TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
woensdag 13 februari 2013 om 00:43
Hallo meisjes,
Wat is het hier rustig. Vanavond naar mijn moeder geweest om te praten. Nu het allemaal niet lekker loopt met onze 'vrienden' die hier wonen en ons zouden helpen gaan we over op plan B. We hebben mijn moeder gevraagd hier te komen wonen. Of in ons dorp of bij ons op het erf. Ze gaat er over nadenken. Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen, want we hebben het er vaker over gehad, maar nu wat concreter.
Als ze ja zegt is er weer een kans dat we toch nog aan een baby kunnen 'beginnen'. Zoniet, dan weet ik het niet meer.
Wat is het hier rustig. Vanavond naar mijn moeder geweest om te praten. Nu het allemaal niet lekker loopt met onze 'vrienden' die hier wonen en ons zouden helpen gaan we over op plan B. We hebben mijn moeder gevraagd hier te komen wonen. Of in ons dorp of bij ons op het erf. Ze gaat er over nadenken. Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen, want we hebben het er vaker over gehad, maar nu wat concreter.
Als ze ja zegt is er weer een kans dat we toch nog aan een baby kunnen 'beginnen'. Zoniet, dan weet ik het niet meer.
woensdag 13 februari 2013 om 09:02
Motnong
Suus en apa voelen jullie je al wat beter vandaag?
Yv, wat vervelend die onzekerheid/afhankelijkheid van anderen. Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden.
Peacy, leuke avond gehad ?
Yez, hoe voel jij je?
Missy, al nieuws van de arts.
Hier ga ik starten aan mijn literatuur onderzoek maar ik zie er een beetje tegenop...
Suus en apa voelen jullie je al wat beter vandaag?
Yv, wat vervelend die onzekerheid/afhankelijkheid van anderen. Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden.
Peacy, leuke avond gehad ?
Yez, hoe voel jij je?
Missy, al nieuws van de arts.
Hier ga ik starten aan mijn literatuur onderzoek maar ik zie er een beetje tegenop...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 13 februari 2013 om 14:54
woensdag 13 februari 2013 om 15:27
woensdag 13 februari 2013 om 15:28
quote:Yezka schreef op 13 februari 2013 @ 14:54:
[...]
Ik ben gezellig wezen lunchen met Donor! Even bijgepraat hoe de punctie en de terugplaatsing zijn gegaan, enzo.
Hoe is jouw dag, Eve?
Mijn dag bestaat uit een literatuur studie. Het gaat redelijk maar de opdracht was niet teveel tekst en dat is lastig aangezien de opdrachtgever wel veel wilt weten...
en ik zit nu op een punt dat de literatuur niet echt meewerkt
[...]
Ik ben gezellig wezen lunchen met Donor! Even bijgepraat hoe de punctie en de terugplaatsing zijn gegaan, enzo.
Hoe is jouw dag, Eve?
Mijn dag bestaat uit een literatuur studie. Het gaat redelijk maar de opdracht was niet teveel tekst en dat is lastig aangezien de opdrachtgever wel veel wilt weten...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 13 februari 2013 om 15:31
quote:neweve schreef op 13 februari 2013 @ 15:28:
[...]
Mijn dag bestaat uit een literatuur studie. Het gaat redelijk maar de opdracht was niet teveel tekst en dat is lastig aangezien de opdrachtgever wel veel wil weten...
Aha....
Sterkte?
[...]
Mijn dag bestaat uit een literatuur studie. Het gaat redelijk maar de opdracht was niet teveel tekst en dat is lastig aangezien de opdrachtgever wel veel wil weten...
Aha....
Sterkte?