Kkut kutzooi!!!!!!!:@

19-02-2013 09:52 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekke aan het afwassen telefoon ligt op de keuken tafel..

zoontje krijgt hem in handen en hup in het afwaswater!!!:@

hij doedt het nog een heel klein beetje..meteen gedrogd met de fheun..en nu hopen dat die zo weer goed gaat werken...

kutzooi... ervaringen? heb een galaxy s2
Uitzetten in direct in de koelkast leggen!

Echt:)
Sjeeeh hee, neuh, gen efaahing, maah kwel zeguh da k wed me plrs qassaa ptrrew gfvct
Spreuken 18:2
wat?
Doet je toetsenbord het wel? Of ben je zo boos dat je niet meet kunt spellen????!!!

@satchel hihihi
Uitzetten en in rijst leggen.

De rijstkorrels absorberen het vocht.
hij ligt erin..ben benieuwd!! ooh hoop zo dat die het weer gaat doen!!
quote:MEFunny schreef op 19 februari 2013 @ 09:54:

wat?

?

Staat de fheun te hard?
Bellen met de verzekering? Of eerst nog even afwachten tot hij droog is?

Ik ben normaal niet zo van het verbeteren, maar 'doedt' doet echt pijn aan de ogen. ( En fheun= föhn.)
Doedt? Serieus?
Heel lang wachten, totdat hij helemaal weer droog is en dan pas weer aanzetten.

De telefoon helemaal uit elkaar halen.
Ik zou me er eerder zorgen over maken dat je doet met -dt schrijft
Uk denkut wehhll ja! Uk hep ok altyd son lazt fan harde feuhne
In de koelkast? Dat is toch ook vochtig?!

Uit zetten, zo veel mogelijk uit elkaar halen en in de droge rijst leggen. Een paar dagen laten liggen en hij doet het weer.
Ja, ik had mijn Samsung Gio in mijn jaszak laten zitten, en die zat toen ik mijn telefoon miste al heerlijk rondjes te draaien in de wasmachine. Mijn geluk was dat hij in een leren mapje zat. (Dat heeft 3 dagen liggen drogen) Maar mijn telefoon deed het nog.
Stom dat je hem weer aangezet hebt, grote kans dat je nu wel problemen gaat krijgen. Altijd minimaal 2 dagen in rijst laten drogen. Nooit direct aanzetten. Na 2/3 dagen heb je grote kans dat er niks aan de hand is. Nu wel...
Bij een volgende telefoon: download een spellings- en taalvaardigheidsapp. In godsnaam.
In de koelkast? In de rijst klinkt logischer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeee!
ja spelfouten k weet het! ga daar niet opin..

hijgaat gwoon aan en alles..maar het scherm zelf reageert niet helemaal overal op!

@vincent.. hij was aan toen die in het water viel en is niet uitgeweest!
quote:nessemeisje schreef op 19 februari 2013 @ 09:59:

Bij een volgende telefoon: download een spellings- en taalvaardigheidsapp. In godsnaam.Misschien een vaag Nederlands dialect waar dat wel kan
uit elkaar halen en de fohn erop!
quote:dingesss schreef op 19 februari 2013 @ 10:02:

hijgaat gwoon aan en alles..maar het scherm zelf reageert niet helemaal overal op!

@vincent.. hij was aan toen die in het water viel en is niet uitgeweest!Ok dat is mooi. Direct uit en 2 dagen niet gebruiken, Alle onderdelen uit elkaar (zoveel mogelijk) en simkaart gewoon even in andere telefoon. Niet testen of hij werkt. Wat misschien aan te raden is, is om te spoelen met gedestilleerd water. Sop is niet heel relaxt.
Ik ben erg gecharmeerd van je gevloek. Blijf doorschelden, wordt je foon vanzelf droog van.
quote:dingesss schreef op 19 februari 2013 @ 10:02:

@vincent.. hij was aan toen die in het water viel en is niet uitgeweest!

Het eerste wat je doet is hem uitzetten.

Dan uit elkaar halen, alles afdrogen en in een bak met rijst., of met pheun, of op handdoek naast de verwarming.

En morgen zet je hem weer aan, anders soort van kortsluiting en zeg maar dag dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven