magnesium
maandag 18 februari 2013 om 13:45
ik weet dat er magnesium pillen zijn.maar ik had vloeibare flesjes uit het buitenland meegenomen en die waren niet vies en hielpen goed tegen de kwalen.zo doende vloeibaar besteld via internet maar die is zo smerig maar om weg te gooien daar is het te duur voor.dus wil ik het ergens mee mengen maar weet niet met wat.

maandag 18 februari 2013 om 20:43
Op www.facebook.com/allesisvoeding staat een interesant stukje over Magnesium.

dinsdag 19 februari 2013 om 00:24
Je kan ze zeker niet gebruiken als 'badje' of olie, om gewoon op je benen te smeren?
Je hebt ook mineraal badzout met magnesium en olie met magnesium oid geloof ik, maar dat zal denk ik toch wel anders zijn dan deze vloeibare magnesium.
En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.
Je hebt ook mineraal badzout met magnesium en olie met magnesium oid geloof ik, maar dat zal denk ik toch wel anders zijn dan deze vloeibare magnesium.
En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.
dinsdag 19 februari 2013 om 08:43
dinsdag 19 februari 2013 om 15:32
quote:gwenni schreef op 19 februari 2013 @ 00:24:
Je kan ze zeker niet gebruiken als 'badje' of olie, om gewoon op je benen te smeren?
En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.Ja dat kan wel. Dat heet transdermale toepassing van magnesium.
En anders eens een keer 1 flesje proberen: op je benen smeren en kijken of je huid het opneemt en het werkt.Ja dat kan wel. Dat heet transdermale toepassing van magnesium.