Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Ben hier. Hoe ken je dit arme jongetje, Pimpel?
Hey WDR, 't is een zoontje van goede vriendin van me...
Ik ben er ook. Klote pimp, voor dat jochie, maar ook voor je vriendin. Trekt zij het nog?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

WDR ben je al op het misandrie topic geweest?

Het gaat over mannen én apen
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

wat een domme mensen heb je toch... die hun echte naam zo op het vf plempen en hun facebook op openbaar hebben staan... ZUCHT
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:merano schreef op 21 februari 2013 @ 17:50:

Ik ben er ook. Klote pimp, voor dat jochie, maar ook voor je vriendin. Trekt zij het nog?

Ze moet wel. zo simpel is het, en zo zegt ze het ook.

Ze voelt zich vooral klote omdat ze haar andere kids in de steek moet laten voor deze weken...
Sterkte Pimpel, heeft dat jongentje nog kansen?
Dit is z'n laatste Qthee...

Het gaat over mannen én apen Ik ben meer het type underground aap, die liever hier lekker met jullie in een hoekje zit dan op de top van de rots te gaan zitten bij alle apen topics.
quote:DeeDee86 schreef op 21 februari 2013 @ 18:03:

wat een domme mensen heb je toch... die hun echte naam zo op het vf plempen en hun facebook op openbaar hebben staan... ZUCHTWie wie?!?

Het gaat over mannen én apen Ik zie jou anders verdacht weinig op de vogel peiler...
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 11:46:

[...]

Wie wie?!?een muts meisje uit Utrecht die psychologie studeert, in een heeel leuk autootje rijdt, op Curaçao op vakantie was enz enz
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 11:47:

[...]

Ik zie jou anders verdacht weinig op de vogel peiler...Ik geloof niet in segregatie. Ik ben altijd bereid om mee te kletsen op alle pijlerTs en topics waarop rare vogels actief zijn .

quote:merano schreef op 22 februari 2013 @ 12:34:

[...]

Ik geloof niet in segregatie. Ik ben altijd bereid om mee te kletsen op alle pijlerTs en topics waarop rare vogels actief zijn .Dan hebben we een gemeenschappelijke hobby
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2013 @ 12:30:

[...]

een muts meisje uit Utrecht die psychologie studeert, in een heeel leuk autootje rijdt, op Curaçao op vakantie was enz enzEn toen? Klinkt als het begin van een geweldig topic... link graag!
Ze reageerde op een heul oud topic, sterker, ze was aan 't spammen. En haar reactie is gestaft, dus offline gehaald.
Zo, deze echte man gaat hier helemaal eenzaam een fust bier achterover gieten...
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 17:53:

Zo, deze echte man gaat hier helemaal eenzaam een fust bier achterover gieten...

alleen? welnee!

wij doen gewoon mee hoor! al ga ik voor de rode wijn

Phoe, blij dat t weekend is! Drukke week gehad op t werk. Wel heel leuk gelukkig
Ha gezellig DD! Ook nog anderen aanwezig? Ik ben sowieso straks naar de trein, maar ben er wel weer even laat vanavond...
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 18:15:

Ha gezellig DD! Ook nog anderen aanwezig? Ik ben sowieso straks naar de trein, maar ben er wel weer even laat vanavond...

haha ok! ik ben er de hele avond wel. had eigenlijk nog een borrel vanavond maar geen zin. T is zo guur koud buiten. blijf lekker binnen hangen

wie is er nog meer in de mood voor een ouderwetsch hangavondje? stook de open haard vast hoog!

Count me in. Ik zit 'Django' te kijken.
quote:Amand schreef op 22 februari 2013 @ 18:23:

Count me in. Ik zit 'Django' te kijken.Ah! veel plezier!
Geweldig acteerwerk.
Dat zeker! En het script is ook fantastisch!
Ik ben er ook. Lekker Deeds, zo''n haard.

Ik ga straks naar Everybody Dance Now kijken. Dan en Jan samen... mjam.

Zo overleef ik zelfs Chantal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven