nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Plan voor morgen gemaakt, nu nog hopen dat het lukt.....
heb de woonkamer zojuist een beetje 'verbouwd'.

alhoewel er niet veel veranderd is, had de bank en loveseat

omgedraaid maar was niet leuk dus weer teruggezet...

geen grote verandering dus.

nutteloos: heb zojuist 3 in de pan gemaakt voor mij :-)

best lekker!
Vandaag naar The Hobbit geweest!! Geweldig mooie film!! Pas toen hij afgelopen was, wist ik dat er nog een deel 2 en 3 van zullen volgen. Joepie!

Als je van Lord of the Rings houdt, is dit zeker een aanrader!

Zoon hadden we elders ondergebracht, jammer genoeg had hij (net als vorige week) in de auto gespuugd en nu mede terugreis nog een keer (dit keer niet in de auto).

Ben nu behoorlijk ongerust, is dit de nasleep van ziek zijn? Is dit wagenziekte? Is het toeval? En niet onbelangrijk ik kan heel slecht tegen kots en hetgeluid of de geur ervan. Hopelijk is dit geen wagenziekte, familie en vrienden wonen allemaal wat verder weg.

Nutteloos: de snackbar was dicht.

Nog een: ik maak me zorgen.
Nutteloos: een tand door je lip. Aan de andere kant in dit geval ook schattig; zoon kwam iets te enthousiast knuffelen.

Boodschappen al gedaan, afwas is klaar. Nu even kind entertainen
das idd niet erg nuttig mdf, was hij erg geschrokken?

nutteloos: ik heb besloten dat ik op mijn werk zitten nutteloos vind.

slaat nergens op, daarom is het ook nutteloos (phoebe-logica, snap het zelf ook niet...)

ik observeer trouwens wel dat er een aantal nutteloos-topic leden ernstig spijbelen/aan werkweigering doen. ernstige zaak...
Zoon was niet geschrokken, ik voelde de hele middag een tintelend gevoel in mijn lip. Zoon kwam dus knuffelen en is iets te onstuimig. Schattig en onhandig dus.

Ik mag morgen ook weer aan de slag, eerste ochtend thuis en dan tot in de avond door op het werk. En eigenlijk is dat ook wel prima hoor.

Ik besef me vandaag weer eens dat zwanger worden, een kind krijgen en alles wat er bij komt kijken niet vanzelfsprekend is. Ben even door iemand om wie ik veel geef weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Heb het zo te doen metdergelijke pechvogels.

Nutteloos: het is niet eerlijk verdeeld in het leven.

Nog een: ik heb net alle pindakoeken op.
Zoon was niet geschrokken, ik voelde de hele middag een tintelend gevoel in mijn lip. Zoon kwam dus knuffelen en is iets te onstuimig. Schattig en onhandig dus.

Ik mag morgen ook weer aan de slag, eerste ochtend thuis en dan tot in de avond door op het werk. En eigenlijk is dat ook wel prima hoor.

Ik besef me vandaag weer eens dat zwanger worden, een kind krijgen en alles wat er bij komt kijken niet vanzelfsprekend is. Ben even door iemand om wie ik veel geef weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Heb het zo te doen metdergelijke pechvogels.

Laatste: ik ga slapen, niet nutteloos, wel als je mij nodig hebt.
Hahahaha MDF, dat is wel redelijk nutteloos, 5x...

Het blijft trouwens niet bij tanden door de lip hoor! Ik krijg regelmatig kopstoten van zoon (als in 'mama kusje?' op zijn voorhoofd dus), beiden bijten (tja, moet je ook maar niet voelen of er al kiesjes in aantocht zijn...), en als één van ons op de bank ligt moeten we niet raar opkijken als er ineens een kind in volle vaart bovenop springt. En dan natuurlijk het liefst op de plekken waar het het meest zeer doet...

Wat mij tot de volgende nutteloze vraag brengt: Phoebs, word jij ook wel eens gemolesteerd door jouw poezebeesten?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ik besefte het mij al jaren, dat het krijgen van kinderen niet zomaar gaat. Tenminste, bij een best groot deel van de stellen. Bij mij in de familie veel ingrijpen nodig geweest van ziekenhuizen, zo ook bij ons. Wat dat betreft valt het nog mee dat we 'maar' 3 jaar in de molen hebben gezeten.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ja idd ik snap ook de rede niet van 5x hetzelfde bericht zo diep in mijn hart...

ja hoor ik word wel eens gemolesteerd, maar ik molesteer

ook terug

nutteloos: dit was al nutteloos....
5 x was wel heeeeeel nutteloos. Site wou mijn bericht niet plaatsen dus ik bleef verzenden klikken.

Vandaag al wel nuttig in huis bezig, moet zo nog even wat boodschappen halen die ik vergeten was, wil zo'n Maggie preischotel voor in de oven maken met gehakt en aardappels, was ik weer het gehakt vergeten, schiet niet echt op dus.

En ik ga voor zo' nog even in de stad een pakje kopen voor carnaval, wordt morgen op het KDV gevierd. Verder gaan we het niet vieren, man en ik hebben er een hekel aan. En toch ben ik een geboren en getogen Brabantse.

Nutteloos: carnaval

Nog een: spierpijn hebben.
Hier nog iemand die een hekel heeft aan carnaval (en toch geboren en getogen zuid-limburgse...).

