Bejaarde vrouw beroofd en neergestoken

21-02-2013 19:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bejaarde vrouw beroofd en neergestoken

DELFT - Een bejaarde vrouw is donderdagmiddag beroofd en gewond geraakt bij een overval in haar eigen woning aan de Patrimoniumstraat in Delft. Een jongeman drong het huis binnen en stak de 80-jarige bewoonster met een mes. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. De dader is voortvluchtig.

De politie is op zoek naar een getinte jongeman, tussen de 16 en 20 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Hij heeft opgeschoren haar met daaroverheen half krullend zwart haar. De verdachte droeg een jas met een afbeelding op de zijkant.

Bron:Omroep West

Een bejaarde vrouw overvallen is al bijzonder triest, haar neersteken dat is wel heel erg diep gezonken. Dit soort daders zouden eigenlijk minimaal 10 jaar moeten krijgen. Lafaard
Minimaal 10? Waarom niet minimaal 11, of 12?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een akelig verhaal weer. En dan die dader, zie hem voor me, zo'n rotkop met bontkraagje.

Arme mevrouw, zo triest. En wat passende straf is. De rest van zijn leven laten werken, dat voelt dit soort het hardst.
Ik noem maar wat. Feit is dat zulk soort daders amper gestraft worden. Wellicht weer een moeilijke jeugd gehad of zo.
quote:man33 schreef op 21 februari 2013 @ 19:36:

Ik noem maar wat. Feit is dat zulk soort daders amper gestraft worden. Wellicht weer een moeilijke jeugd gehad of zo.Wat ben jij slecht geinformeerd.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:lammy schreef op 21 februari 2013 @ 19:35:

En wat passende straf is. De rest van zijn leven laten werken, dat voelt dit soort het hardst.Er is een groot tekort aan billenwassers in de bejaartehuizen. Of je echter zo iemand daar wilt hebben rondlopen weet ik niet.
quote:saaaaar81 schreef op 21 februari 2013 @ 19:38:

[...]

Wat ben jij slecht geinformeerd.Wist jij dat dan niet? Ze gaan thee met hem drinken.
quote:meryan schreef op 21 februari 2013 @ 19:45:

[...]

Er is een groot tekort aan billenwassers in de bejaartehuizen. Of je echter zo iemand daar wilt hebben rondlopen weet ik niet.Oooo, dat is ook wel heel aardig om het personeel tot " billenwassers " te degraderen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 februari 2013 @ 19:46:

[...]

Oooo, dat is ook wel heel aardig om het personeel tot " billenwassers " te degraderen.Dat bedoel ik helemaal niet. Ik heb het louter over het wassen, niet fungeren als volwaardig verzorger.
Verschrikkelijk! Arme vrouw. Ik dacht meteen bij de titel please laat het geen marokkaan zijn als marokkaanse. En ja hoor Noord-Afrikaans. Als marokkaanse begin ik steeds meer een hekel te krijgen aan marokkaanse jongeren. Ik snap de haat van Nederlanders wel de laatste tijd.
quote:meryan schreef op 21 februari 2013 @ 19:51:

[...]

Dat bedoel ik helemaal niet. Ik heb het louter over het wassen, niet fungeren als volwaardig verzorger.

Zou jij je vaders/ moeders/ eigen billen door een onverschillige, onwillige puber willen laten wassen?

Een taakstraf voor een dader moet niet de straf voor een onschuldig iemand worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 februari 2013 @ 19:54:

[...]

Zou jij je vaders/ moeders/ eigen billen door een onverschillige, onwillige puber willen laten wassen?

Nee, dat schrijf ik toch.

Maar kennelijk word ik steeds verkeerd begrepen.
quote:meryan schreef op 21 februari 2013 @ 20:01:

[...]

Nee, dat schrijf ik toch.

Maar kennelijk word ik steeds verkeerd begrepen.Je schrijft toch dat ze billen zouden moeten wassen?
Wat ontzettend laag! Ik kan er echt niet over uit dat zulke kl**tzakken helemaal niks geven om een mensenleven en geen enkel greintje fatsoen in hun donder hebben. Ik word er zo verdrietig van dat er elke dag wel weer onschuldige mensen slachtoffer worden van dit soort monsters die te lui zijn om te werken en denken recht te hebben op andermans bezit. Wat een kutwereld.
En het erge is dat het de tweede keer is in twee weken in deze buurt. de vorige zijn aangehouden, dus er lopen meerdere gekken rond die dat dus doen..
Overvallen en daarbij neergestoken worden is altijd heel erg en een zeer laffe daad. Maar in je iegen huis lijkt me zo nog erger. waar kun je je dan nog veilig voelen?
ach, laat ze lekker door gaan en de politiek (pvda/d66) niks doen.

De gouden dageraad zal ook in een bepaalde vorm hier komen en dan word het vuilnis opgeruimt.
quote:Frizzy schreef op 21 februari 2013 @ 20:05:

[...]

Je schrijft toch dat ze billen zouden moeten wassen?Ik was wat aan het filosoferen over passende straffen. Niet allemaal meteen op de kast zitten, ik snap heus dat het niet wenselijk is.
quote:aaquamarine schreef op 21 februari 2013 @ 20:09:

Wat ontzettend laag! Ik kan er echt niet over uit dat zulke kl**tzakken helemaal niks geven om een mensenleven en geen enkel greintje fatsoen in hun donder hebben. Ik word er zo verdrietig van dat er elke dag wel weer onschuldige mensen slachtoffer worden van dit soort monsters die te lui zijn om te werken en denken recht te hebben op andermans bezit. Wat een kutwereld.

Helemaal eens! Zag laats een documantaire over 17 jarigen die in een jeugdgevangenis zaten. Hadden vrijwel allemaal overvallen gepleegd. die gasten zeiden gewoon letterlijk dat ze als ze vrij kwamen er wel mee door zouden gaan, maar er dan voor zorgen dat ze niet gepakt worden.

Gaven ook aan dat ze school belachelijk vonden omdat je er tenslotte niet voor betaald krijgt. en een baantje bij albert heijn is helemaal bespottelijk want op straat verdien je een maandsalaris in een dag.

Misselijk word ik ervan. vooral van de softe aanpak die ze in de jeugdgevangenis kregen. Grote bek tegen de begeleiding, totaal geen motivatie te veranderen.

En wat doen we er mee? Zo de straat weer op, af en toe een gesprekje met de reclassering en wachten tot ze 18 zijn en wat harder kunnen straffen.
quote:katrientjepientje schreef op 21 februari 2013 @ 20:25:

[...]

Helemaal eens! Zag laats een documantaire over 17 jarigen die in een jeugdgevangenis zaten. Hadden vrijwel allemaal overvallen gepleegd. die gasten zeiden gewoon letterlijk dat ze als ze vrij kwamen er wel mee door zouden gaan, maar er dan voor zorgen dat ze niet gepakt worden.

Gaven ook aan dat ze school belachelijk vonden omdat je er tenslotte niet voor betaald krijgt. en een baantje bij albert heijn is helemaal bespottelijk want op straat verdien je een maandsalaris in een dag.

Misselijk word ik ervan. vooral van de softe aanpak die ze in de jeugdgevangenis kregen. Grote bek tegen de begeleiding, totaal geen motivatie te veranderen.

En wat doen we er mee? Zo de straat weer op, af en toe een gesprekje met de reclassering en wachten tot ze 18 zijn en wat harder kunnen straffen.

-allochtonen, veelal noord-afrikaans, somalisch maar vaak islamitisch.

-onrendabelen; uitkeringstrekkers met 4 of meer aso kinderen

-pvda/d66/gl/gutmensch tuig

als je die 3 groepen keihard aanpakt, desnoods op de trein naar het oosten dan zal de welvaart en leefgenot in europa in 2 jaar hersteld zijn en blijven groeien
quote:Frizzy schreef op 21 februari 2013 @ 19:45:

[...]

Wist jij dat dan niet? Ze gaan thee met hem drinken. Nee joh theedrinken is ouderwets tegenwoordig moet je taarten en cupcakes bakken met dit soort gasten..
Nee niet in de zorg laten werken, maar in de bouw of metaal. Heeft zo een etter geen leven hoor. Moet ie al het rotwerk doen. 5 uur zijn nest uit. De kou in. En dat tot zijn 67e. Zwaarder kan je het gedrocht niet straffen.
Afschuwelijk naar bericht, arme vrouw en eng ook dat de dader nog op vrije voeten is
Ik ken trouwens iemand die in haar eigen woning gegijzeld is. Werkelijk waar traumatisch.
quote:aaquamarine schreef op 21 februari 2013 @ 20:09:

Wat ontzettend laag! Ik kan er echt niet over uit dat zulke kl**tzakken helemaal niks geven om een mensenleven en geen enkel greintje fatsoen in hun donder hebben. Ik word er zo verdrietig van dat er elke dag wel weer onschuldige mensen slachtoffer worden van dit soort monsters die te lui zijn om te werken en denken recht te hebben op andermans bezit. Wat een kutwereld.Precies mijn gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven