Ik had een vraagje aan de vrouwen die er misschien ervaring mee hebben. Ikben laatst in november ongesteld geworden en heb een zwangerschapstest gedaan dat negatief was. Waarom ik zo laat de test heb gedaan is omdat k eerder al onregelmatig ongesteld werd. Maar nu maak ik me best wel zorgen. Ikheb t gevoel alsof mijn buik gaat ontploffen en heb af en toe vreselijke pijn in de buurt van mijn blaas. Zou dit ernstig kunnen zijn ?
Ik ben ook weleens 5 maanden niet ongesteld geweest. Ik was toen vrij ziek en toen bleeft het gewoon weg. Blijkbaar schakelt je lichaam de modus vruchtbaarheid als eerste uit.
Misschien om een doorverwijzing naar de gyn vragen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarschijnlijk voelt je buik zo vervelend omdat je maar niet ongesteld wordt. Je gaat daardoor steeds meer vocht vasthouden. De huisarts kan je primolut geven om de menstruatie op te wekken. En kijken of er niet iets anders aan de hand is. Even afspraak maken dus.