Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
dinsdag 12 februari 2013 om 21:37
dinsdag 12 februari 2013 om 22:36
@ zaza
Als t om 2 staafjes met spuitdingetje gaat, is t denk ik niet waard om op te sturen? Tenminste weegt wel meer dan een postzegel neem ik aan.
Zal nog s kijken welke geuren dat precies zijn. Nog 1 dag werken en dan heb ik verlof en meer tijd om hier mee te lezen en mijn spullen te posten
Als t om 2 staafjes met spuitdingetje gaat, is t denk ik niet waard om op te sturen? Tenminste weegt wel meer dan een postzegel neem ik aan.
Zal nog s kijken welke geuren dat precies zijn. Nog 1 dag werken en dan heb ik verlof en meer tijd om hier mee te lezen en mijn spullen te posten
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woensdag 13 februari 2013 om 09:45
Hallo dames, ik heb nog een paar donkerbruine leren enkellaarsjes met hakje te geef. Ze hebben leuke decoraties en een spitse neus. Ik kan er niet goed op lopen, en ze staan te verstoffen. Kan ik iemand ermee blij maken? Voor foto's kan gemaild worden. martje24 apestaartje live punt nl.
Marels, je vroeg of iemand interesse had in kleding maat 48/50. Geldt dat nog?
Marels, je vroeg of iemand interesse had in kleding maat 48/50. Geldt dat nog?
woensdag 13 februari 2013 om 11:41
Ja Martje, ik zal eens even gaan zoeken wat ik nog precies heb.
Ik kwam er wel achter dat er al heel veel weg is, meer dan ik dacht, maar ik ga nog eens mesten.
Ik heb sowieso een zwart colbertje in maat 50, ben je daar blij mee?
Wat voor maat zijn de laarsjes??? Daar heb ik dan wel weer interesse in.
Ik kwam er wel achter dat er al heel veel weg is, meer dan ik dacht, maar ik ga nog eens mesten.
Ik heb sowieso een zwart colbertje in maat 50, ben je daar blij mee?
Wat voor maat zijn de laarsjes??? Daar heb ik dan wel weer interesse in.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 13 februari 2013 om 11:57
Ik kan jouw mailadres niet meer vinden Martje, wil je me mailen op marelsmarels@gmail.com ?
woensdag 13 februari 2013 om 15:03
woensdag 13 februari 2013 om 16:32
De operatie van mijn zoontje is supergoed gegaan! Het was allemaal minder erg dan ze dachten. Hij heeft nog wel last van de narcose en lijkt wel een beetje boos op ons.... Maar met genoeg liefde en aandacht gaat dat vast wel weer over!
Wie zou mij nog mailen? Ik geloof Bokito over de kruidvat-dingen en iemand over de streepjescodes van Olvarit..... Of vergeet ik nog iets?
Mijn mail adres is: kikkerprinsesviva @ziggo.nl
Ik heb nog een aantal paar (zomer)schoenen maat 40 die ik nooit draag. Zal binnenkort foto's plaatsen. Verder niet zo veel voor de weggeef nog. In het voorjaar zal ik weer eens mijn kledingkast uitmesten!
Wie zou mij nog mailen? Ik geloof Bokito over de kruidvat-dingen en iemand over de streepjescodes van Olvarit..... Of vergeet ik nog iets?
Mijn mail adres is: kikkerprinsesviva @ziggo.nl
Ik heb nog een aantal paar (zomer)schoenen maat 40 die ik nooit draag. Zal binnenkort foto's plaatsen. Verder niet zo veel voor de weggeef nog. In het voorjaar zal ik weer eens mijn kledingkast uitmesten!
woensdag 13 februari 2013 om 18:27
Over niet Martje, die zijn hier in gebruik
Waar heb je ze voor nodig? Ik kan er evt wel aan komen voor je, hier hebben ze ze.
Niemand zeker die een auto over heeft
De mijne is de geest aan het geven en ik heb echt geen geld voor een nieuwe
Weet even niet hoe ik het moet gaan doen....
*gaat stilletjes in een hoekje zitten huilen*
Waar heb je ze voor nodig? Ik kan er evt wel aan komen voor je, hier hebben ze ze.
Niemand zeker die een auto over heeft
De mijne is de geest aan het geven en ik heb echt geen geld voor een nieuwe
Weet even niet hoe ik het moet gaan doen....
*gaat stilletjes in een hoekje zitten huilen*