Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Zo, mijn workout weer gehad voor vandaag. Al 6 keer naar zolder geweest om cv ketel te resetten, ding is stuk, en zaterdag krijgen we een nieuwe, wel via via, dus iets goedkoper dan bij zo'n verwarmingsbedrijf gelukkig. Zo nog even babyzwemmen (en naar het zwembad wandelen) met zoonlief, dan heb ik mijn workout weer gehad voor vandaag :P

Voor degene die mij babykleding gestuurd hebben, nog maals super bedankt. De t-shirts met korte mouw die erbij zitten koman als het zo door gaat precies in de zomer uit, dus hoef eigenlijk niets meer bij te kopen voor zoon uit maatje 74 is gegroeid!
Je brengt me op ideeën Fame! Heb nog een hele stapel atlassen liggen waar ik niks mee doe. Idee 1: enveloppen
Ha La Chat, dat dacht ik ook! Dit wordt geloof ik wel een beetje een wat knutsel jij en kan ik dat ook topic...
Marels, da's niet leuk, een auto die geen zin meer heeft!

Wat betreft de zakdoeken, ik heb een werkbeschrijving gevonden voor een boerenquilt. Ik ben er helemaal weg van, maar ben nog niet in staat om bijv. naar een markt te gaan om daar te speuren. Vandaar de vraag.
Kikker; Da's goed nieuws zeg! Ik had het na je laatste bericht nog even opgezocht (geen idee wat fistels waren..) Maar dat klonk best pittig!

Marels; ik wou dat ik je kon helpen. Hier is toevallig ons barrel gisteren APK afgekeurd en kost veel te veel om m te moeten laten maken. Sloop dus... maaaarrrrr.... hele lieve schoonouders hebben een klein wonder verricht en vrijdag hebben we weer een ander oud barrel! Ik hoop dat er ook een wondermaker voor jou opstaat!
Leuk topic!

Ik wil best iets haken als iemand interesse heeft (al had ik zelf niet direct tampons in gedachte ) Meer in het kader van dieren/ knuffetjes enzo.

Vind het heerlijk ontspannen, maar zit zelf ook niet echt op 10 apen te wachten natuurlijk.
Ik wilde dat ik kon helpen met kleertjes, heb zo veel.. maar nr 4 is onderweg en zolang we niet (willen) weten wat het is wil ik nog niks weggeven.. Nou ja anders heb ik in augustus een lading babykleertjes voor de liefhebber!

Net mini's gekregen, 4 uien en een hamburger :'( pasta saus is ook dubbel dus binnenkort ruilen met de liefhebber?!
Ik heb wel eens een tas gehaakt. Daar kan je ook van alles op vast maken. Je kunt ook van andere materialen dingen haken. Heb zo ook al eens een gehaakte badmat gezien die van repen katoen was gemaakt. Kan het alleen niet terug vinden.

Misschien dat je het ook van dun geworden oude handdoeken maken die je in repen knipt.

Het meisje hier rechts heeft trouwens ook een leuk shirt aan. Maar als na 3 keer wassen de print van het transferpapier al los laat dan is dat jammer. Maar je zou anders wel letters kunnen knippen van eigen foto's.

Heeft iemand een idee of er stof is dat het transferpapier beter opneemt? Zodat het minder snel breekt?
Fame, wat ontzettend leuke baby-booties kan ik je een mailtje sturen.. Heb zelf niks te ruilen, helaas geen crea bea! Als dit berichtje hier niet toegestaan is, hoor ik het graag!
Iemand interesse in theezakjes in ruil voor leuke kinderstickers
MamaK77 you've got mail!
Bokito ik heb de deegroller dubbel, heb je die al anders wil ik wel ruilen
Ik heb hier nog 2 je-weet-nu boekjes van de c1000 actie.

Kan ik daar nog iemand blij mee maken?
Het lijkt er op dat de auto nog nét niet helemaal dood is.

Dit kan simpel verholpen worden vermoedelijk, maar ik ga zaterdag wel kijken voor een ander autootje. Bijna gratis, enzo, en met een nieuwe APK.

Laten we hopen dat dat wat wordt.

Even niet veel weg te geven hier omdat ik alles probeer te verkopen

Maar goed, het komt goed, Uiteindelijk. Moet maar he?
668, the neighbour of the Beast
@marels

Logisch dat je dingen eerst probeert te verkopen, als je geld kan gebruiken (en wie niet :P)

Hier nog in de weggeef

8cd's om muziek op te branden

3 sierborden en een kaarsenhouder groot en klein.

4 kruidvat the voices dingen.
quote:bikorimana schreef op 14 februari 2013 @ 18:00:

Ik heb hier nog 2 je-weet-nu boekjes van de c1000 actie.

Kan ik daar nog iemand blij mee maken?

Mij (nou ja, mijn zoon dan..)

Ik heb eventueel de mini peulen voor je te ruil.
quote:Kokolientje schreef op 14 februari 2013 @ 19:41:

[...]

Mij (nou ja, mijn zoon dan..)

Ik heb eventueel de mini peulen voor je te ruil.Je mag me wel mailen op si-style@hotmail.com
Ik heb hier ook nog een spaarzegeltje van de With Jacobs actie van de c1000.

Kan ik daar toevallig ook nog iemand blij mee maken?
@etsy

Maak je ook grotere maatjes? Vind ze erg leuk namelijk, maar zoonlief is al 4,5 maand :P

Ben alleen niet zo creatief dat ik iets terug te ruilen heb ben ik bang?
quote:Shenandoah schreef op 14 februari 2013 @ 19:10:

4 kruidvat the voices dingen.Ik heb ook nog 2 'zakjes' met die dingen. Iemand interesse?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Via mijn moeder die vond dat het goed terecht moest komen en ik het te ver weg vind met het ov.

4 kaarten voor Plopsaland Coevorden, geldig tot 15 maart.

Wie het eerst komt, het eerst maalt denk ik zo.
@ Shenandoah: Ik haak ze in maat 18/19. Dit patroon, in de kleur die je maar wil; http://farm8.staticflickr ... 00016687_3295e2d0cd_o.jpg

De linker is de meisjesversie, de rechter de jongensversie.
Voor wie het leuk vindt, kan ik tashangers/sleutelhangers haken: http://farm6.static.flick ... 5358891757_58e3eaa510.jpg
quote:linton schreef op 14 februari 2013 @ 21:22:

Via mijn moeder die vond dat het goed terecht moest komen en ik het te ver weg vind met het ov.

4 kaarten voor Plopsaland Coevorden, geldig tot 15 maart.

Wie het eerst komt, het eerst maalt denk ik zo.

Zou ik deze mogen?

Je mag me mailen op si-style@hotmail.com
Kikkerprinses: Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan!

Is mijn pakje al onderweg trouwens? *nieuwsgierig*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven