Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Is donkey een surinaamse ezel ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 19 februari 2013 @ 22:15:

Is donkey een surinaamse ezel ?

Dit is 'm

Rogier Komproe. Broertje van die oude ING leeuw, Howard.
Lief joch. Was het een leuke musical Pimp?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ja! Ik ben niet zo'n musicalfan, maar deze was leuk.
Wij gingen vroeger als familie-uitje naar een musical in Scheveningen. Mijn broer, mijn moeder en ik. Lunchen in een strandtent en dan naar de middagvoorstelling. Was ook altijd dikke pret.

Is er voetbal op tv of zo? Het is zo rustig op het forum....

Hoii . Durf me amper hier nog te vertonen :p
Ha, gezellig. Waar zat je de afgelopen dagen ?

Hoi Peacy. En slaap lekker allemaal. Heb ik voetbal gemist?!?
Nee, hoor. Slaap lekker WDR.

Goedemorgen

Zware dag voor de boeg. Ga vanmiddag op bezoek in het LUMC. Daar ligt een jochie van 10 te wachten op z'n beenmergtransplantatie. En dit is z'n laatste hoop... Vanaf vrijdag ligt ie in quarantaine, nu mogen we er misschien nog even bij, maar 't is niet zeker.

Ik zie er tegenop...
Bah, bah, bah Pimpel!!

Gatverdamme, wat naar zeg! Snap dat je hier tegenop ziet. Ik hoop dat die transplantatie werkt....

Oei, dat is niet leuk en niet makkelijk, lijkt me. Sterkte, Pimp.

Offline met rotdorum. Her en der gepost. + niet lekker in mn vel Merano :-).

Bah Pimpel
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 februari 2013 @ 09:07:

Goedemorgen

Zware dag voor de boeg. Ga vanmiddag op bezoek in het LUMC. Daar ligt een jochie van 10 te wachten op z'n beenmergtransplantatie. En dit is z'n laatste hoop... Vanaf vrijdag ligt ie in quarantaine, nu mogen we er misschien nog even bij, maar 't is niet zeker.

Ik zie er tegenop... hoe was het? Hier kan ik nog altijd niet de woorden voor vinden... is er al een geschikte donor gevonden?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 februari 2013 @ 09:07:

Goedemorgen

Ik zie er tegenop...

Damn, leven is oneerlijk .

Knuffel!
Ben net weer thuis. Nu gaat 't wel goed met hem. Een week met veel onderzoeken en kleine operaties.

Vanaf zondag gaat ie in quarantaine, woensdag begint de zware chemo om al z'n beenmerg af te breken.

Er zijn 2 100% donors gevonden, dat is heel fijn.

De quarantaine duurt 5/6 weken. En als hij weer naar huis mag, mag hij minstens 5 maanden niet naar buiten.

Maar goed, eerst dit maar eens doorstaan...
Pff wat een verschrikking... Ook voor de ouders

Wat geweldig dat er zelfs 2 donoren zijn gevonden!! Hoop dat ie sterk genoeg is om dit te weerstaan...!

Helaas was er geen geschikte donor gevonden voor mijn vriendinnetje vroeger... Ze was 11 toen ze overleed
Gelukkig zijn de genezingskansen significant hoger dan 15 jaar terug...!!
Gelukkig wel Deeds, wat vreselijk voor je vriendinnetje...

Maar dit mannetje heeft al een stamceltransplantatie gehad, heeft helaas niet geholpen.

Nu behenadeld met nieuwe, nog niet geregistreerde, medicijnen, dus het blijft heel spannend.
Och wat heftig Pimp. En wat een onzekere rottijd gaat het gezin tegemoet.
Oh wat heftig pimpel! Al een stamceltransplantatie gehad... Hoop dat de nieuwe behandeling aanslaat!!
Hij is al 4 jaar van z'n jonge leven ziek he... al een paar keer op het randje gebalanceerd.

En hel is het...
Jemig... al 4 jaar... Afgrijselijk...
Weer zo stil hier... waar zit iedereen toch?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven