Oeps..is dit nog houdbaar?
zaterdag 23 februari 2013 om 10:28
zaterdag 23 februari 2013 om 11:45
zaterdag 23 februari 2013 om 11:46
zaterdag 23 februari 2013 om 12:15
zaterdag 23 februari 2013 om 12:31
zaterdag 23 februari 2013 om 12:53
Ik heb het pas ook gehad. 's Morgens snel voor ik naar mn werk ging boodschappen gedaan en toen ik 's middags weer thuiskwam uit mn werk stond daar nog een volle boodschappentas in de keuken.. stom!
Ik had gehakt gekocht. Zag er nog prima uit en rook ook nog goed, dus meteen gebraden en gegeten. Geen probleem!
Koelkast zorgt er alleen voor dat iets minder snel bederft. Bacteriegroei gaat langzamer. Buiten de koelkast gaat het sneller, maar ook weer niet zó snel dat je er iets van zou krijgen als je het een halve dag buiten de koeling hebt staan.
Ik had gehakt gekocht. Zag er nog prima uit en rook ook nog goed, dus meteen gebraden en gegeten. Geen probleem!
Koelkast zorgt er alleen voor dat iets minder snel bederft. Bacteriegroei gaat langzamer. Buiten de koelkast gaat het sneller, maar ook weer niet zó snel dat je er iets van zou krijgen als je het een halve dag buiten de koeling hebt staan.
zaterdag 23 februari 2013 om 13:05
quote:Kuzu schreef op 23 februari 2013 @ 13:02:
Als iets echt bedorven is kan je bakken wat je wil maar het wordt er niet minder bedorven om...Maar d ekans dat dit bedorven is is echt heel klein, mits het de hele nacht op de radiator heeft gelegen.
Als iets echt bedorven is kan je bakken wat je wil maar het wordt er niet minder bedorven om...Maar d ekans dat dit bedorven is is echt heel klein, mits het de hele nacht op de radiator heeft gelegen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 24 februari 2013 om 08:37
Ik zou het alleen niet aan een ander serveren maar wel zelf opeten. Eerst door en door verhitten en dan nog eens ruiken en proeven.
Had ook niet anders verwacht dan dat je er niet ziek van was geworden
Ben van uit eten gaan vaker ziek geworden (diarree) dan van dingen over de datum eten/dingen die lang buiten de koelkast stonden.
Had ook niet anders verwacht dan dat je er niet ziek van was geworden
Ben van uit eten gaan vaker ziek geworden (diarree) dan van dingen over de datum eten/dingen die lang buiten de koelkast stonden.
zondag 24 februari 2013 om 08:43
zondag 24 februari 2013 om 08:46