Kkut kutzooi!!!!!!!:@

19-02-2013 09:52 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekke aan het afwassen telefoon ligt op de keuken tafel..

zoontje krijgt hem in handen en hup in het afwaswater!!!:@

hij doedt het nog een heel klein beetje..meteen gedrogd met de fheun..en nu hopen dat die zo weer goed gaat werken...

kutzooi... ervaringen? heb een galaxy s2
een tijdje terug kreeg een schoonmoeder de schuld dat mobiel in de afwasbak terecht kwam bij ander topic.
Fheun
Some flies are too awesome for the wall
Heb je een verzekering afgesloten op de telefoon?
TO, vaatwasser een optie?
Gatver wat een stelletje nare reacties hier...

Ik kan me zo voorstellen dat door dit soort reacties sommige mensen hier niet durven te posten..

Sommige mensen kunnen door bepaalde omstandigheden gewoon niet goed schrijven.( ik ben zelf ook niet de beste met schrijven hoor)

Ik ken zo iemand die in haar jeugd voor haar (dood) zieke moeder moest zorgen, en daardoor bijna niet naar school kon, en daarbij nog jaren naar het buitenland ontvoerd is geweest en nu dus nog steeds veel spelfouten maakt. (maar een super lieve hartelijke vrouw is)

En ja ik kan me voorstellen dat je Kzooi roept als je mobiel in het water valt. maar dat doen deze dames hier blijkbaar nooit??

Ik denk dat dit soort mensen dus ook het type zijn die op school tot de pestkoppen behoorden??

Heb geen tips voor je TO,maar ik vind het knap dat je niet op het gepest ingaat.
Trouwens die persoon /vriendin wil soms hier ook schrijven maar durft het dus idd niet door dit soort reacties...
Als ze zo bang is voor ons kan ze idd beter weg blijven, wij van viva ruiken angst weet je!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:saffietje schreef op 19 februari 2013 @ 12:32:

Trouwens die persoon /vriendin wil soms hier ook schrijven maar durft het dus idd niet door dit soort reacties...

Terwijl als die persoon gewoon rustig zou zeggen dat ze door bepaalde omstandigheden niet goed kon spellen, dat geen enkel probleem zou zijn.

Wat wel een probleem wordt, is als je hard kutzooi roepend een topic opent.

Om de reacties daarop nou pesten te noemen vind ik zwaar overdreven, TO lokt het nogal uit met haar manier van doen.
Your luck's about to change, cher.
Nou, een bommiel in het waater laten valen is best wel kudsooi.
Het is niet het enige topic waarbij dit ik dit zie gebeuren...
Hè saffietje niet zo zeuren hoor. TO krijgt evengoed tips en als je op een forum SCHRIJFT en je spelt de helft verkeerd dan wordt daar idd van wat gezegd. Lekker boeiend.
quote:femselien schreef op 19 februari 2013 @ 12:47:

Hè saffietje niet zo zeuren hoor. TO krijgt evengoed tips en als je op een forum SCHRIJFT en je spelt de helft verkeerd dan wordt daar idd van wat gezegd. Lekker boeiend.

Ik heb het ook niet over de paar goeie tips die ze heeft gekregen.

Jij kan het dan misschien niet boeiend (kwetsend) vinden, een ander misschien wel.
Saffietje, als je het verschil niet ziet tussen scheldend een topic openen, of rustig zeggen dat je door omstandigheden niet goed kunt spellen, dan houdt het natuurlijk op.

Jij vindt het kwetsend, ik vind het persoonlijk veel onfatsoenlijker om een topic te openen waar twee keer "kut" in de titel alleen al voorkomt.
Lady dit is het echt niet voor het eerst dat ik dit zie hoor, genoeg topics waar het constant drammen over spelfouten gaat ipv het probleem..
Ik heb dingesss even geloept, en normaal is haar spelling nou ook weer niet zo verschrikkelijk. Dus ik denk dat ze een beetje werd meegesleept door haar emoties .
quote:LadyDarbanville schreef op 19 februari 2013 @ 12:39:

[...]

Terwijl als die persoon gewoon rustig zou zeggen dat ze door bepaalde omstandigheden niet goed kon spellen, dat geen enkel probleem zou zijn.

Nou, ik lees weleens iemand die vaak op dezelfde fout wordt gewezen maar gewoon mee doorgaat ( net zo'n erge fout als 'doedt')

Op een gegeven moment kan ik daar niet meer doorheen kijken en om irritatie te voorkomen heb ik die persoon maar geblokkeerd. Een foutje kan voorkomen maar soms is het gewoon te erg.
quote:LadyDarbanville schreef op 19 februari 2013 @ 12:55:

Saffietje, als je het verschil niet ziet tussen scheldend een topic openen, of rustig zeggen dat je door omstandigheden niet goed kunt spellen, dan houdt het natuurlijk op.

Jij vindt het kwetsend, ik vind het persoonlijk veel onfatsoenlijker om een topic te openen waar twee keer "kut" in de titel alleen al voorkomt.Niet alleen leuk je weer te 'zien' Darban, maar ik ben het hier weer helemaal met je eens. Er is een verschil tussen mensen die een diep persoonlijk verhaal komen vertellen en niet zo goed kunnen spellen en mensen die grof scheldend een topic openen. Ik vind dat laatste het meest onfatsoenlijk aan dit topic, veel meer dan de mensen die op de spelling reageren (ik heb dat overigens niet gedaan). Als je je zo opstelt, kan je tegenwind verwachten.
Ha wdr, waar is toch die high-fivesmiley als je 'm nodig hebt!

Luni, ik heb zelf geen moeite met mensen die slecht Nederlands schrijven, zeker niet als ze daar ook nog een reden voor hebben zoals saffietje beschrijft. Ik heb wel moeite met onbeschofte mensen, dat dan weer wel. Dan krijg ik spontaan zin om "doedt" te schrijven
quote:wdr schreef op 19 februari 2013 @ 13:11:

[...]

Niet alleen leuk je weer te 'zien' Darban, maar ik ben het hier weer helemaal met je eens. Er is een verschil tussen mensen die een diep persoonlijk verhaal komen vertellen en niet zo goed kunnen spellen en mensen die grof scheldend een topic openen. Ik vind dat laatste het meest onfatsoenlijk aan dit topic, veel meer dan de mensen die op de spelling reageren (ik heb dat overigens niet gedaan). Als je je zo opstelt, kan je tegenwind verwachten.

Daar heb je wel gelijk in.

Maar omdat ik het vaker heb gezien hier staat het me zo tegen..
"

Maar omdat ik het vaker heb gezien hier staat het me zo tegen.."

Maar inplaats van daar hier over te klagen, en het gevoel te hebben dat je het allemaal tegen staat, kun je toch gewoon een ander forum kiezen?
quote:saffietje schreef op 19 februari 2013 @ 12:57:

Lady dit is het echt niet voor het eerst dat ik dit zie hoor, genoeg topics waar het constant drammen over spelfouten gaat ipv het probleem..

Als je zo weinig moeite doet om normaal te spellen, kun je commentaar verwachten.

Doedt? Kom op, doe even normaal.
quote:geheimtaal schreef op 19 februari 2013 @ 13:45:

[...]

Als je zo weinig moeite doet om normaal te spellen, kun je commentaar verwachten.

Doedt? Kom op, doe even normaal.

Dit bedoel ik nou....de reacties van de anderen dat TO scheldend het topic begint ok die snap ik wel weer.

Weet jij de reden waarom TO misschien niet goed kan spellen?

Maar ik laat het hierbij, want het topic gaat nu een heel andere kant op...
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven