Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 19 februari 2013 om 22:41
woensdag 20 februari 2013 om 09:07
woensdag 20 februari 2013 om 19:19
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 februari 2013 @ 09:07:
Goedemorgen
Zware dag voor de boeg. Ga vanmiddag op bezoek in het LUMC. Daar ligt een jochie van 10 te wachten op z'n beenmergtransplantatie. En dit is z'n laatste hoop... Vanaf vrijdag ligt ie in quarantaine, nu mogen we er misschien nog even bij, maar 't is niet zeker.
Ik zie er tegenop... hoe was het? Hier kan ik nog altijd niet de woorden voor vinden... is er al een geschikte donor gevonden?
Goedemorgen
Zware dag voor de boeg. Ga vanmiddag op bezoek in het LUMC. Daar ligt een jochie van 10 te wachten op z'n beenmergtransplantatie. En dit is z'n laatste hoop... Vanaf vrijdag ligt ie in quarantaine, nu mogen we er misschien nog even bij, maar 't is niet zeker.
Ik zie er tegenop... hoe was het? Hier kan ik nog altijd niet de woorden voor vinden... is er al een geschikte donor gevonden?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 20 februari 2013 om 20:47
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 februari 2013 @ 09:07:
Goedemorgen
Ik zie er tegenop...
Damn, leven is oneerlijk .
Knuffel!
Goedemorgen
Ik zie er tegenop...
Damn, leven is oneerlijk .
Knuffel!
woensdag 20 februari 2013 om 20:55
Ben net weer thuis. Nu gaat 't wel goed met hem. Een week met veel onderzoeken en kleine operaties.
Vanaf zondag gaat ie in quarantaine, woensdag begint de zware chemo om al z'n beenmerg af te breken.
Er zijn 2 100% donors gevonden, dat is heel fijn.
De quarantaine duurt 5/6 weken. En als hij weer naar huis mag, mag hij minstens 5 maanden niet naar buiten.
Maar goed, eerst dit maar eens doorstaan...
Vanaf zondag gaat ie in quarantaine, woensdag begint de zware chemo om al z'n beenmerg af te breken.
Er zijn 2 100% donors gevonden, dat is heel fijn.
De quarantaine duurt 5/6 weken. En als hij weer naar huis mag, mag hij minstens 5 maanden niet naar buiten.
Maar goed, eerst dit maar eens doorstaan...
woensdag 20 februari 2013 om 21:01
Pff wat een verschrikking... Ook voor de ouders
Wat geweldig dat er zelfs 2 donoren zijn gevonden!! Hoop dat ie sterk genoeg is om dit te weerstaan...!
Helaas was er geen geschikte donor gevonden voor mijn vriendinnetje vroeger... Ze was 11 toen ze overleed
Wat geweldig dat er zelfs 2 donoren zijn gevonden!! Hoop dat ie sterk genoeg is om dit te weerstaan...!
Helaas was er geen geschikte donor gevonden voor mijn vriendinnetje vroeger... Ze was 11 toen ze overleed
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."