Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Akakia, mandala's kleuren heb ik ook gedaan en is idd rustiggevend. Als het even te druk is in mijn koppie dan doe ik er altijd eentje.

Zojuist heeft mijn vriend mij een schop onder mijn kont gegeven. Zegt hij, zo ben je maanden bezig met je hobby (en hij krijgt ook aandacht) en nu doe je niets meer. Hoe gaat het met je tas *bloos*? Ik heb gelijk een naald gebreid.

Ik kwam er nl achter dat ik vier steken te veel had gemeerderd en zag het even niet zitten. Zegt vriend dat dat mij niet moet stoppen. Wat een lieverd is het

Bleeeeeeegh, maandagmorgen...

Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 25 februari 2013 @ 09:04:

[afbeelding]

Bleeeeeeegh, maandagmorgen...

[afbeelding]Genoeg koffie zo?

Dank!
De maandag is alweer voor een groot deel voorbij en het sneeuwt hier weer, ofwel nog steeds. Leuke dag met twee vriendinnen gehad.

En jullie? Viel de maandag mee? Ibi, weer naar school geweest?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mijn maandag was heel leuk, de tweede week op mijn nieuwe werk en begin nu het idee te krijgen dat het allemaal wel zal gaan lukken in de toekomst. Positief dus!

Wat leuk dat jullie allemaal mandela's kleuren/kleurden. Dat doe ik ook heel af en toe. Toevallig dit weekend mijn boek en kleurpotloden er weer eens bijgepakt. Heerlijk rustgevend inderdaad,

En EV, nog steeds sneeuw?! Hoeveel ligt er inmiddels. Hier helemaal niets gelukkig, ben het geglibber wel zat. Vind het alleen leuk als er een dik pak ligt. Alles of niets dus.
Kanon, weing sneeuw ligt er nog en je kunt hier iig gewoon fietsen/lopen.

Super dat het wel gaat lukken op je werk.

Jemig jij ook al mandela's kleuren, net als velen?

Mandela's kleuren meeting???
Ik vind het enorm Zen, die mandala's. Leuk idee Steph, ik ben in!
Kanon, er ligt hier ook nog maar weinig sneeuw, hier kun je ook gewoon fietsenlopenhardlopenautorijdenwhatever.

Fijn dat je het gevoel begint te krijgen dat het wel gaat lukken met je werk. Mooi!

Zo een beetje home-sporten. Fijne dag!
Hebben jullie nog leuke snailmail ideeen?
quote:beelicious schreef op 26 februari 2013 @ 11:46:

Hebben jullie nog leuke snailmail ideeen?Deze?

Of deze?

Op google is veel te vinden, ik wist eerst niet wat het was.
quote:Akakia schreef op 25 februari 2013 @ 23:09:

Ik vind het enorm Zen, die mandala's. Leuk idee Steph, ik ben in!Kleuren is verder enorm Zen Akakia. (meeting was eigenlijk een geintje maar wel een leuke).
quote:beelicious schreef op 26 februari 2013 @ 11:46:

Hebben jullie nog leuke snailmail ideeen?als het verder over iets opsturen gaat kun je ook aan postcrossing gaan doen. Niet veel knutselen/of helemaal niet maar ook leuk. (ik doe het al drie jaren)
quote:steph schreef op 26 februari 2013 @ 14:37:

Kleuren is verder enorm Zen Akakia. (meeting was eigenlijk een geintje maar wel een leuke).Oef, gelukkig zeg! Ik zat me al druk te maken. Zó niet zen!
Snailmail...? Huh?

Ik moest even googlen hoor

maar ik kom tot de ontdekking dat ik daar héél lang geleden dus al aan deed. Járenlang penvriendinnen gehad (nu mailen we). En je kunt mij niet blijer maken dan met een pakketje of een kaart of brief met de post. Zo leuk. Veel leuker dan mail.

Eigenlijk was ik dus een trendsetter zonder het te weten.
Nou je maakt een pakketje met zorg. En met wat handgemaakte hebbedingetjes
quote:beelicious schreef op 26 februari 2013 @ 18:19:

Nou je maakt een pakketje met zorg. En met wat handgemaakte hebbedingetjes Ow zo, EV doet dat al (geen hebbedingetjes). Klinkt wel leuk.
Inderdaad EV, dat deed ik vroegah ook, met penvriendinnen...

Mijn reactie was ook een geintje Steph, alleen miste de smiley zie ik nu. Maar áls we ooit gaan meeten, dan Mét Mandala's, ok

Is de lente er nou al? Ik wil geen berichten over sneeuw meer lezen. Ook niet over sneeuw die er niet ligt. Ik wil crocusjes, narcissen, tulpen en niet-meer-zieke-kinderen.
Akakia, het is hopeloos met het weer. Grijs hier. Ik wil een zon, niet al te warm.
Dit had ik toch echt al ergens gezien, Ak.

Nou ja, alleen de groene sprietjes dan, die boven de sneeuw uitstaken. De sneeuw is hier trouwens bijna helemaal weg, ik zie nog enkele kleine hoopjes liggen. Die groene sprietjes gaven mij toch al echt een begin-van-lentegevoel. Het gaat echtechtecht ooit gebeuren!
quote:steph schreef op 27 februari 2013 @ 09:30:

Akakia, het is hopeloos met het weer. Grijs hier. Ik wil een zon, niet al te warm.Kijk eens op mijn blog, dan zie je een filmpje van de zon, waar je het warm van krijgt!
Iemand hier online?
Hm.. nu pas, Akakia..

Ik zie net je kaarsje...........
Lieve Akakia, dikke (ook voor je vriendin ).

Hier is het rustig, net als hier op het topic, vriend is de douchekabine aan het slopen. Hij is nu gestopt omdat hij 8 dagen moet werken, dus even rust.

gelukkig hebben we ook nog een douche in bad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven