Bloed na seks

22-02-2013 18:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb nu al bijna 2 jaar een lange afstandsrelatie, we zien elkaar ongeveer 1x in de 2 maanden, soms wat vaker, dan hebben we ook seks, maar nu na de afgelopen 3x verlies ik bloed na het vrijen en een keer zelfs al bij het voorspel (vingeren etc.) ik heb echt geen idee hoe dit komt, ik heb het nog nooit gehad. Ik ben voordat het begon nog naar de gyneacoloog geweest (eind november) en daar is alles gecheckt, ook chlamydia en alles is in orde. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? ik ben dus onlangs nog gecheckt en alles was in orde, ik vind het heel vreemd
Terug naar de gyn. Of als je daar uitbehandeld bent naar de huisarts. Bloed na seks hoort namelijk niet. Het kan iets simpels zijn maar ook iets serieus. Laten checken dus.
En zeker weten geen scherpe nagels?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je bent in november getest zeg je maar heb je daarna nog onbeschermde seks gehad? Zou me nog maar een keer laten testen op chlamydia en iig terug naar de huisarts/gyn!
Nog een keer een chlamydia test doen, of nog een uitstrijkje laten maken. Bloed tijdens/na seks hoort nooit
Internagelaktisch
Sowieso terug naar de gynaecoloog, het kan niet 'niks zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Idd, dit hoort niet.

Dus weer naar de gynae.

Niet meteen van het ergste uitgaan hoor.

Sterkte.
Ik heb dit ook meerdere keren gehad. en echt veel bloed ook.. gewoon een ongesteldheid een uur lang, soms tot de dag erna.

Ik heb me helemaal binnenste buiten laten keren, maar niks, geen Chlamydia, geen andere ziektes, zelfs een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker was goed... het is nog steeds een raadsel. Nu heb ik het gelukkig een hele tijd al niet gehad.

Maar hoe dan ook wel na laten kijken even een algeheel soa onderzoek en vraag om een uitstrijkje. Het hoeft niets te zijn maar kan altijd.
quote:snowwhite2013 schreef op 22 februari 2013 @ 19:25:

Ik heb dit ook meerdere keren gehad. en echt veel bloed ook.. gewoon een ongesteldheid een uur lang, soms tot de dag erna.

Ik heb me helemaal binnenste buiten laten keren, maar niks, geen Chlamydia, geen andere ziektes, zelfs een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker was goed... het is nog steeds een raadsel. Nu heb ik het gelukkig een hele tijd al niet gehad.

Maar hoe dan ook wel na laten kijken even een algeheel soa onderzoek en vraag om een uitstrijkje. Het hoeft niets te zijn maar kan altijd.Hebben ze gekeken of je misschien poliepen in de baarmoeder of op je eileiders hebt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Doe een uitstrijkje
bedankt voor alle reacties!

@dwarsmaarnietlazy ik heb daarna wel onbeschermde seks gehad, maar wel met dezelfde persoon als het half jaar daarvoor, dus dat is het niet denk ik!

ik ben wel ingeënt voor baarmoederhals kanker,

dan nog een vraagje, wat is het beste, om naar de huisarts te gaan of meteen door naar de gynaecoloog?
quote:Tickel schreef op 22 februari 2013 @ 19:43:

[...]

Hebben ze gekeken of je misschien poliepen in de baarmoeder of op je eileiders hebt?

Ja ook dat ja idd, was ik vergeten,... Bij mij zijn ze er dus nooit achter gekomen.

@NadineL, je hebt toch een verwijzing nodig van je huisarts? ik had die toen wel iig.
@snowwhite ik woon niet in Nederland! dus dan gaat het anders.. ik doe graag ook niet nog een soa test omdat dat hier bijna 100 euro kost en niet vergoed wordt..
Nadinel, ben je wel opgewonden genoeg?

Ik heb het ook gehad met ex, in het begin van onze relatie omdat ik te druk was met "ben ik wel mooi/sexy genoeg" om gewoon te genieten en aan het einde van onze relatie (achteraf gezien) omdat ik gewoon niet meer opgewonden werd van/bij hem.
quote:Dreamchild schreef op 26 februari 2013 @ 18:30:

Nadinel, ben je wel opgewonden genoeg?

Ik heb het ook gehad met ex, in het begin van onze relatie omdat ik te druk was met "ben ik wel mooi/sexy genoeg" om gewoon te genieten en aan het einde van onze relatie (achteraf gezien) omdat ik gewoon niet meer opgewonden werd van/bij hem.dat is niet het probleem!
Google eens op contactbloeding. Niet dat ik een voorstander ben van internet diagnoses. Maar misschien vind je iets, waar je jouw bloeding in herkent. Sowieso afspraak met gyn maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven