m'n schoonzus lijkt en dat is ook niet echt een vriendin :-/ voor even is wel gezellig maar ben er vaak al snel klaar mee haha.. Ze vroegen laatst of ze hier mocht logeren, chocman had toen late dienst en was ik dus alleen, heb nee gezegd, slecht he?!

Hier is vannacht ook nog wat sneeuw gevallen maar gelukkig verdwijnt het alweer een beetje.

Chocman moest vandaag weer werken en gaat het proberen, voelde zich wel al iets beter.

Ik hang lekker op de bank met m'n joggingbroek aan en chocboy ligt lekker te slapen.

2 dagen een zieke vent in huis, bah niks aan zeg, nu lekker metime!

Beetje jammer dat ik mijn opgenomen programma's niet terug kan kijken, storing bij kpn :-/ had wel ff zin om gtst terug te kijken maar helaas.

Iedereen vandaag carnavallen of zijn er meer ladies die het verschrikkelijk vinden?
Joda, tot drie jaar gratis? Dat was hier niet zo! Fijn dat het zo leuk was!
Hi!

Joda, leuk zeg die Nijntje film. Jufzoon is een stilzittert dus wij gaan het ook maar eens proberen. Hoe lang duurde het?

Nel.....enorm schrikken. Dikke kus!

Basje, hoe is het met hem?

Tweep, krijgen we nog een murenupdate?

Raar, tsja zouden we dat kind ook te zien krijgen .

Emy, hoe lang heb je het volgehouden?

Hier werd meneer wakker vanmorgen in zijn eigen kots! Vannacht waarschijnlijk overgegeven en is weer gaan slapen. Arme ziel. Ook nog een doorlekdiarree luier, dus meteen in bad gezet! Huilerig en hangerig, maar verder wel te doen. Vandaar dat ze arme ziel al zo'n 5 dagen weinig eet. Hij had gewoon wat onder de leden!

Vanavond met schoonzus uiteten en neefje komt oppassen. Dan hoeft hij jufzoon alleen maar op bed te leggen en ik ben dichtbij als het niet lukt.

Nieuwe feiten van het CB van afgelopen woensdag: 83 cm en 11,2 kg. Slanke jongen volgens de mevrouw. Qua lengte is hij nu gemiddeld. Ze vond het een rustige dreumes en vond zijn driftbuien lastig voor te stellen. Hij kon zich goed vermaken en ze zag dat hij nog niet zo lang liep. Tsja dat doet hij pas 2 maanden.
Een zoon!
Choc, ik heb vrijdag als tijger doorgebracht en dat was een moetje op het werk. Zegt dat genoeg .
Een zoon!
@juffertje

Och arm ding......

Jufzoon is gewoon maar 1 kilo zwaarder dan chocboy!

Wat een verschillen in onze kids allemaal he?!
@juf; ik denk dat jufzoon evenveel is qua lengte+gewicht als Jodaatje nu.

@Teep; ja, gratis. De kassa-man moest iemand inwerken en zei nog 'dit meisje is nog geen 3 en hoeft dus niet te betalen'. Was bij pathe, wellicht verschilt het per bios.

Hier ligt nog een onwijze pak sneeuw.
nog even over een bedje.

Hebben jullie gewoon een groot bed of nog een peuterbedje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven