Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als die volgende x weer zo'n opmerking maakt, zeg je gewoon ''ja oké, gezellig om met jullie wat te gaan eten en drinken''.
Geeft wel wat ''lucht'' bron. Misschien kan je een dagje vrij nemen?
Nee,dat gaat niet. Ik heb maandag en vrijdag al vrij omdat ik zoon weg moet brengen en gaan halen,en ik heb de adressen waar ik werk op een andere dag gepland. dus ik moet alle dagen 6 uur werken,.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ga zakken meisjes. Bron, als je zoon hebt weggebracht morgen, lekker genieten van de rust.

Jo, trustuh ook.
Doe ik,Mocy..

welterusten..slaap lekker!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Bron, geniet morgen van je rust
Goedemorgen!

watervrouw ik heb je mailadres niet meer dus hier even dat van mij catootje1 @aol . nl
Je hebt mail.
Zwaai zwaai

Fijne avond allemaal
*zwaait*

Paul Simon 100-video-mix staat aan. Ook Graceland(-Ziggo-dome juli 2012) nummers :-)

(nog tijd genoeg om de 100-video-mix van E.J. op herhaling te zetten)
Hello ladys. Ik ben doodmoe dus ik lees vanavond alleen even mee. Er zit iets in/bij mijn longen maar geen longkanker. Pfff.
Oh, wat fijn Prada! Das toch wel goed nieuws. En wat er wel zit, is dat te behandelen/verwijderen?

Ik neem een borrel en dan ga ik naar bed, weer het zoveelste gesprek op school gehad, en eindelijk het idee dat we gehoord worden, dus daar zal ik even op proosten
*proost*

Hoe is het hier?
Soms wat rustig
Nou ik merk het! Geeft niet moet eigenlijk toch gaan slapen. Zwaar vermijdend gedrag aan het vertonen maar ach
Hé meisjes.

Ieb hoe gaat het met je?

Prada, pff dat is een opluchting.

En Maroon, fijn dat je (eindelijk) gehoord wordt. Hopelijk dan snel verbetering.

Leuk wat, daar was je toch bij in de Ziggodome?
Avond.

Praadje, gefeliciteerd met de goede afloop.

Ieb hoe is het met jou?

Moos, jij nog sneeuwvrij kunnen houden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Myv, sorry maar
Sorry hoor, maar ik zag het zo helemaal voor me.

Gelukkig waren de doorgaande paden/straten/wegen hier gister al begaanbaar. Maar koud dat het was!
quote:Mocy schreef op 11 februari 2013 @ 23:29:

Myv, sorry maar

Moohoos, niet lachen. Zie je het voor je dat ik die niet kan rennen achter een kat aan moet met hopelijk nog een levende muis in de bek? En dan eruit peuteren? Brrrrrr. Of nog erger, in stukjes eruit halen.

Nou ik wacht het telefoontje morgen af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
*schenkt een borrel in voor diegene die het nodig hebben en neemt de rest van de fles*

Dames!
Zuipschuit fruit. Maar, doe mij er maar één.
Al zo grappig dat hij ervoor gevraagd wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven