TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Daar ben ik weer eens.

Dit weekend moest ik onverwacht met mijn moeder naar het ziekenhuis en crisisopvang regelen voor mijn vader, die niet alleen thuis kan blijven. Mijn moeder had afschuwelijk veel pijn en mijn vader deed zijn best zo goed mogelijk mee te werken, maar moest 's avonds laat nog naar een wildvreemde omgeving en was alleen maar doodsbang en verschrikkelijk verdrietig. Dit hoop ik echt niet nog eens mee te maken, iemand zo achter moeten laten omdat het niet anders kan. Mijn enige troost was dat hij in een veilige, warme omgeving zat en de opvang bestond uit werkelijk schattige mensen.

Een paar van jullie zitten toch ook in dit werk, verzorgingshuizen en zo? Sorry als ik het wat onnozel verwoord, maar ik ben ook nog een beetje uit m'n huisje. Jullie verdienen medailles, bloemen en topsalarissen als het aan mij ligt! Alle hulde, het is echt super wat jullie doen.

Maar alles is gelukkig weer redelijk normaal. Mijn ouders zijn weer thuis, er was gelukkig niets ernstigs aan de hand met mijn moeder, maar ze moet naar fysio want daar kwamen haar extreem pijnlijke klachten vandaan. Nou, dat is goed op te lossen. En mijn vader begint weer een beetje als zichzelf te klinken, heerlijk.

Ik ga nu eerst eens bijlezen, want ik geloof dat ik heel wat gemist heb. Sorry voor al die ego, maar ik wilde het jullie even laten weten.
Vrolijke valentijn hiero

Timebom got off
Been there, done that, got the T-shirt.
Ben nog thuis. Ma doet weer eens ontzettend moeilijk wbt mij laten gaan. Zo klote kut enzo
Gaat m nu niet meer worden (reistijd enkele reis 3 uur)
Hè???? Hoezo w.b. laten gaan? Je bent VOLWASSEN! Je pakt je tas en bent foetsie, toch?

En hoezo enkele reis 3 uur lukt niet? t is donderdag. Zelfs bij ons kan je nog tot half 1 snachts in t dorp komen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Peacy, je moeder gaat er echt nooit makkelijker over doen. Ga je nu de rest van je leven thuisblijven? Laat je niet zo manipuleren!! Wat doet die reistijd ertoe?
Reistijd doet er toe, omdat ik nu m'n aansluiting met een bus mis.

We hebben het hier wel over het laatste stukje Nederland wat alleen te bereiken is via tolwegen. :-).

Nee, heeft me een fikse ruzie gekost, maar ze is zo lang bezig geweest, dat het me m'n aansluiting heeft gekost.

Ga nu morgenochtend.
Jeetje Sri! Wat een nare periode heb jij achter de rug.

Ben jijzelf ook wat bekomen van de schrik?
Kan je tante je niet een stukje oppikken?

Tering! Ik heb pijn
Maakt die aansluiting wat uit dan? Hoe lang moet je wachten? Uur? Dat is dan iig een uur mams-vrij!!!
Pijn waar?
quote:missy_Acy schreef op 14 februari 2013 @ 18:19:

Kan je tante je niet een stukje oppikken?

Die durft niet te rijden.

Ach, ik heb een andere planning voor vanavond, maar goed. Ik baal en het is gewoon ontzettend ontzettend kut
quote:Peacy schreef op 14 februari 2013 @ 18:16:

Nee, heeft me een fikse ruzie gekost, maar ze is zo lang bezig geweest, dat het me m'n aansluiting heeft gekost.

Lieverd, het heeft je je aansluiting gekost omdat je het weer hebt laten gebeuren. Zie je het patroon niet? Je hoeft toch ook niet op al haar 'ja maars' in te gaan?

Niet meer discussiëren. Spulletjes pakken, 'dag ma', deur open, deur dicht. Peacy Is Weg.

Ik durf er bijna mijn maandomzet op te zetten dat er morgenochtend weer iets anders is. Dan moet ze weer naar het ziekenhuis of is er weer wat anders. Zet straks het nummer van de taxidienst op een briefje en geef haar dat dan (niet nu natuurlijk).

Peacy, kies nu eindelijk eens voor jezelf. Een ander doet het niet, echt niet!! En je bent het zo waard!
quote:missy_Acy schreef op 14 februari 2013 @ 18:20:

Maakt die aansluiting wat uit dan? Hoe lang moet je wachten? Uur? Dat is dan iig een uur mams-vrij!!!

Lieverd, die aansluiting maakt zeker wat uit.

Die is er namelijk niet meer :-)
Ga gewoon! Dan moet je ergens een uur of wat wachten! Boeie!!
Huh? Rijd er dan niets meer? Nu al??
quote:missy_Acy schreef op 14 februari 2013 @ 18:26:

Huh? Rijd er dan niets meer? Nu al??Hier rijd alles nog, de trein rijdt ook nog. Maar tegen de tijd dat ik ben waar ik op de bus moet stappen, rijdt de bus naar m'n tante niet meer.
quote:sri schreef op 14 februari 2013 @ 18:23:

[...]

Lieverd, het heeft je je aansluiting gekost omdat je het weer hebt laten gebeuren. Zie je het patroon niet? Je hoeft toch ook niet op al haar 'ja maars' in te gaan?

Niet meer discussiëren. Spulletjes pakken, 'dag ma', deur open, deur dicht. Peacy Is Weg.

Ik durf er bijna mijn maandomzet op te zetten dat er morgenochtend weer iets anders is. Dan moet ze weer naar het ziekenhuis of is er weer wat anders. Zet straks het nummer van de taxidienst op een briefje en geef haar dat dan (niet nu natuurlijk).

Peacy, kies nu eindelijk eens voor jezelf. Een ander doet het niet, echt niet!! En je bent het zo waard!

Morgenochtend is er niks anders meer, want mijn tas met spullen staat al beneden. Juist om weg te gaan.

Het gaat langzaam sri. Het gaat al een stuk beter, ook omdat ik weet dat er hoe dan ook wel mensen achter me staan.

Maar nu, net vandaag, was het weer raak.
Oh ja en natuurlijk nu gaat m'n broertje irritant doen
quote:missy_Acy schreef op 14 februari 2013 @ 18:18:

Jeetje Sri! Wat een nare periode heb jij achter de rug.

Ben jijzelf ook wat bekomen van de schrik?

Ja hoor, het gaat allemaal wel weer. Het moeilijkste is me nu weer op m'n werk te concentreren.

Zoiets is ook wel weer goed voor je zelfkennis. Tot mijn verbazing bleek ik in de praktijk veel meer aan te kunnen dan ik altijd gedacht had. Nooit gedacht dat ik het aan zou kunnen om urenlang naast iemand te kunnen staan die ligt te gillen van de pijn, bijvoorbeeld. Wonderlijk.

Missy, hoe gaat het met DP en DG? Weet je al wat meer? Is die kleine dappere Dodo alweer een beetje over het onderzoek heen? En hoe gaat het met de verhuizing? (Sorry, ik ben nog steeds het begrip van dagen een beetje kwijt).

Apa, welke tijdbom is er afgegaan? Gaat het wel goed met je, meisje?

Yv en Yez . Ik kijk zo even wat er allemaal aan het gebeuren is.
quote:Peacy schreef op 14 februari 2013 @ 18:37:

Oh ja en natuurlijk nu gaat m'n broertje irritant doenJa, en? Laat maar lekker z'n gang gaan, dat is jouw zorg niet. Al gooit-ie de ruiten in, Dat Is Jouw Zorg Niet!!
Probleem is: irritant dat mn ma t niet merkt .

Dus eigenlijk heel schijnheilig. Op t moment dat ik er wat van zeg, heb ik t gedaan .
Gaat goed, Sri. Ze zijn strontverkouden en strontvervelend vandaag. Vooral tegen elkaar.

Stomme sneeuw.

Einde van de maand zijn we over!!
quote:Zoiets is ook wel weer goed voor je zelfkennis. Tot mijn verbazing bleek ik in de praktijk veel meer aan te kunnen dan ik altijd gedacht had. Nooit gedacht dat ik het aan zou kunnen om urenlang naast iemand te kunnen staan die ligt te gillen van de pijn, bijvoorbeeld. Wonderlijk.Vreemd is dat he? Hoe koel en kalm je kan zijn in paniek situaties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven