Overstappen forum

24-02-2013 11:26 112 berichten
Beste allemaal, laat ik mij eerst even voorstellen (ik ben nieuw op het Viva forum); ik ben een vrouw van 45 jaar, heb twee kinderen en vind het heerlijk om op dit forum mee te lezen.

Na heel lang op een ander forum actief te zijn geweest heb ik besloten om over te stappen naar dit forum. De reden daarvoor is dat het andere forum steeds negatiever en agressiever werd. (Met name door "vaste forummers" die zich dit "recht" hadden toegeeigend en meenden een ander het recht tot spreken te mogen ontnemen.) Op het viva forum is het ook niet altijd koek-en-ei, maar regelmatig krijg ik tranen in mijn ogen van emotie of juist van het lachen om de reacties van de leden. Graag wil ik over diverse onderwerpen meepraten en tips krijgen over onderwerpen waar ik zelf mee zit.

Nu dan toch een vraag ook aan de lezers hier: ben je ook overgestapt van een ander forum naar hier, en waarom?

Ik ben benieuwd!
Ah, gevonden!

Bedankt powervrouw!
Alle reacties Link kopieren
Zit nu op een topic te lezen over wraak nemen. Ga jij nog wraak nemen of is je wraak dat je met opgeheven hoofd daar bent weggegaan, door gaat met je leven en je hier hebt aangemeld?

Oja welkom.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 11:39:

(Hoe voeg je eigenlijk die leuke smilies in?)Gewoon een paar leestekens tussen : : zetten en dan maar afwachten welke smiley er in je bericht komt te staan.
Jaren en jaren geleden toen ik begonnen ben met op fora rondhangen was Flair de eerste,daar werd het me te flauw en toen na een tijdje meelezen hier blijven hangen
quote:belaaitafelt schreef op 24 februari 2013 @ 11:33:

[...]

Valt er wat te rellen daar?Ben je daar nog niet geband dan?
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2013 @ 11:43:

[...]

Ja die heb je. Vreselijke mensen
Mwa, wraak is zoet, zeker als je er niets voor hebt hoeven doen....
quote:powervrouw schreef op 24 februari 2013 @ 11:42:

[...]

Eerst naar bekijk bericht gaan en dan zie je rechts boven smiley's staan....op klikken en dan kan je kiezen, daarna op versturen.

Of er een paar uit je hoofd leren.

; - ) is

: rofl : is

: cheer2 : is

: hello : is

Enzo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha ik dacht al dat je daar vandaan kwam al voor je het zei. En omdat je je voorstelde met 'ik heb 2 kinderen'. Maar volgens mij is OO een beetje aan het doodbloeden. Vroeger keek ik er zelfs als kinderloze regelmatig omdat er leuke topics stonden. Nu eigenlijk nooit meer. Er is ook niet zo veel jonge aanwas daar volgens mij.

Maar het is niet verboden om op 2 fora te schrijven hoor .
Ik zit zo'n tien jaar hier. Nooit op een ander forum geweest. Wel eens een forumpauze gehad maar steeds weer terug gekomen.

Welkom hier! Ook hier heb je minder leuke forummers, maar ik kan er niet mee zitten. Juist het verschil in pluimage houdt het leuk.
Echt pyridine? Hoe wist je dat dan?
Precies GiulietteCapuletti, het is net het "echte" leven
quote:_BAM_ schreef op 24 februari 2013 @ 11:45:

[...]

Ben je daar nog niet geband dan?

Ik wist niet eens dat dat forum bestond.

Maar goed.... Mijn inschrijving is zojuist succesvol verlopen.
Duss....
Ik dacht ook al meteen dat je bij Ouders Online vandaan kwam...

Vroeger "kwam" ik er dagelijks (hoewel maar af en toe meegeschreven), en ik kijk er nog steeds wel regelmatig, maar ik heb inderdaad ook het idee dat er een behoorlijke leegloop is en weinig nieuwe aanwas. Ik begon me steeds meer te ergeren aan het "ons soort mensen" daar; allemaal zo keurig linksig politiek correct en totaal gespeend van humor vooral. Op het Vivaforum kom je veel meer verschillende meningen tegen, en ik heb het idee dat men zich hier niet zo serieus neemt (even generaliserend natuurlijk).

Ben wel nieuwsgierig wie jij was bij Ouders Online theamuts!
Nothing happens for a reason
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2013 @ 11:36:

[...]

Wie, waar?!

*kijkt angstig achterom*joehoeeeeee
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 februari 2013 @ 11:56:

[...]

joehoeeeeee*duikt weg*
In principe is het hier goed te doen, zolang je maar niet aan misandrie doet
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 februari 2013 @ 11:58:

In principe is het hier goed te doen, zolang je maar niet aan misandrie doetVergeet niet dat je die oude man uit Spanje met zijn knechten niet leuk mag vinden, dan doe je aan blackface. En dat mag hier ook niet.
Partneralimenatie is ook een lastige, TO, moet je ook mee uitkijken.
Nee dat ook. VF is erg correct wat dat betreft.
Welkom Muts.

Heb je een stokpaardje? Daar ben ik wel benieuwd naar.
quote:belaaitafelt schreef op 24 februari 2013 @ 11:53:

[...]

Ik wist niet eens dat dat forum bestond.

Maar goed.... Mijn inschrijving is zojuist succesvol verlopen.O ik ga daar ook eens even kijken bij Libelle en babybrabbel mag ik niet meer komen..
quote:juliet64 schreef op 24 februari 2013 @ 11:56:

Ik dacht ook al meteen dat je bij Ouders Online vandaan kwam...

Vroeger "kwam" ik er dagelijks (hoewel maar af en toe meegeschreven), en ik kijk er nog steeds wel regelmatig, maar ik heb inderdaad ook het idee dat er een behoorlijke leegloop is en weinig nieuwe aanwas. Ik begon me steeds meer te ergeren aan het "ons soort mensen" daar; allemaal zo keurig linksig politiek correct en totaal gespeend van humor vooral. Op het Vivaforum kom je veel meer verschillende meningen tegen, en ik heb het idee dat men zich hier niet zo serieus neemt (even generaliserend natuurlijk).

Ben wel nieuwsgierig wie jij was bij Ouders Online theamuts!Dat zeg ik liever niet, gezien ik al die jaren dezelfde nick heb gebruikt en er dus best veel over mij te vinden is. Ik kan je wel een hint geven; mijn nick had te maken met een kat die verward werd met een taalkundig iets....
quote:Cateautje schreef op 24 februari 2013 @ 12:05:

Welkom Muts.

Heb je een stokpaardje? Daar ben ik wel benieuwd naar.Haha, nog niet.... Maar ik ben nogal nickvast, dus dat zal snel blijken
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 12:18:

[...]

Dat zeg ik liever niet, gezien ik al die jaren dezelfde nick heb gebruikt en er dus best veel over mij te vinden is. Ik kan je wel een hint geven; mijn nick had te maken met een kat die verward werd met een taalkundig iets.... Begrijp ik dat je dat niet zegt hoor.... ik ga es kijken of ik iets kan met je aanwijzingen
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven