Gezondheid alle pijlers

magnesium

18-02-2013 13:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik vloeibare magnesium voor krampen en zere onrustige benen. maar het is zo vies kan ik dit mengen met yogurt of met iets anders?
Is het per se nodig dat je het in vloeibare vorm neemt? Er zijn ook pillen verkrijgbaar en die slik je zo weg met wat water o.i.d.
ik weet dat er magnesium pillen zijn.maar ik had vloeibare flesjes uit het buitenland meegenomen en die waren niet vies en hielpen goed tegen de kwalen.zo doende vloeibaar besteld via internet maar die is zo smerig maar om weg te gooien daar is het te duur voor.dus wil ik het ergens mee mengen maar weet niet met wat.
Door ranja doen?

Door vla of yoghurt?

Door thee,koffie of melk?
Mengen met ranja en goed koud laten worden in de koelkast.
Been there, done that, got the T-shirt.
Als het je gaat om de magnesium kun je het supplement beter niet met zuivel innemen, omdat de calcium daarin de opname van magnesium zal remmen. Een deel van het magnesium wordt dan nl. gebruikt om de calcium beter op te nemen.
Met een rietje en dat zo ver mogelijk in je mond houden, dan proef je het nauwelijks.
Lidl heeft bruistabletten, magnesium en ook calcium, die zijn ¨prima binnen te houden
Op www.facebook.com/allesisvoeding staat een interesant stukje over Magnesium.
Je kan ze zeker niet gebruiken als 'badje' of olie, om gewoon op je benen te smeren?

Je hebt ook mineraal badzout met magnesium en olie met magnesium oid geloof ik, maar dat zal denk ik toch wel anders zijn dan deze vloeibare magnesium.

En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.
dank jullie wel voor het reageren.
Ik heb dat ook gebruikt, en ik moest het in ren half glas doen, dat is een slok? Is toch niet zo erg? Smaakt een beetje als hele flauwe melke he? Goed koud water en dan in een keer doorslikken.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:gwenni schreef op 19 februari 2013 @ 00:24:

Je kan ze zeker niet gebruiken als 'badje' of olie, om gewoon op je benen te smeren?

Je hebt ook mineraal badzout met magnesium en olie met magnesium oid geloof ik, maar dat zal denk ik toch wel anders zijn dan deze vloeibare magnesium.

En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.Ja dat kan wel. Dat heet transdermale toepassing van magnesium.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven