Vakantie newbie

19-02-2013 12:05 11 berichten
Hallo beste forummers,

Ik zou dit jaar zo graag op vakantie willen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb op expedia gekeken, d-reizen, oad, arke etc. maar er zijn zoveel opties en zoveel plekken dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik heb nog nooit een vakantie op deze manier geboekt dus ik hoop tips van jullie te krijgen.

Ik zou graag naar een warm land in Europa willen in de meivakantie of die week ervoor. Ik zoek een beetje zon/zee/relaxation. Mijn budget is niet al te groot, voor hotel en vlucht ongeveer de 250 en 400 euro. Hebben jullie ervaringen/tips? Met landen/plaatsen en of goede reisbureaus? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt voor de hulp
Hoewel ik er zelf (nog) niet ben geweest, hoor ik goede verhalen over Kroatië. Ik heb ook mooie foto's gezien van vrienden die er zijn geweest.

Ook Bulgarije schijnt interessant te zijn, weet ik niet veel van.

Daarnaast 'The usual suspects': Portugal, Spanje, Italië, Griekse eilanden en Turkije.
Ja Kroatië lijkt me ook prachtig. Alleen ik zou niet weten via welke website ik dat moet bekijken...welke reisbureaus betrouwbaar zijn etc. Welke plek in Kroatië betrof het?

Portugal, Spanje en Italië lijken me ook geweldig, alleen zou niet weten waar ik dan moet zijn.
Goedkoop = corendon
Alle reacties Link kopieren
Nou, gezien je budget kun je gewoon best al een heel groot deel van het bos omhakken. Dat maakt het al overzichtelijk. De overige bomen staan dan bij Sunweb of Corendon vaak

Ga naar vakantie zoeken. Geef de maand op en eventueel een vertrekdag en enter. Selecteer dan op prijs van hoog naar laag en daar staan dan alle opties. Goed kijken naar het cijfer dat ze krijgen van de bezoeker. Zie je iets wat je leuk lijkt zoek dat hotel dan op via Zoover om te zien of het wel echt zo mooi/leuk/hygienisch/rustig is of dat het toch 'verschrikkelijk/naar/vies/overspoeld door asociale russen' is
Bedankt voor de tip! Ik zal eens op hun website kijken. Kwalitatief in orde? Ik merk dat zogauw ze te goedkoop zijn, ik het toch begin te wantrouwen
Camonille: omdat daar ze goedkopere vakanties zijn?

Pff hoe meer ik op die websites kijk, hoe duizeliger ik er van word. Misschien maar langs een reisbureau of is dat een nog slechter idee?
Maar medio, je wilt toch ook heel goedkoop op vakantie?
Ook bij een reisbureau moet je eerst weer even naar huis om de voorgestelde hotels op Zoover of Tripadvisor na te gaan. Die meiden gaan je echt niet vertellen dat het zo'n vreselijk slecht hotel is als je die reis voorstellen.
Is 400 euro zo weinig dan voor een vakantie van 5 dagen? Ja, ik wil ook zeker een relatief goedkope vakantie, kan niet anders, maar ik wil wel graag een paar daagjes er tussen uit. Ik heb alleen geen idee wat je kan krijgen voor welk geld en waar.
Turkije of Egypte en dan all inclusive?

Weet je iig zeker dat je mooi weer hebt! En reizen naar deze landen zijn relatief gezien goedkoper dan naar bijvoorbeeld de Canarische eilanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven