De Koniging - Heur Haar
dinsdag 19 februari 2013 om 11:18
Echt, het is zo vreselijk onbelangrijk, echt waar. Maar toch. Ik zag heur gisteren weer op 't nieuws en ik kon me toch zo niet voorstellen dat ze voor 't skieen ook even onder handen werd genomen door de kapster voor heur haar. En het zit echt altijd hetzelfde zelfs na een afdaling met sneeuw. Oftewel, daar waar de meesten voor stemmen, dat is gewoon even de waarheid.
Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?
Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?
dinsdag 19 februari 2013 om 11:25
Ene Vivian weet er wat over te vertellen en heeft bijzondere voorbeelden... (Op het paard!)
http://www.royalfanvivian ... ix-75-het-kapsel.html?m=1
http://www.royalfanvivian ... ix-75-het-kapsel.html?m=1
dinsdag 19 februari 2013 om 11:28
quote:nessemeisje schreef op 19 februari 2013 @ 11:21:
Heur eigen haar. Toen ze destijds op de Antillen was, kreeg ze toch een golf water over zich heen? Weg kapsel. Haar haar had nog nooit zo leuk gezeten.
Vond ik ook! Veel jonger en vlotter. Zie haar wel met zo'n wild kapsel.
Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar
Heur eigen haar. Toen ze destijds op de Antillen was, kreeg ze toch een golf water over zich heen? Weg kapsel. Haar haar had nog nooit zo leuk gezeten.
Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar
dinsdag 19 februari 2013 om 11:32
dinsdag 19 februari 2013 om 11:32
quote:nina1966 schreef op 19 februari 2013 @ 11:28:
[...]
Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar Dát is de truc!
[...]
Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar Dát is de truc!
dinsdag 19 februari 2013 om 11:43
quote:camomille schreef op 19 februari 2013 @ 11:41:
Ja natuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat het haar haar is. Maar ik vind Koniging (en dus ook zo uitsprekend) leuker bij deze titel. En dan het liefst de o uitsprekend als eu. Keunegin dus eigenlijk.
Ah okee.
Ik mis wel vaker de clou story of my life.
Ja natuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat het haar haar is. Maar ik vind Koniging (en dus ook zo uitsprekend) leuker bij deze titel. En dan het liefst de o uitsprekend als eu. Keunegin dus eigenlijk.
Ah okee.
Ik mis wel vaker de clou story of my life.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.