Avondeten op het werk
dinsdag 26 februari 2013 om 12:03
Hallo!
Ik werk in de zorg en heb daardoor onregelmatige werktijden.
Nu werk ik dus ook soms s'avonds en dan moet ik eten op het werk. Morgen ook, maar ik ben zo uit mn ideeën wat ik kan meenemen. En anders wordt het brood, maar dat vind ik zo saai.
Dus mijn vraag: hebben jullie tips wat ik kan meenemen om te eten op mijn werk?
Ik hoor het graag!
x
Ik werk in de zorg en heb daardoor onregelmatige werktijden.
Nu werk ik dus ook soms s'avonds en dan moet ik eten op het werk. Morgen ook, maar ik ben zo uit mn ideeën wat ik kan meenemen. En anders wordt het brood, maar dat vind ik zo saai.
Dus mijn vraag: hebben jullie tips wat ik kan meenemen om te eten op mijn werk?
Ik hoor het graag!
x
dinsdag 26 februari 2013 om 12:07
Ik werk ook vaak 's avonds en red me meer dan prima met de maaltijdsalades van Albert Heyn. Die leuk ik dan vaak op met bijv een extra hand rucola en een zelfgemaakte dressing (vaak gezonder en lekkerder). Smakelijk, geen magnetron nodig en daarna kun je weer fris verder zonder zwaar gevoel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 26 februari 2013 om 12:10
dinsdag 26 februari 2013 om 12:10
Precies, je hebt ook opwarm maaltijden bij de AH zoals boerenkool zuurkool pasta etc die je alleen even in de magnetron hoeft te doen.
Als je liever zelfgemaakte heb nou dan maak je de avond ervoor macaroni of nasi en doe je in een bakje en neem je mee en warm je het op.
En anders is er idd nog genoeg keuze in maaltijdsalades of andere koude gerechten. Of bijv zakjes noodles wat je alleen met een beetje gekookt water kan bereiden (is alleen beetje smakeloos)
Als je liever zelfgemaakte heb nou dan maak je de avond ervoor macaroni of nasi en doe je in een bakje en neem je mee en warm je het op.
En anders is er idd nog genoeg keuze in maaltijdsalades of andere koude gerechten. Of bijv zakjes noodles wat je alleen met een beetje gekookt water kan bereiden (is alleen beetje smakeloos)
dinsdag 26 februari 2013 om 12:11
quote:Louba schreef op 26 februari 2013 @ 12:10:
Mijn zusje maakt de avond ervoor gewoon wat extra avondeten en stopt een portie daarvan in een magnetron bestendige bak. Die neemt ze mee naar het werk en warmt het daar op. Nog nooit commentaar van haar gehoord.Dit deed ik ook altijd. Smaakte perfect hoor.
Mijn zusje maakt de avond ervoor gewoon wat extra avondeten en stopt een portie daarvan in een magnetron bestendige bak. Die neemt ze mee naar het werk en warmt het daar op. Nog nooit commentaar van haar gehoord.Dit deed ik ook altijd. Smaakte perfect hoor.
dinsdag 26 februari 2013 om 12:14
dinsdag 26 februari 2013 om 12:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 februari 2013 @ 12:15:
Tosti's maken in een koekenpan
pannenkoeken meenemen en even in de magnetron
biefstukje bakkenBiefstukje bakken?? Jeweettoch Bi, die keukentjes. Een aanrecht, ijskast, magnetron, waterkoker. Thats it. Of hebben de keukentjes in jouw ervaring gasfornuizen, afzuigkappen en kookeilanden?
Tosti's maken in een koekenpan
pannenkoeken meenemen en even in de magnetron
biefstukje bakkenBiefstukje bakken?? Jeweettoch Bi, die keukentjes. Een aanrecht, ijskast, magnetron, waterkoker. Thats it. Of hebben de keukentjes in jouw ervaring gasfornuizen, afzuigkappen en kookeilanden?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 26 februari 2013 om 13:37
quote:Very__Cherry schreef op 26 februari 2013 @ 12:07:
Ik werk ook vaak 's avonds en red me meer dan prima met de maaltijdsalades van Albert Heyn. Die leuk ik dan vaak op met bijv een extra hand rucola en een zelfgemaakte dressing (vaak gezonder en lekkerder). Smakelijk, geen magnetron nodig en daarna kun je weer fris verder zonder zwaar gevoel.doe ik ook vaak. Ik vind de meeste magnetronmaaltijd niet zo lekker en te duur. Ook zit er vaak amper groente in. Dus met zo'n maaltijdsalade ben ik meer tevreden. Cracker of boterham erbij en ik zit vol.
Ik werk ook vaak 's avonds en red me meer dan prima met de maaltijdsalades van Albert Heyn. Die leuk ik dan vaak op met bijv een extra hand rucola en een zelfgemaakte dressing (vaak gezonder en lekkerder). Smakelijk, geen magnetron nodig en daarna kun je weer fris verder zonder zwaar gevoel.doe ik ook vaak. Ik vind de meeste magnetronmaaltijd niet zo lekker en te duur. Ook zit er vaak amper groente in. Dus met zo'n maaltijdsalade ben ik meer tevreden. Cracker of boterham erbij en ik zit vol.
dinsdag 26 februari 2013 om 14:31