Nutteloos: Wachten op bestanden die van hardeschijf 1 naar hardeschijf 2 worden geschreven zodat hardeschijf 1 kan worden geformatteerd en klaargemaakt kan worden voor mijn appeltje... bijna 200GB overzetten duurt iets langer dan deze optimist had gedacht...
nuttig en nutteloos tegelijk: nee kinderen krijgen gaat idd. niet altijd vanzelf en ik snap voor de rammelende eierstokjes dat dat echt niet fijn is, maar ik kan er nou eenmaal niks aan doen dat ik niks rammeldens heb en ik snap niet waarom het nou in niemand botte kop door gaat dringen dat ik er weinig aan kan doen dat ik geen kinder wens heb... ik word zo moe van die stomme opmerkingen... stelletje dombo's... (jullie niet hoor...)

zwaar nutteloos: wanneer ga IK nou eens snappen dat niks van zelf gaat en dat het ook niet erg is als iets daarom nog niet gaat en dat je het nog leren moet?

verder heb ik het koud maar was gister al in bad... (geen idee waar dat op slaat....)
Weekend!! Nou ja iets wat ervoor door moet.

Vandaag een relatief dagje thuis; druk met studie geweest. Dacht even wat huiswerk te doen, ben bijna de hele middag bezig geweest.

Zoon lag lekker te slapen. Werd na 1,5 uurwakker, was wat huilerig. Heb hem even getroost en toen liet hij weten nog niet klaar te zijn met slapen. Vervolgens nog 2 uur geslapen.

@ MP, ik snap dat wel hoor dat je al die opmerkingen vervelend vind over het kinderen krijgen, maar als er niks rammelt, moet je het ook niet doen. Jouw geluk ligt duidelijk meer bij je poezen en je leventje wat je nu hebt, en dat is is prima (gelukkig is niemand hetzelfde en kan iedereen zijn eigen keus maken).

Bij mij rammelde het zo hard dat het aan de andere kant van het land te horen was, al voordat ik mijn man leerde kennen.

Nutteloos: ik heb niks nutteloos te melden, echt niks

Toch wel: er is geen bal op de tv.
dank je Mdf, gelukkig zijn er mensen die wel snappen

dat ik nou eenmaal dat gevoel niet heb en dat ik daar ook niks aan kan doen...

nutteloos: muziek van Bach is echt RETE-moeilijk....

wel een uitdaging, daar hou ik van...
Wat een heerlijk weekend was het, zonder carnaval!!

Zaterdag lekker een huiselijk sfeertje in huis met man en zoon. Vandaag even op bezoek bij mijn ouders, gelukkig dit keer geen brakend kind op de achterbank! Daar ben ik erg opgelucht over, omdat familie en veel vrienden op afstand wonen.

Nu lekker even bankhangen en vroeg naar bed.

Nutteloos: een cd met kinderliedjes duurt een halve rit, ik ken na 1 bezoekje aan mijn ouders alle liedjes weer en ze blijven hangen; ik zag twee beren broodjes smeren.....
Hier in de buurt wel vrij veel Carnaval, stom gedoe.

Ook niet naar optocht geweest.

nutteloos: waarom vinden gefrustreerde mensen dat ze het wel even op mij af kunnen reageren?
Nutteloze meldt zich weer eens. Heb alleen zo weinig nutteloos te melden, dat ik alleen maar jullie berichtjes kan lezen.

Heb vanmiddag champagne gedronken. Lalala, was wel erg lekker.

MDF, volgens mijn zus is wagenziekte een fase, groeien ze weer overheen. Maar op een gegeven moment is hun evenwichtsorgaan blijkbaar aan het ontwikkelen en dat gaat niet samen met auto rijden...
haai Ies!

leuk dat je ook weer es langs komt. vanwaar de champ?

had je me niet eerder kunnen vertellen dat muziek van Bach

rete-moeilijk is ?

nutteloos-bij-twijfel: heb net de allerlekkerste witlofschotel van de hele wereld gemaakt! het is dat mijn maag niet erg groot is,

anders had ik de portie van mijn vriend ook opgegeten
Bach is rete-moeilijk. Niet alleen qua noten, maar ook technisch. En dan heb je nog allemaal mierenn*ukers die een mening hebben over de perfecte manier van uitvoeren. Maar dat wist je al.

Vriendje heeft allerheerlijkste aardappelpuree met visje gemaakt. Dat vind ik pas heerlijk: iemand die voor mij kookt.

Champagne was om te vieren (of eigenlijk iemand te steunen) die nogal zwaar nieuws had gehad: Waarschijnlijk wordt ze ontslagen. Dus ik heb de dag doorgebracht met toekomstplannen maken.
ja dat vertelde Sandra ook al, bijv. Ton Koopmans

(daar zou ik dus nooit mee werken, daar ben ik te eigenwijs voor...)

ik doe een alt-aria, lijkt makkelijk maar is best hard werken voor een mezzo..

ik vind het wel grappig hoor, ik ken de melodie vrij goed, tekst is niet moeilijk maar wat een werk...

nutteloos: koffie opdrinken en richting kantoor!
@Isa, we hopen dat het in dit geval te maken heeft met verkouden zijn, dan zit dat evenwichtsorgaan ook makkelijk in de knoop.

Verder doet zoon het fantastisch. Ik ben echt gewoon trots op hem op wat hij allemaal al kan en doet, hij onderneemt van alles, zit niet stil (behalve als het moet of als hij moe is).

Vandaag heeft hij heerlijk uitgeslapen, ik dus ook. Goed begin van mijn dagje thuis.

Vandaag al heel productief geweest: zoon in bad, zoon naar de kapper, naar de bakker, boodschappen gedaan en heeeeeerlijk gespeeld.

Nu even lunchen en dan huiswerk maken, zolang zoon slaapt.

Nutteloos: domme vragen bestaan echt wel.

Nutteloos: mijn zoon is geen baby meer, werd zo nog wel genoemd door een ander kind, gelukkig zei haar moeder al dat het geen baby is.

Nutteloos: de trouwdag van je schoonouders, die vergeet ik elk jaar, en echt per ongeluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven