Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 21 februari 2013 om 18:48
vrijdag 22 februari 2013 om 11:46
vrijdag 22 februari 2013 om 12:34
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 11:47:
[...]
Ik zie jou anders verdacht weinig op de vogel peiler...Ik geloof niet in segregatie. Ik ben altijd bereid om mee te kletsen op alle pijlerTs en topics waarop rare vogels actief zijn .
[...]
Ik zie jou anders verdacht weinig op de vogel peiler...Ik geloof niet in segregatie. Ik ben altijd bereid om mee te kletsen op alle pijlerTs en topics waarop rare vogels actief zijn .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 22 februari 2013 om 14:11
vrijdag 22 februari 2013 om 18:05
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 17:53:
Zo, deze echte man gaat hier helemaal eenzaam een fust bier achterover gieten...
alleen? welnee!
wij doen gewoon mee hoor! al ga ik voor de rode wijn
Phoe, blij dat t weekend is! Drukke week gehad op t werk. Wel heel leuk gelukkig
Zo, deze echte man gaat hier helemaal eenzaam een fust bier achterover gieten...
alleen? welnee!
wij doen gewoon mee hoor! al ga ik voor de rode wijn
Phoe, blij dat t weekend is! Drukke week gehad op t werk. Wel heel leuk gelukkig
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 22 februari 2013 om 18:19
quote:wdr schreef op 22 februari 2013 @ 18:15:
Ha gezellig DD! Ook nog anderen aanwezig? Ik ben sowieso straks naar de trein, maar ben er wel weer even laat vanavond...
haha ok! ik ben er de hele avond wel. had eigenlijk nog een borrel vanavond maar geen zin. T is zo guur koud buiten. blijf lekker binnen hangen
wie is er nog meer in de mood voor een ouderwetsch hangavondje? stook de open haard vast hoog!
Ha gezellig DD! Ook nog anderen aanwezig? Ik ben sowieso straks naar de trein, maar ben er wel weer even laat vanavond...
haha ok! ik ben er de hele avond wel. had eigenlijk nog een borrel vanavond maar geen zin. T is zo guur koud buiten. blijf lekker binnen hangen
wie is er nog meer in de mood voor een ouderwetsch hangavondje? stook de open haard vast hoog!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."