HBO van Ziggo.
donderdag 14 februari 2013 om 13:34
Ik heb nu 6 weken HBO, en vind het tot nu toe wel gaaf.
Voordeel:
- ik ben nogal een goody-two-shoes en download geen spullen, dus complete series kijken is veel goedkoper
- ik kijk vooral HBO series
(heb afgelopen week alle afleveringen Girls gekeken: fantastisch!)
nadeel:
- er is geen contract getekend voor True Blood, toch wel 1 van de redenen om HBO abbo te nemen. Je kunt dieze serie dus niet kijken in NL
- sommige series gaat de 'on demand' functie niet terug tot seizoen 1
Wat betreft de films: volgens mij rouleren ze het aanbod, je kunt dus idd wekenlang Magnolia kijken (of zoals ik laatst: Boogie Nights), maar na een x aantal weken wordt die film weer vervangen door een andere.
Voordeel:
- ik ben nogal een goody-two-shoes en download geen spullen, dus complete series kijken is veel goedkoper
- ik kijk vooral HBO series
(heb afgelopen week alle afleveringen Girls gekeken: fantastisch!)
nadeel:
- er is geen contract getekend voor True Blood, toch wel 1 van de redenen om HBO abbo te nemen. Je kunt dieze serie dus niet kijken in NL
- sommige series gaat de 'on demand' functie niet terug tot seizoen 1
Wat betreft de films: volgens mij rouleren ze het aanbod, je kunt dus idd wekenlang Magnolia kijken (of zoals ik laatst: Boogie Nights), maar na een x aantal weken wordt die film weer vervangen door een andere.
donderdag 14 februari 2013 om 17:02
Nee ik vind het het geld niet waard. Wij hebben een tijdje geleden mee gedaan aan zo'n actie van 3 maanden HBO voor 5 euro of iets dergelijks en ik dacht leuk! Series kijken! Maar nee er kwam alleen maar oude zooi op zoals teenage drama queen met lindsay lohan etc en de series waren ook allemaal oud en had ik soms al op dvd. Nee voor dat geld kun je beter af en toe een DVD box kopen van de series die je wel leuk vind dan een heel HBO pakket te nemen. In die 3 maanden heb ik er hooguit 2-3x naar gekeken.
donderdag 14 februari 2013 om 21:00
Wij hebben nu tijdelijk een gratis proef-abbo van hbo1,2 en 3. Ik kom niet voor de tv vandaan joh! Vanochtend Secretariat gekeken, vanmiddag film over het leven van Tina Turner, en vanavond the colour purple.
Ik zie inderdaad wel dat films vaak herhaald worden... Was er vanochtend nog een bepaalde film op de ene, zie ik hem vanmiddag voorbijkomen op een andere.
Ik zie inderdaad wel dat films vaak herhaald worden... Was er vanochtend nog een bepaalde film op de ene, zie ik hem vanmiddag voorbijkomen op een andere.