De Koniging - Heur Haar

19-02-2013 11:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, het is zo vreselijk onbelangrijk, echt waar. Maar toch. Ik zag heur gisteren weer op 't nieuws en ik kon me toch zo niet voorstellen dat ze voor 't skieen ook even onder handen werd genomen door de kapster voor heur haar. En het zit echt altijd hetzelfde zelfs na een afdaling met sneeuw. Oftewel, daar waar de meesten voor stemmen, dat is gewoon even de waarheid.

Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?

Pruik?

Totaal aantal stemmen: 30

Een Pruik! (33%)
Nee het is heur eigen haar (67%)
Ingebouwde helm, is verplicht op vele afdalingen.
Heur eigen haar. Toen ze destijds op de Antillen was, kreeg ze toch een golf water over zich heen? Weg kapsel. Haar haar had nog nooit zo leuk gezeten. :-)
Ene Vivian weet er wat over te vertellen en heeft bijzondere voorbeelden... (Op het paard!)

http://www.royalfanvivian ... ix-75-het-kapsel.html?m=1
quote:nessemeisje schreef op 19 februari 2013 @ 11:21:

Heur eigen haar. Toen ze destijds op de Antillen was, kreeg ze toch een golf water over zich heen? Weg kapsel. Haar haar had nog nooit zo leuk gezeten. :-)

Vond ik ook! Veel jonger en vlotter. Zie haar wel met zo'n wild kapsel.

Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar
http://nos.nl/video/153368-.html
http://avro.nl/Images/tcm17260336_Large.jpg
quote:nina1966 schreef op 19 februari 2013 @ 11:28:

[...]

Vond ik ook! Veel jonger en vlotter. Zie haar wel met zo'n wild kapsel.

Volgens mij doet ze dat trouwens expres dat haar. Als ze incognito is heeft ze een heel ander kapsel, dat rare accent is weg en hoppa, niemand herkend haar Dát is de truc!
.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 19-02-2013 11:35
Reden: dubbel
% gewijzigd
Wat een leuk artikel!
Effe he, je weet toch wel dat het koningin is, en niet koniging? Omdat je het tot twee keer toe zo schrijft?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja natuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat het haar haar is. Maar ik vind Koniging (en dus ook zo uitsprekend) leuker bij deze titel. En dan het liefst de o uitsprekend als eu. Keunegin dus eigenlijk.
quote:Very__Cherry schreef op 19 februari 2013 @ 11:39:

Effe he, je weet toch wel dat het koningin is, en niet koniging? Omdat je het tot twee keer toe zo schrijft?Koniging is pas na 30 april, nu is het konigaat.
Vond het 'Antilliaanse' haar ook veel mooier. Maar denk dat het deel is van haar werkoutfit, net als een mantelpak, een hoed en lippenstift. Thuis zit ze vast lekker met los haar, joggingpak, en een sigaretje RTL Boulevard te kijken.
Een beetje zout bij deze flauwe grap?
quote:camomille schreef op 19 februari 2013 @ 11:41:

Ja natuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat het haar haar is. Maar ik vind Koniging (en dus ook zo uitsprekend) leuker bij deze titel. En dan het liefst de o uitsprekend als eu. Keunegin dus eigenlijk.

Ah okee.

Ik mis wel vaker de clou story of my life.
Ik had gehoord dat ze al jaren geleden gestopt was met roken toch?
Very Clueless.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 februari 2013 @ 11:42:

Een beetje zout bij deze flauwe grap? Het hele topic is flauw, dus gooi er maar een baal bovenop.
en ook dan vraag ik me af. WAT zou de Königing gerookt hebben? Belinda's?
Ik denk trouwens dat het heur eigen haar is, in combinatie met een overdosis Elnett. En dat elke dag weer.
De vertegenwoordigers van Elnett staan al te trappelen bij Máxima.
Volgens mij is het een pruik en wordt het gemaakt door Playmobil.
Het is toch ontworpen door een Franse stylist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven