Gezondheid alle pijlers

al sinds november niet ongesteld en ook niet zwanger

13-02-2013 22:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik had een vraagje aan de vrouwen die er misschien ervaring mee hebben. Ikben laatst in november ongesteld geworden en heb een zwangerschapstest gedaan dat negatief was. Waarom ik zo laat de test heb gedaan is omdat k eerder al onregelmatig ongesteld werd. Maar nu maak ik me best wel zorgen. Ikheb t gevoel alsof mijn buik gaat ontploffen en heb af en toe vreselijke pijn in de buurt van mijn blaas. Zou dit ernstig kunnen zijn ?
Geen idee. Ga eens naar de huisarts zou ik zeggen.
Heb ik gedaan maar die zegt vitamine d tekort
Dan ga je terug en zeg je dat het voelt dat je buik op ontploffen staat. Zou ik doen als het zo erg was tenminste.
Klopt ja
Nog een keer naar je huisarts dus.
Heb je nog andere fysieke klachten?
Ik ben ook weleens 5 maanden niet ongesteld geweest. Ik was toen vrij ziek en toen bleeft het gewoon weg. Blijkbaar schakelt je lichaam de modus vruchtbaarheid als eerste uit.

Misschien om een doorverwijzing naar de gyn vragen?
Ik neem aan dat je nog niet in de overgang bent?
Waar zit de any-key?
Streng aan het lijnen soms?
Als je ernstig ondergewicht hebt stopt je menstruatie ook
Bij mij was doordat mijn hypofyse teveel prolactine aanmaakte mijn menstruatie weg. Maar ik had dus ook afscheiding uit mijn borsten.
Hoe oud ben je dan? Kan je in de overgang zitten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou even naar de huisarts gaan, die kan je ook weer doorsturen naar een gynaecoloog
Waarschijnlijk voelt je buik zo vervelend omdat je maar niet ongesteld wordt. Je gaat daardoor steeds meer vocht vasthouden. De huisarts kan je primolut geven om de menstruatie op te wekken. En kijken of er niet iets anders aan de hand is. Even afspraak maken dus.
Stress, ernstig overgewicht, ondergewicht, PCOs, etc, het kan echt vanalles zijn....

desnoods een doorverwijzing naar de gyn vragen als de huisarts je af blijft schepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven