hond inslapen

12-02-2013 06:05 32 berichten
Ik weet niet zo goed in welk onderwerp dit thuishoort. Ik wil alleen even mijn hart luchten.

Vandaag wordt na 11 jaar trouwe dienst mijn hondje ingeslapen. Ik was 12 toen ze bij ons als pup kwam en vanaf dag 1 zijn we onafscheidelijk. Ze heeft een heel mooi leven gehad en is nooit ziek geweest.

Helaas is ze nu aan het aftakelen. Ze wilt niet eten, slaapt alleen maar en ademt moeilijk. De DA heeft ons gister verteld dat haar milt of lever heel erg is gegroeid van de kanker.

Het gaat zo tegen mijn gevoel in allemaal, ze kwispelt nog steeds en ze is nog zo dapper. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze er strak niet meer is. Maar we willen haar niet in de malle molen van operaties, complicaties en pijn zetten.

Ze is het liefste huisdier dat we ooit hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een medestander, veel sterkte !

Misschien denk je er aan maar maak nog een foto als je dat wilt , of maak een pootafdrukje in gips, knip een plukje haar, wat ook..

STERKTE!
Moeilijk hoor, weet precies hoe je je voelt.

Mijn hond is 15 geworden, en takelde ook af. Kon van de ene op andere dag niet meer lopen was opeens verlamd, rug bleek vol te zitten met kanker. Dus ook in laten slapen. Blijf aan alle mooie momenten denken die je samen met je hond hebt beleefd! Dat heeft mij er doorheen geholpen. Het blijft heel zwaar. Veel sterkte!
Sterkte! Kan me nog goed herinneren dat ik mijn 16-jarige hond moest laten inslapen. De dag ervoor heb ik alles gehaald wat ze lekker vond in de supermarkt, haar lievelingsvleeswaren, koekjes, hapjes, kortom, ik wilde haar nog één keer verwennen. Ik heb jankend staan afrekenen. Geef hem nog maar een dikke knuffel!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Hè bah. Ik ga morgen mijn hond van bijna 16 in laten slapen. Hij is helemaal op. Zie er vreselijk tegenop, maar het kan niet anders. Eet bijna niet meer, is broodmager. Lopen gaat ook bijna niet meer en heeft geen levenslust meer. Dus in overleg met de dierenarts deze hele moeilijke beslissing moeten nemen
Sterkte. Echt niet leuk!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Sterkte
Heel veel sterkte!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven