Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
vrijdag 15 februari 2013 om 22:21
vrijdag 15 februari 2013 om 23:32
zaterdag 16 februari 2013 om 11:41
Dag dames,
ik heb al vaker gelezen over dit topic, kom hier eigenlijk nooit, maar heb een Newcastle-cruise gewonnen met Zalando waar ik geen gebruik van ga maken.
Kijk op www.zalando.nl/dfds voor meer info.
Het gaat om een retour reis per boot, als je alleen reist kom je in een 4-persoons hut met andere alleenreizende vrouwen. Anders betaalt een 2e persoon 88 euro en slaap je in een 2 pers hut met zeezicht.
Heb hbegrepen dat het eten op de boot aardig aan de prijs is dus zelf wat meenemen is aan te raden.
volgens mij kun je boeken tot eind april.
ik heb al vaker gelezen over dit topic, kom hier eigenlijk nooit, maar heb een Newcastle-cruise gewonnen met Zalando waar ik geen gebruik van ga maken.
Het gaat om een retour reis per boot, als je alleen reist kom je in een 4-persoons hut met andere alleenreizende vrouwen. Anders betaalt een 2e persoon 88 euro en slaap je in een 2 pers hut met zeezicht.
Heb hbegrepen dat het eten op de boot aardig aan de prijs is dus zelf wat meenemen is aan te raden.
volgens mij kun je boeken tot eind april.
zaterdag 16 februari 2013 om 14:33
Verder aan het opruimen geweest en dit is wat ik nog heb:
- Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
- Winnie The Pooh kleurenspel
-Emte boerderij-actie-knuffels
-klein spiraalspelletje
-2 sinterklaasboekjes
-sinterklaaspuzzel
- 3 ongebruikte kleurboeken
BOEKEN:
- 4 boekjes Dikkie Dik
- Kabouter Plop- 50 verhaaltjes voor het slapengaan
- Kikker in de kou
- Kleine Huppel wil niet naar bed
- dun boekje Ernie&Bert
- Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
- Winnie The Pooh kleurenspel
-Emte boerderij-actie-knuffels
-klein spiraalspelletje
-2 sinterklaasboekjes
-sinterklaaspuzzel
- 3 ongebruikte kleurboeken
BOEKEN:
- 4 boekjes Dikkie Dik
- Kikker in de kou
- dun boekje Ernie&Bert
zaterdag 16 februari 2013 om 15:26
quote:missdaisyduke schreef op 16 februari 2013 @ 11:41:
Dag dames,
Hopelijk is er iemand die wel tijd en zin heeft om van deze aanbieding gebruik te maken; zo ja mail me dan even op
volgens mij kun je boeken tot eind april.De link is niet geldig zegt die. Jammer ik was wel benieuwd!
Dag dames,
Hopelijk is er iemand die wel tijd en zin heeft om van deze aanbieding gebruik te maken; zo ja mail me dan even op
volgens mij kun je boeken tot eind april.De link is niet geldig zegt die. Jammer ik was wel benieuwd!
zaterdag 16 februari 2013 om 15:50
quote:bikorimana schreef op 16 februari 2013 @ 14:33:
Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
BOEKEN:
- 4 boekjes Dikkie Dik
- Kikker in de kou
- dun boekje Ernie&BertIk zou ook wel geïnteresseerd zijn in de DD-boekjes. Dus als Shenandoah dubbele titels heeft, hou ik me aanbevolen!
Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
BOEKEN:
- 4 boekjes Dikkie Dik
- Kikker in de kou
- dun boekje Ernie&BertIk zou ook wel geïnteresseerd zijn in de DD-boekjes. Dus als Shenandoah dubbele titels heeft, hou ik me aanbevolen!