Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 22 februari 2013 @ 23:26:

What's up bij jou, DD?

Oh zie t nu pas ...

euh niet veel, allemaal wel prima eigenlijk

X is deze week op vakantie en ik ga over een week. Dus daar heb ik wel echt enoooorme zin in!

wel tevreden met alles dus. Hoewel ik weet dat kwesties zoals met X nooit een lang leven beschoren zijn. En het altijd ongemakkelijk eindigt. En dat ik mij dus afvraag hoe lang het nog zal duren en hoe ongemakkelijk het zal eindigen. Niet handig om daar zo over te denken, schiet je toch niks mee op. Noujaa.

En met jou?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Man o man man. Waarom blijft 't nou zo vreeeeeeselijk koud?!
Volgende week vakantie! Koud is prima, daarna komt het warmere weer!

Django was trouwens heerlijk kijkvoer.
Vakantie is hier juist voorbij, maandag gaan de kids weer naar school.
Moe maar gewillig
niks nieuws dus
Same old, same old :-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Even uithuilen hoor.

Dat zieke vriendje... net is de quarantaine tent dichtgegaan, voor minstens 5 weken.

En op eigen verzoek is z'n haar eraf gegaan. Natuurlijk niet voor 't eerst, maar 't blijft een rotgezicht... Met zo'n sonde en een kaal koppie ziet ie er meteen zo ziek uit...

Pffffft
sjonge jonge wat heftig...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Deze weken gaan nu wel heel spannend worden hè? Vind het zo rot voor hem en z'n ouders, ik hoop oprecht dat al deze behandelingen het goeie resultaat opleveren. 5 weken, godsamme, dat is echt lang. Wat een kanjer, die knul. Echt diep respect voor die familie
Kreeg net een berichtje van hem via FB, dat de tent nu dicht is en dat ie 't zo leuk vond dat we bij hem waren geweest.

Dan zit ik wel even met een dichte keel hoor.
Fuk, ik ken je niet en ken het jongetje niet, maar het doet me wel wat. Zal wel komen dat ik zelf vader ben.

Het leven is kei- en keihard en het enige dat echt telt zijn de mensen die van je houden.

Sterkte joh.
Thanks Qthee, da's lief.

En nu ben ik zelf een beetje ziek. Snip- en snipverkouden en misselijk. Bah.
Heb je de vogelgriep, Pimp ?

Beterschap!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 februari 2013 @ 11:04:

Thanks Qthee, da's lief.

En nu ben ik zelf een beetje ziek. Snip- en snipverkouden en misselijk. Bah.

Een pimpelmees die zo verkouden is als een snip.

Duidelijk geval van vogelgriep

(kijk maar uit dat je Merano niet aansteekt)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ach Ezel... jij bent veilig bij me!
Volgens mij is het hier hoog tijd voor een paar lekkere wijven.

Volgens mij is dit topic niet meer te redden Meraan...
Nee, al moet ik zeggen dat ik dit politiek incorrecte topic een stuk leuker vond dan dat zware gediscussieer met mannen de laatste tijd.

Ik heb even meegelezen bij Misandrie (want dat bedoel je denk ik), maar ben afgehaakt.
Kan ik me voorstellen. Nou als zoveel blote wijven nog niet helpen, slotje dan maar ?

Wat lees ik hier? Gaan we lekker zware discussies houden?

Ik trap af: ik denk dat ik niet helemaal spoor! Wie van jullie heeft daar ook last van?
Wdr!

Ik overrule je: Ik denk dat ik helemaal niet spoor!

Geeft niks trouwens, bevalt me wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven