***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos beterschap! Een voordeel even je kindje er uit persen en je bent meteen weer in shape

Witch, netjes hoor. Ga je van de week nog werken?
Hee, waar is iedereen zeg? We hingen helemaal onderaan op de pagina.

Framboos, de dag begon vandaag om half 7 met twee gillende jongetjes. Dat is nooit een goed begin van de dag! Er komen wat tanden aan bij Morris en daarom is hij niet helemaal in z'n element. Later in het park bleek de bakkerswinkel dicht te zijn, dus konden vriendin en ik geen koffie drinken. En zo. Goed, niks ergs dus eigenlijk, maar allemaal van die kleine dingen waar ik net even geen zin in had.

Heb nog leuke kleren bij Hennes gekocht, eigenlijk alleen voor Lars want Morris heeft al zoveel. Paar driekwart broeken, paar t-shirts en een overhemd met ruitjes (overhemden met ruitjes zijn bij hem echt favoriet, deze heeft hij zelf uitgezocht, zo lief). En sandalen. Voor mezelf een bruine linnen broek en nog wat hempies.

Daarna door naar de speeltuin om het winkelen te compenseren. Gut gut, wat een spannende dag weer!

Wie vertelt er eens wat leuks?
Net stuk geschreven, text weg.

Het belangrijkste:

Framboos beterschap. Gaat het al een heel klein beetje beter? Heb je Tommy even af kunnen geven? Je bent wel driedubbel zielig hoor, ziek zijn is vreselijk, ziek zijn en hoogzwanger moet helemaal vreselijk zijn, en ziek zijn, hoogzwanger en nog een peuter in huis moet echt de overtreffende trap zijn. Is je man een beetje lief voor je (in plaats van alleen vervelende opmerkingen maken?).

Pff, ik ben zo vreselijk moe vandaag, hoop dat het morgen beter is. En ik heb spierpijn in mijn rug. Kan van het dragen van Finn komen, van het vele lopen de afgelopen dagen (ik heb een stel bochten in mijn ruggegraat wat niet echt fijn is met lopen), of het kan van Wii Sport komen. Ik heb de Wii fit nog niet, maar heb gisteren een hele tijd staan tennissen.

Vanavond maar een beetje inhouden. En lekker vroeg naar bed.

Ga nu ff eten. Tot later
sorry, niets leuks te melden, behalve dat het internet het hier weer doet:) Daaaaaaaagen zonder gezeten:(

Moet nog bijlezen maar ben moe en heb straks yoga (mijn powernapmoment:)) dus misschien tot straks, anders tot morgen meisjes!
Hm, wat leuks...Daan heeft vandaag een halve bak hondenbrokken opgegeten....!

Hij lijkt er geen last van te hebben, HA zei ook dat het niet zo heel erg was, dus ik laat het maar even zo..wel lekker goedkoop alternatief voor Olvarit
Girls!! Niet meteen weer weggaan! Ben ik eindelijk weer fit, is iedereen moe en ziek!

Swissie, doe het lekker rustig aan vanavond. Wii fit, wij zitten te twijfelen of we hem gaan kopen. Vriend heeft al een Wii, en Wii fit is een leuke gadget, maar ik weet het niet. Weet niet of ik het serieus zou gaan doen. Aan de andere kant heb ik straks drie kinderen, dus nog minder tijd om buiten de deur te gaan sporten. Ik wil in ieder geval blijven zwemmen en weer gaan hardlopen, dus dan heb ik zeker geen tijd meer voor een yogaklas. En dat kan ik dan via Wii-fit doen. En het is natuurlijk ook gewoon hilarisch.

Icke, ben je erg moe? Is het weer zo erg als tijdens je eerste zwangerschap? Sterkte meid, en dikke knuffel.
O bah Lievelust, waren het droge of natte brokken (ik begin meteen te kokhalzen als ik aan het laatste denk!). Bah!! Morris eet wel eens een droog brokje van de katten. Hij zegt dan 'bah' en stopt het in z'n mond.
mich ik ben dr! Ben je toch niet helemaal alleen hiezo!

Pff wat heb jij veel ondernomen vandaag zeg! En ook nog allemaal leuke dingen.(attans het kofiieplan was leuk geweest natuurlijk!) Hoop echt dat ik straks ook zo lekker ondernemend als jou ga worden met mijn 2kids. Nu kan ik mij er nog maar weinig bij voorstellen...Maar aan de andere kant ken ik tommy nu langer zwanger dan niet zwanger, dus mijn referentie kader klopt ook niet helemaal...

Lievelust die daan! Wat mich ook vraagt, zachte brokken ?

harde brokken lijken mij ook heel moeilijk kauwen trouwens.....

ickje hoe gaat het eigenlijk met je misselijkheid? En muis?
oja swiss

die spierpijn komt vast van de WE! haha dat ding doet meer met je dan je zelf door hebt...Wij hadden ook een tijdje dat ding, en ik had ook regelmatig een gevoelige "bowling arm"

Rustig aan maar vanavond! Heb je een bad thuis?

Framboze man is lief voor mij hoor! hapjes halen, klusjes doen etc. Veel liever dan ik altijd ben als hij een X ziek is ( het huis uitsturen)

Herkennen jullie dit? Vroeger was ik enorm lief en zorgzaam voor mijn vriendjes als ze ziek waren...Echt typisch framboos was dat...(ze hebben het er nog over bewijze van!)

Nu ik moeder ben ben ik het tegenovergestelde! Ik ben enorm zorgzaam voor Tommy, maar als man ziek is vind ik hem alles behalve zielig. Ik vind het maar lastig, en ik ben bang dat hij tommy, of mij+ongeboren kindje aansteekt...

Ik merk dan dat ik echt heel mopperig tegen hem doe...

zielig toch??

En dan toch weer zo lief zijn nu ik ziekig ben....
Haai Framboos! Ik weet zeker dat jij ook alleen maar leuke dingen met de kinderen gaat doen straks. Het is even wennen, maar als je eenmaal je draai hebt gevonden gaat het combineren van de twee ritmes vanzelf hoor. Ik hoop dat het met drie kinderen nog steeds zo goed gaat! Wanneer zou je toch gaan bevallen? Ik denk nog steeds aanstaande zondag. Van mijn vriendin die 31 mei is uitgerekend denk ik ook dat ze zondag gaat bevallen. Ik ben heel benieuwd!

O, vriend komt eindelijk thuis, gezellig. Straks de een na laatste hollands next topmodel, en dan vanaf morgen het songfestival, lekker fout tv-weekje wordt dit!
Framboos, mijn vriend is echt nooit ziek, maar ik merk wel dat ik veel minder goed tegen geklaag van vriendinnen kan. Als dat gepsychologiseer en van een muis een olifant maken, daar heb ik helemaal geen geduld meer voor. Ik kan er vooral niet tegen als er geklaagd wordt over vermoeidheid, terwijl je zonder kinderen zolang kunt uitslapen als je wil. En af en toe lekker een dagje vrij nemen van je werk omdat je niet lekker in je vel zit, grrr. Het is niet eerlijk van me, ik weet het, maar ik kan er echt niet meer tegen!

Als mijn vriend ziek zou zijn zou ik hem ook lastig vinden, en ik zou vinden dat hij in de weg liep/zat/lag. Arme mannen!
Framboos wat vervelend die buikloop, maar ik heb ook gehoord dat als je buikloop hebt of steeds moet overgeven dat je lichaam zich aan het opmaken is voor de naderende bevalling, zodat alles uit je lichaam is.

Ieuw, Daan die brokjes eet :-) Weet niet hoe het smaakt, maar zal het niet proberen.

Kieran stopt ook echt alles in zijn mond. Blaadjes, bloemetjes, schoenen, zand etc.
Witchke wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Een net tempo ook.

Meestal als ik wil afvallen, ben ik in twee weken 4 kilo kwijt en daarna zit het er binnen 1 week weer aan.
Ik heb gewerkt vandaag. Dus leuke verhalen? Eh.. er werd ingezameld voor slachtoffers van aardbeving China. Het bedrijf verdubbeld het gegeven bedrag en heeft uit zichzelf al 500'000 USD aan de Chinezen gegeven voor alle ellende. (we hebben groot kantoor in Shanghai, vandaar). Verder.. Ik moet een transfer regelen van een Italiaan die in Peru werkt naar kantoor in Stamford USA. Echt een K-klus. De immigratie-authoriteiten in de US verlangen een complete roman vóórdat ze overgaan tot het verstrekken van een werkvisum. Komt nog bij dat ze er in Peru geen luciferhoutje van snappen. Aardige mensen, die Alejandro's, Cezárs en Luisses, maar van werkvergunningen keine Ahnung. Dus dat is veel werk. Verder... Robbie kan blokjes op elkaar stapelen! Heel voorzichtig weliswaar en mama moet het onderste blokje tegenhouden anders valt het om, maar hij kán het! Verder.. heb ik vandaag het hele rekruteringsproces overhoop gegooid maar niemand vond het OK. Alleen ik. Dus moet het nog een keer :-) eeeeuh... Oh ja, we krijgen in Luzern een heuse City Beach! 2600 m2 midden in de stad wordt volgegooid met zand, daarop een flink aantal barren en terrassen, massage - stands en eetplekken, muziek en water, wat wil je nog meer! Komend weekend wordt het geopend. Robbie en ik staan vooraan! Grote Zandbak mama! Nog een leuk verhaal: papa haalde mij vandaag van werk op en ik deed het handschoenenvakje open, daar zat nog een blikje in met... ruim 170 Frank(120 Euro)! Ghe! Dat was nog van vorig jaar september. Helemaal vergeten :-)

Nou, dat was het dan wel weer vanuit het Zwitserse. Nog een kleine 3 weken totdat de voetbalfans ons om de oren vliegen.
mich haha fijn herkenning! Ja andere mensen zeuren snel voor je gevoel wanneer je kinderen hebt inderdaad. Mijn vriendinnen hebben inmiddels bijna ook allemaal kinderen dus daar heb ik dat gevoel minder snel mee..Wel heb ik het eens bij mijn moeder...Die het altijd bere druk heeft met niks.

Maar snap heel goed dat jij dat dus met sommige vriendinnen hebt...Merk jij niet dat je juist hierdoor ook een beetje uit elkaar groeit? Ik ben zo wel een kinderloze vriendin kwijtgeraakt...

Tja, en de mannen....die hebben het maar zwaar met ons!!

Songfestival is leuk ja! Ga zeker ff kijken als hind komt...Ze maakt vast veel kans met dat oostblok nr van dr.

Nog een vraagje, mijn harde buiken doen tegenwoordig pijn.

Bij elke inspanning, abrupte beweging begint het als een soort kramp onderin, en eindigd het in een harde buik.

Is dit normaal?
Xaloy wat een leuke verhalen weer! En heerlijk zo'n financieel meevallertje in de auto!

Heel knap dat robbedoesje al zelf kan stapelen Dat mannetje van jullie gaat ineens ook met grote stappen vooruit of niet dan??
poez hoest verder met jou dan?? nog nieuwtjes?
Hahaaaa! Ik lees Daan met zijn hondebrokken nu pas! Geweldig! Zie het helemaal voor me. Dat zal hier ook nog wel es gebeuren!
Framboos hier weinig nieuwtjes. Alles gaat lekker zijn gangetje. :-)
Iew hondebrokken! Zahra kruipt heel vaak snel naar de kattevoederbakjes maar ik zet ze dan even op het aanrecht zodat ze er niet bij kan. Ze heeft er nog nooit 1 geproefd hihi.

Framboos, beterschap en een dikke knuffel voor jou! Het lijkt me vreselijk om zo beroerd te zijn als je hoogzwanger bent en een dreumes hebt rondlopen.

Ik ben vanmiddag naar het zh geweest en mijn enkel zit nu ingetaped dus ik kan weer lopen gelukkig! De orthopeed twijfelde of het wel kon, dacht zelf dat er nog een week een dunne gipslaag om moest, en dan zou ik nog een week met het been omhoog moeten, maar op de gipskamer begonnen ze gewoon te tapen gelukkig!

vanmiddag weer lekker zelf boodschappen kunnen doen (met man samen) en daarna samen Zahra opgehaald bij de oppas, het kind was zooo blij verrast dat we haar samen op kwamen halen, was echt leuk.

Ik ga nu ff bankhangen, want ben moe.
layla van de bank! Goed nieuws meid! En er komt weer mooier weer aan, dus dat is mooi meegenomen!

Poez fijn dat alles goed gaat! geen nieuws, goed nieuws dus...

pffff die harde buiken zijn niet fijn...even naar de bank
Goh, ik kwam dit tegen op mijn zoektocht naar zwangerschapskleding, erg apart...schijnt te helpen tegen rimpels en vouwen in je decollete (vindt het een beetje op een dildo lijken )

whahaha dat ding heb ik ook wel eens gezien, ik vraag me echt af of zo'n ding wel blijft zitten tijdens je slaap. Raar ding!
hahaha lievelust! Wat een idioot ding! Weet je zeker dat je er zelf niet stiekum interesse in hebt?? "onder het mom van zie dit nou??" maar ondertussen denk hmm lekker ding!

Vind het wel gek dat zo'n ding zogenaamd moet blijven zitten tijdens het liggen? Je draait toch tig x?

Ik ga naar bed! attans, tv kijken! Die nare harde buiken zijn niet fijn!

dagdag lieve meisjes
hoi hoi,

Framboos: Beterschap! Wat verschrikkelijk naar dat je zo ziek bent nu. Nog ff kop op!

Muisje: Wat leuk een jong katje. Dit is straks helemaal gewend aan je jongens dus dat wordt gezellig. Ons kat vindt Koen ook helemaal ok, ook al wordt hij soms mishandeld.

Wat betreft de naam. Ik ben er ook niet zo weg van. Verder moeten we hier ook maar eens de boeken erbij pakken. Heb nog geen idee. Weet alleen de tweede naam voor een meisje. De rest moet nog allemaal verzonnen worden.

Layla: gelukkig dat je weer van de bank af mag. Gaat het met jou ok met zwanger zijn?

hier alles ok hoor. druk druk druk. weekendje overal en nergens geweest en Koen was niet helemaal fit. Gelukkig kon het vermaak hem een beetje afleiden. Wel wordt hij snachts weer wakker en heeft hij honger. bluh. Vannacht maar wat yoghurt in geschept, want ik wil geen bv meer geven om 2 uur snachts. Hij krijgt alleen nog maar smorgens maar bv.

Morgen lekker vrij, dus dan kom ik wel weer ff langs. Vriendlief wil nu de laptop hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven