Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
quote:annabel_k schreef op 30 januari 2013 @ 10:52:

Leidinggevende op een marketing communicatieafdeling bij een multinational

34 jaar, WO opgeleid

8 jaar werkervaring

4700 bruto obv 36 uur

mobiliteitsvergoeding (ipv leaseauto)

13e maand en winstuitkering

Ik ben hier uiteraard heel tevreden meeDat kan ik me voorstellen. Mag ik vragen wat een marketing medewerker binnen jouw afdeling ongeveer verdient? Aangezien ik marketing medewerker ben en jij een leidinggevende bent op een marketing afdeling?
quote:chantal876 schreef op 30 januari 2013 @ 11:59:

[...]

Dat kan ik me voorstellen. Mag ik vragen wat een marketing medewerker binnen jouw afdeling ongeveer verdient? Aangezien ik marketing medewerker ben en jij een leidinggevende bent op een marketing afdeling?Ik denk eerlijk gezegd dat je weinig opschiet met die info, omdat de functie inhoudelijk erg kan verschillen. Zo zul je binnen een kleiner team vaak meer taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden hebben dan binnen een groter team. Is de ene functie veel creatiever en de andere veel technischer. Enz.
quote:chantal876 schreef op 30 januari 2013 @ 11:59:

[...]

Dat kan ik me voorstellen. Mag ik vragen wat een marketing medewerker binnen jouw afdeling ongeveer verdient? Aangezien ik marketing medewerker ben en jij een leidinggevende bent op een marketing afdeling?Wat ik hierboven aangaf dus, het startsalaris ligt rond de 2200 Euro.
quote:annabel_k schreef op 30 januari 2013 @ 13:36:

[...]

Wat ik hierboven aangaf dus, het startsalaris ligt rond de 2200 Euro.Thanks! Natuurlijk is het misschien appels met peren vergelijken. Maar toch!
25 jaar

Managementadviseur bij een overheidsinstelling

3250 bruto obv 36 uur

WO opgeleid, totaal 3 jaar werkervaring (1 jaar in deze functie/relevante ervaring)

13e maand, Reiskostenvergoeding, Fitnessabo en natuurlijk ook vakantiegeld

Tevreden over de arbeidsvoorwaarden en de werksfeer maar inhoudelijk al aan het kijken naar een stapje omhoog. Gelukkig ziet mijn werkgever dat ook
25 jaar

administratief medewerker

¤ 2.158 bruto obv 38 uur. 8,3% vakantiegeld

mbo opgeleid, 5 jaar relevante werkervaring
28 jaar, office manager

¤ 2546,= bruto obv 40 uur. 8% vakantietoeslag en leuke extraatjes in de vorm van uitjes op de kosten van de baas.

HBO+ opgeleid maar de functie is MBO4 niveau..
27 jaar. Teamleider in de thuiszorg. Ik heb een afgeronde MBO studie in de zorg (verpleegkundige) en een afgeronde HBO studie Management, Economie en Recht (MER).

In deze functie ben ik nu 1,5 jaar werkzaam. Daarvoor werkte ik als verpleegkundige in het ziekenhuis.

Ik verdien (op basis van 4 dagen, dus 32 uur) 2300 euro bruto, waarvan 1600 euro netto overblijft.

Daarnaast krijg ik vakantiegeld en een eindejaarsuitkering, dus er komt op jaarbasis nog zeker 16% bij.

Tja, het is de zorg, dus ik vind het acceptabel.

Mijn werk moet vooral leuk zijn, dat vind ik belangrijker.

Als ik meer wil verdienen, zou ik het bedrijfsleven in moeten gaan, want mijn man ontvangt drie keer zoveel...
Administratief medewerker in het ziekenhuis

Bijbaan die baan is geworden

Nog niet bezig met solliciteren in het werkveld waar ik voor gestudeerd heb: onderwijs.

32 uur

1450¤ netto

Bonus: 13e maand plus vakantiegeld

0 uren contract: ziek? Geen geld.
Je gaat 32 uur werken, maar hebt een 0 uren contract? Waarom krijg je dat dan niet op papier?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik ben niet in vaste dienst, maar werk voor het uitzendbureau. Zij hebben alleen 0-uren contracten.

Ik kies er voor niet in vaste dienst te gaan omdat ik dan nog langer zal wachten met het solliciteren op een baan in het onderwijs..
Mondig, ook bij het uitzendbureau heb je recht op doorbetaling bij ziekte. Vaak eerst 2 wachtdagen en daarna betaling vanuit het uwv (als je een fase A overeenkomst hebt).
Ahh oke, dat wist ik niet. Goed om te weten!
Leeftijd: 17

Functie: Verkoopster in een kledingzaak.

Ervaring: Geen.

Opleiding: Bezig met VMBO-T.

Salaris: ¤3,47 bruto per uur.

Ik werk alleen op zaterdag. Is wat ik verdien weinig of veel? Ben eigenlijk wel benieuwd.
Je zit net iets boven het minimum jeugdloon obv 40 uur voor jouw leeftijd. Detailhandel betaalt nou eenmaal niet zo goed.
Ong 2500pm bruto

24 jaar

Winkelmanager bij drogisterij

Hbo opgeleid

32 uur en nu 1 jaar ervaring

Niet ontevreden!
Controller bij organisatie in zakelijke dienstverlening

Geef leiding aan team van 4 personen

4992 bruto per maand

Bonus max. 10% van jaarsalaris

Auto van de zaak

Iphone en Ipad van de zaak

Fitnessabonnement op kosten van werkgever

In praktijk ca. 55 uur per week werken maar daar staat tegenover dat ik "onbeperkt" verlof kan opnemen (vorig jaar 47 dagen vrij geweest, heb volgens contract recht op 25 dagen).
Midden dertig

Kwaliteitsmedewerker

HBO functie

WO opgeleid

32 uur

Bruto 3021

Netto 1975

Reiskostenvergoeding

Eindejaarsuitkering 6%

Vakantietoelage 8%

Ongeveer 20 verlofdagen (5 weken)
quote:eendje85 schreef op 13 februari 2013 @ 15:00:

27 jaar. Teamleider in de thuiszorg. Ik heb een afgeronde MBO studie in de zorg (verpleegkundige) en een afgeronde HBO studie Management, Economie en Recht (MER).

In deze functie ben ik nu 1,5 jaar werkzaam. Daarvoor werkte ik als verpleegkundige in het ziekenhuis.

Ik verdien (op basis van 4 dagen, dus 32 uur) 2300 euro bruto, waarvan 1600 euro netto overblijft.

Daarnaast krijg ik vakantiegeld en een eindejaarsuitkering, dus er komt op jaarbasis nog zeker 16% bij.

Tja, het is de zorg, dus ik vind het acceptabel.

Mijn werk moet vooral leuk zijn, dat vind ik belangrijker.

Als ik meer wil verdienen, zou ik het bedrijfsleven in moeten gaan, want mijn man ontvangt drie keer zoveel...tss wat weinig zeg! werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, 24 uur en zit rond de 1500 euro, maar ja werk wel onregelmatig.
29 jaar

Doktersassistente (MBO4), geen ervaring in deze functie, wel in HBO-functie

1928,- bruto op basis van 40 uur

Heb o-uren contract.
Hoi, ik ben 39 en werk als docent op een leraren opleiding in Israel en verdien 2500 euro voor mijn 20 urige werkweek. Niet slecht al zeg ik hetzelf.
Never say never!
Ik dacht doe ook eens mee

baan: junior onderzoeker/promovendus

leeftijd: 27

werkervaring: momenteel in mijn tweede jaar

uren: 36, in werkelijkheid rond 45 uur

bruto: 2816 euro

netto: 1810 euro (pensioen....)

vakantiedagen: standaard, ongeveer 170 uur, maar krijg ze nooit op ivm drukte

persoonlijk budget: 1.3% van totaal salaris, mag alleen netto besteed aan opleiding ten gunste van werkzaamheden e.d.

goodies: gratis cursussen volgen, buitenlandse reizen op kosten van de baas, verder geen tel, laptop, auto e.d.

13e maand

vakantiegeld 8 %

tevreden: ja best wel, alleen het bruto/netto verschil vind ik echt heel groot... maar ja, daar doe je niks aan . In deze schaal stijg ik tijdens mijn promotie van vier jaar niet heel veel meer, eindsalaris is ongeveer 3100 euro.
Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen.

Ik ben 22 jaar, bijna afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool en ben nu gepromoveerd tot assistent bedrijfsleider in een middelgroot restaurant.

Tot ik afgestudeerd ben wil ik 32 uur werken, maar kan me geen goede inschatting maken wat ik dan aan brutoloon kan vragen.

Heb 3 jaar leidinggevende ervaring en 6 jaar ervaring in het werkveld.
Project Management Officer bij Multinational

werkzaam sinds 8 maanden

27 jaar, WO opgeleid

totaal 4 jaar werkervaring

3340¤ bruto obv 36 uur

13e maand

jaarcontract, maar afgesproken dat halverwege (na 6 maanden) een evaluatie zal uitwezen of ik naar een hogere salarisschaal ga.
WO+ opgeleid

Geen werkervaring

Geen vakantiegeld, 13e maand of bonus

Wel telefoon en abo door werkgever betaald.

Bruto: 3400 per maand

Netto: 2500 per maand

Wel iedere 6 maanden de kans op een loonsverhoging van ruim 250 bruto bij een goede beoordeling.

Dat was de deal omdat ik eigenlijk een hoger salaris vroeg. Maar omdat ik geen ervaring heb wilden ze eerst zien wat ze in huis haalden. Volgende maand heb ik mijn eerste beoordeling.... Spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven