Marokkaanse meisjes....

16-02-2013 14:33 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
....presteren toch minder goed dan wij zouden willen geloven. Nadat bekend was dat Marokkaanse jongens relatief veel overlast veroorzaken volgen de meisjes nu in rap tempo.

Is dit een verontrustend beeld? Zijn Marokkaanse jongeren de uitvreters van de samenleving? Of valt het allemaal wel mee?

Om het zelf te kunnen lezen
quote:levkronski schreef op 16 februari 2013 @ 17:11:

99% van de Marokkaanse jeugd is hier geboren. Ik vind het irritant dat zij zeggen "Ik kom uit Marokko" terwijl ze allemaal hier zijn uitgepoept en dus uit Nederland komen en ik vind het irritant dat mensen aan Marokkanen vragen "Uit welke stad in Marokko kom je?" terwijl ze gewoon uit Utrecht of Amsterdam West komen...

Ik ben tijdens mijn jeugd/puberteit/schooltijd vrijwel alleen maar met Marokkaanse meiden omgegaan en heb dit als heel fijn ervaren, maar de multiculturele samenleving is mislukt, dat is een feit. We kunnen ze moeilijk op een boot zetten richting een eilandje in de oceaan. We moeten er mee zien te dealen. Maar dat moeten we niet op een manier a la Wilders doen.

Binnenkort komt het Marokkanendebat in de Tweede Kamer en om die reden zonden Buitenhof en De Halve Maan een uitzending uit dat hierover ging. De Marokkanen aan tafel zeiden heel interessante dingen.Ik heb Buitenhof gezien. Die twee Marokkaanse mannen zeiden inderdaad heel interessante en zinnige dingen maar de Marokkaanse vrouw (die een aantal keren benadrukte dat zij Hysterica historica is) kwam als vanouds weer met dezelfde onzin aan als achterstandspositie, discriminatie etc. Kortom: geen hand in eigen boezem die bij deze bevolkingsgroep zo hard nodig is wil het ooit nog wat worden.
He Willem, wat ben je de laatste tijd toch ongezellig. Waar is de tijd gebleven dat je van die leuke topics opende over je geile belevenissen met huisvrouwtjes in de supermarkt?
...
quote:malu3 schreef op 16 februari 2013 @ 17:20:

[...]

de Marokkaanse vrouw (die een aantal keren benadrukte dat zij Hysterica historica is) kwam als vanouds weer met dezelfde onzin aan als achterstandspositie, discriminatie etc.

Inderdaad, ze was volkomen achterhaald bezig.

Over hysterica gesproken, wat was ik blij dat ze Haatsnee niet uitgenodigd hadden.
dubbel
quote:Twinkle1001 schreef op 16 februari 2013 @ 17:34:

[...]

Inderdaad, ze was volkomen achterhaald bezig.

Over hysterica gesproken, wat was ik blij dat ze Haatsnee niet uitgenodigd hadden.Het ontbrak er inderdaad nog maar aan dat die schreeuwlelijk niet was uitgenodigd, het was zo al erg zat.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 februari 2013 @ 17:24:

He Willem, wat ben je de laatste tijd toch ongezellig. Waar is de tijd gebleven dat je van die leuke topics opende over je geile belevenissen met huisvrouwtjes in de supermarkt?De huisvrouwtjes zullen hem wel niet meer zien staan. ;)
...
quote:malu3 schreef op 16 februari 2013 @ 17:38:

[...]

Het ontbrak er inderdaad nog maar aan dat die schreeuwlelijk niet was uitgenodigd, het was zo al erg zat.Vreselijk. Zonde van de zenddtijd. Die twee mannen hadden wat te melden, die had ik nog wel wat langer willen horen.
Het gaat hopenlijk heel snel blijken dat er goed wat mis is in de opvoeding van deze meisjes. Het klopt van geen kanten, de meisjes worden aan banden gelegd dan is het wachten totdat een keer de bom barst.
quote:levkronski schreef op 16 februari 2013 @ 17:40:

[...]

Hahahaha! Die volg ik weer niet zo... Heb haar weleens bij P&W gezien en toen moest ze lachen om een fragment van een Palestijnse vrouw die vrijkwam terwijl ze 8 joodse kinderen had vermoord en daar heel trots op was. Toen vond ik Haatsnee ook een behoorlijk vreemde vogel! Ze wordt inderdaad vaak door P & W uitgenodigd om daar een potje te komen krijsen.

Dat fragment van het interview met die Palestijnse vrouw is vreselijk. Ze wist niet eens dat ze met haar aanslag ook 8 kinderen vermoord had. Die duivelse, genietende lach toen een interviewer haar dat vertelde...

Dat Haatsnee daarop kickte verbaast me niks.

Voor wie het fragment wil zien: http://www.youtube.com/watch?v=GpFXV2Lb7C8
quote:Twinkle1001 schreef op 16 februari 2013 @ 17:51:

[...]

Ze wordt inderdaad vaak door P & W uitgenodigd om daar een potje te komen krijsen.

Dat fragment van het interview met die Palestijnse vrouw is vreselijk. Ze wist niet eens dat ze met haar aanslag ook 8 kinderen vermoord had. Die duivelse, genietende lach toen een interviewer haar dat vertelde...

Dat Haatsnee daarop kickte verbaast me niks.

Voor wie het fragment wil zien: http://www.youtube.com/watch?v=GpFXV2Lb7C8Walgelijke wijven!
Weet iemand welke datum die uitzending was ? Lijkt mij wel interessant en kan op uitzending gemist niet zien waar een uitzending van Buitenhof over gaat.
...
...
...
quote:levkronski schreef op 16 februari 2013 @ 18:01:

[...]

De Halve Maan waar Samira El Kandoussi wel goede dingen zegt:

http://dehalvemaan.ntr.nl/2013/02/04/he ... anendebat/

En Buitenhof waar vooral Said El Haji goede dingen zegt:

http://programma.vpro.nl/ ... -het-marokkanendebat.html

Asis Aynan is ook een beetje vervelend.

Het begint bij 32:30 Dank !
quote:malu3 schreef op 16 februari 2013 @ 17:55:

[...]

Walgelijke wijven!

Haat. Intense Jodenhaat.

Ebru Omar kan het tegenwoordig ook nog maar nauwelijks onder de pet houden.
quote:Twinkle1001 schreef op 16 februari 2013 @ 18:32:

[...]

Haat. Intense Jodenhaat.

Ebru Omar kan het tegenwoordig ook nog maar nauwelijks onder de pet houden.Dat je zoveel haat in je hebt dat je geniet van het vermoorden van zoveel mogelijk onschuldige kinderen.
quote:malu3 schreef op 16 februari 2013 @ 20:36:

[...]

Dat je zoveel haat in je hebt dat je geniet van het vermoorden van zoveel mogelijk onschuldige kinderen. Je bedoelt: Israëlische onschuldige kinderen.
quote:Syndicate schreef op 16 februari 2013 @ 21:27:

[...]

Je bedoelt: Israëlische onschuldige kinderen.

??

Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Syndicate schreef op 16 februari 2013 @ 21:27:

[...]

Je bedoelt: Israëlische onschuldige kinderen.Als je geniet van het vermoorden van welke kinderen dan ook, dan ben je een beest.
quote:malu3 schreef op 16 februari 2013 @ 21:58:

[...]

Als je geniet van het vermoorden van welke kinderen dan ook, dan ben je een beest.

Ernstig dat je dit nog uit moet leggen.

Ik vind het een hele curieuze toevoeging, dat 'Israëlische'.
quote:Twinkle1001 schreef op 16 februari 2013 @ 22:23:

[...]

Ik vind het een hele curieuze toevoeging, dat 'Israëlische'.Nou inderdaad! Als je geniet van het vermoorden van kinderen van welke afkomst dan ook dan ben je een monster. Beest is eigenlijk nog te veel eer bij nader inzien.
quote:Twinkle1001 schreef op 16 februari 2013 @ 22:23:

[...]

Ik vind het een hele curieuze toevoeging, dat 'Israëlische'.Wat heeft het doden van om het even welke kinderen te maken met Marokkaanse meisjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven