Samen boodschappen doen
dinsdag 20 mei 2008 om 15:24
Ik lees het hier toch echt geregeld : alles wat we nog samen doen is de boodschappen ( wees blij dat hij die krat bier sjouwt ) , of ; we hebben weinig tijd voor elkaar in het weekend want hij voetbalt op zaterdag en als hij thuis is moet ik de boodschappen halen ( geen koopavonden ? ) .... ok. Boodschappen doen is dus héél belangrijk in een huwelijk / andere relatievorm . Vooralsnog ontgaat mij het punt wat anderen kennelijk wel zien .
Leg maar uit !
Of spui je grieven .
Of kom op met die tips .
Leg maar uit !
Of spui je grieven .
Of kom op met die tips .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 mei 2008 om 15:28
dinsdag 20 mei 2008 om 15:35

dinsdag 20 mei 2008 om 15:35
Ik doe de boodschappen en als hij thuis is helpt hij mee sjouwen en uitpakken.
Als hij elke keer mee gaat naar de supermarkt zou dat het einde betekenen van onze relatie. Hij begint bij de groenten- en fruitafdeling al te vragen of we nou alles nog niet hebben.
(voor de niet-boodschappen-doeners: das voorin de winkel, meteen als je binnen komt...)
Als hij elke keer mee gaat naar de supermarkt zou dat het einde betekenen van onze relatie. Hij begint bij de groenten- en fruitafdeling al te vragen of we nou alles nog niet hebben.
(voor de niet-boodschappen-doeners: das voorin de winkel, meteen als je binnen komt...)

dinsdag 20 mei 2008 om 15:37

dinsdag 20 mei 2008 om 15:40
quote:kaetje schreef op 20 mei 2008 @ 15:35:
Dat ja. Maar toch pissig zijn als we iets niet in huis hebben.
Dat ja. Maar toch pissig zijn als we iets niet in huis hebben.
dinsdag 20 mei 2008 om 15:40
Oh, ik vind boodschappen doen leuk! En met z'n tweeën boodschappen doen vind ik óók leuk, maar minder efficient. Nu wonen vriendlief en ik nog niet samen, dus zo vaak doen we niet samen boodschappen, maar het gaat altijd prima.
Dikke kans dat we de taken verdelen als we samenwonen: de een doet de boodschappen, de ander maakt dan schoon in huis ofzo. Voorkom je ook ruzie
Voor t sjouwen heb ik mijn vent niet nodig, ben zelf sterk genoeg
Dikke kans dat we de taken verdelen als we samenwonen: de een doet de boodschappen, de ander maakt dan schoon in huis ofzo. Voorkom je ook ruzie
Voor t sjouwen heb ik mijn vent niet nodig, ben zelf sterk genoeg
dinsdag 20 mei 2008 om 15:41
quote:Pauline65 schreef op 20 mei 2008 @ 15:40:
Ik raak spontaan in een dip....
Misschien kan ik beter een relatie met een jongen van Albert beginnen; die sjouwt tenminste wel (af en toe) alle zware spullen naar de keuken!Die bezorgt bij mij niet, en dan??? Hoe kom ik ooit in een gezonde relatie terecht
Ik raak spontaan in een dip....
Misschien kan ik beter een relatie met een jongen van Albert beginnen; die sjouwt tenminste wel (af en toe) alle zware spullen naar de keuken!Die bezorgt bij mij niet, en dan??? Hoe kom ik ooit in een gezonde relatie terecht

dinsdag 20 mei 2008 om 15:49
mijn man loopt naar het andere eind van de winkel, houdt daar iets omhoog en roept:"hebben we dit ook nodig?"
en dat dan de hele tijd....
waarop ik de hele tijd nee!! blijf roepen.
tegenwoordig blijft hij lekker thuis....
waar hij dan tijd neemt om leuke dingen voor me te doen en te bedenken.
zo is hij dan wel weer, hij is alleen niet zo efficient in boodschappen doen...
en dat dan de hele tijd....
waarop ik de hele tijd nee!! blijf roepen.
tegenwoordig blijft hij lekker thuis....
waar hij dan tijd neemt om leuke dingen voor me te doen en te bedenken.
zo is hij dan wel weer, hij is alleen niet zo efficient in boodschappen doen...