Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
By the way, de ontmoeting met de mol met dat orgel, toen....

Zat toen echt de mol zelf achter het orgel? Want dan mis je toch iemand die dan veel te lang weg is van de groep?

Weet niet of het al gevraagd is.
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Carolien (is terug te lezen) en zit dat nog steeds.

Ik hoor in het filmpje duidelijk haar stem.
Waar zit de any-key?
Maar met zo'n vervormde stem laten ze het toch juist niet lijken op de echte stem...
Nee, maar toch. Met goede oren.
Waar zit de any-key?
Aan uitspraak van woorden (lang/kort) en letters zou je het misschien kunnen horen. Niet dat ik het duidelijk hoor.

Viel me wel op bij de school-opdracht dat Carolien de enige was die een beetje molde. En dat ze van Kees absoluut geen ruimte kreeg, misschien dat daardoor de hele opdracht zo goed lukte.
Ik hoor in de verte ook een mannenstem, maar idd als ik denk Carolien te horen, hoor ik die ook.

Aasgh rotspel
Exit Zarayda: opgeruimd staat netjes.

Na het vertrek van mijn hoofdverdachte Tania zitten nu wel de kandidaten in de finale waarvan ik dat had verwacht.De vervormde stem vind ik (wat betreft de manier van spreken) het meest op die van Caroline lijken. Als Kees de Mol is (ik heb hem altijd een twijfelgeval vonden, maar uiteindelijk voor mij het minst verdacht), dan heeft hij het heel erg goed gespeeld.Paulien moet een eigen show krijgen: ik kende haar hiervoor alleen van haar boeken, maar ze is echt hilarisch.

Na volgende week moeten we weer een jaar wachten.Wat mij betreft mogen ze twee edities per jaar doen, maar die mogelijkheid zit nu waarschijnlijk al helemaal niet meer in het budget van de Publieke Omroep.
Tja ik zit zelf wel eens een beetje te rekenen wat zo'n programma ongeveer moet kosten maar dat moet toch een fortuin zijn. Ook gezien het aantal mensen dat alles moet bedenken en voorbereiden.

Aan de andere kant, als ze niet dat stomme expeditie poolcirkel hadden gemaakt hadden ze nog geld in hun spaarpot gehad bij de Avro
Ik heb het even nageluisterd op youtube.

1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen dacht dat hij zat.

2. Ach Joep, die Joep heeft niet een keer gelijk gehad.

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering drie.

4. Weet je wie in aflevering vier eigenlijk naar huis had gemoeten als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? TANIA.

5. Het 'Wie is de mol spel' in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.

6. ' Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik? Echt niet?

7. Zeven kokers, beste medekandidaten. Zeven. Er werden er drie opengemaakt.

8. Die van hierboven ergens over het Zulu.

Zo volgens mij is dit wat er gezegd werd.
Het Viva forum is papaja.
Staat dan eigenlijk niks echt persoonlijks in, alleen dat over Janine en misschien dat Krugerpark.

En als je uit gaat pluizen wat Joep, Tim en Ewout gedacht, gezegd en ingevuld hebben kom je er misschien ook.

Maar zo uit de losse pols denk ik niet dat het Kees is want die was niet close met Janine.
Carolien en Paulien hadden een verbondje met Janine.
Joep zegt in afl. 2: Paulien kan echt de mol niet zijn. Als Paulien de mol is, dan is ze echt briljant.
Nee, ik wil vanaf het begin niet geloven dat Paulien de mol is. Zij is volgens mij de bekendste van het stel. Ik had me helemaal op Tim gestort.

weet niet of ik volgend seizoen ga kijken als Paulien nu echt de mol is.

Betekent dit trouwens dat Zarayda oid echt zo bang en dommig is?
Nymp ik denk het

Misschien nog een beetje aangezet soms om zich verdacht te maken. Maar ook dat met die kooi waar Tim in zat leek op mollen, omdat ze niks overlegde.
In afl. 5 in het Kruger Park is het begin spannend voor Carolien en Paulien door de auto die stil stond bij die agressieve olifant.

Het einde van de opdracht was spannend voor Paulien omdat ze de mol moest spelen bij het kampvuur.

Alles wijst op Paulien.
Volgens de zinnen hierboven gaat het om het begin en einde van het Mol-spel in het krugerpark.

Ik denk idd ook dat alles wijst op Paulien maar vind wel dat ze het goed gedaan heeft.
Op de site van Paulien staan allemaal icoontjes van dieren met een tekst erboven. Bij Wie? staat het icoontje van een mol...

http://www.pauliencornelisse.nl/wie/

Volgens mij heb ik last van Tunnelvisie.
Ik zit inmiddels ook op Paulien.

In het laatste shot van het voorstukje van volgende week heeft Paulien ineens fel rode lippenstift op.

Wat kenmerkte de mol van vorig seizoen? Juist! Diezelfde lippenstift.

Of ga ik nu te ver?
Na deze aflevering wijst ineens wel veel naar Paulien ja. Hmmmmm.
Vind ik ook Star, daarom zou het voor mij ook Carolien kunnen zijn.

Zij valt niet echt op, niets wijst naar haar. Alleen vorige week 2 stonme acties...

Ik vind het spannend!
quote:NymphadoraTonks schreef op 21 februari 2013 @ 23:29:

Ik heb het even nageluisterd op youtube.

1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen dacht dat hij zat.

2. Ach Joep, die Joep heeft niet een keer gelijk gehad.

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering drie.

4. Weet je wie in aflevering vier eigenlijk naar huis had gemoeten als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? TANIA.

5. Het 'Wie is de mol spel' in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.

6. ' Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik? Echt niet?

7. Zeven kokers, beste medekandidaten. Zeven. Er werden er drie opengemaakt.

8. Die van hierboven ergens over het Zulu.

Zo volgens mij is dit wat er gezegd werd.

Oh fijn dit. Dank je wel. Vond het zo irritant dat ik er niks van verstond gister.

Ik zit nu ook op Paulien. Ze was ook helemaal niet blij dat de bios-opdracht gehaald was. Kon geen lachje vanaf. En bij touwen-spel heeft ze laten zien best kordaat te kunnen zijn (itt vage gedrag van voorgaande weken). Kwart Oostenrijks hahahaha.
quote:druifje83 schreef op 22 februari 2013 @ 07:37:

Ik zit inmiddels ook op Paulien.

In het laatste shot van het voorstukje van volgende week heeft Paulien ineens fel rode lippenstift op.

Wat kenmerkte de mol van vorig seizoen? Juist! Diezelfde lippenstift.

Of ga ik nu te ver?

ja dat denk ik wel...Maar je weet maar nooit natuurlijk

Na het luisteren van de fragmenten van de mol tijdens de film ben ik niet zo zeker dat het Paulien is(eerste indruk van het silhouet wel maar dat zou te makkelijk zijn) daarom verdenk ik nog steeds Kees en Carolien en dan een beetje meer Kees.

De hele aflevering was Pauline naar mijn idee vrij veel in beeld en in de bios opdracht Carolien(zeker met het wegsturen van de laatste auto) als zij daadwerkelijk de mol is zouden de makers ons dat niet laten zien denk ik zo....
quote:dolfje schreef op 22 februari 2013 @ 08:32:

[...]

ja dat denk ik wel...Maar je weet maar nooit natuurlijk

Na het luisteren van de fragmenten van de mol tijdens de film ben ik niet zo zeker dat het Paulien is(eerste indruk van het silhouet wel maar dat zou te makkelijk zijn) daarom verdenk ik nog steeds Kees en Carolien en dan een beetje meer Kees.

De hele aflevering was Pauline naar mijn idee vrij veel in beeld en in de bios opdracht Carolien(zeker met het wegsturen van de laatste auto) als zij daadwerkelijk de mol is zouden de makers ons dat niet laten zien denk ik zo....Carolien (of elke andere Mol) had die auto in de chaos op het parkeerterrein toch al veel eerder kunnen wegsturen? Ze hadden terrein dan wel in rijen verdeeld, maar had toch het idee dat iedereen maar wat door elkaar heen liep te klooien.
Aaahhh, mijn mollen zitten er nog steeds in. Ik doe het best goed dit jaar

Ik neig steeds meer naar Paulien. Maar sommige aanwijzigingen vind ik erg opzichtig zoals die mol op Pauliens website.

En werd er echt ondertiteld bij die bios??????? Of alleen maar enkele woorden? Dat laatste kan ik me nog wel voorstellen om doven en slechthorenden niet uit te sluiten.

Ooooh spannend!!!!!!!!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
De twee teksten die ik ondertiteld heb gezien was eentje met (..) wat woorden (...) TANIA

En eentje wel met meer woorden.

Maar uiteindelijk staat er ook een youtube filmpje op de site, waar wel alles te horen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven