klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Ik krijg vandaag vaak de melding "gebruiker heeft geen toegang tot dit forum" als ik op 'verstuur bericht' klik.
quote:LeChatNoir schreef op 22 februari 2013 @ 17:52:

Ik krijg vandaag vaak de melding "gebruiker heeft geen toegang tot dit forum" als ik op 'verstuur bericht' klik.Dan heb je gereageerd op een OP die zojuist verwijderd is wegens trollen, spammen of weet ik veel wat. Overkomt mij zo vaak, ik heb een neus voor dat soort OP's . En Juun heeft inderdaad veel berichten moeten verwijderen vandaag... het hek heeft waarschijnlijk weer opengestaan.
quote:Vilma schreef op 21 februari 2013 @ 17:08:

Ik ben maar naar het cafe van Libelle gegaan maar daar is het net zo'n dooie boel als hier met storing Vrijwillig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hans66 schreef op 21 februari 2013 @ 23:23:

De laatste tijd word ik vaker geconfronteerd met storingen dan vroeger. Maar ik wacht gewoon wanneer het forum weer online is. Een storing duurt nooit erg lang. Als er een storing is terwijl ik op het forum wil, doe ik gewoon even wat anders, en kom ik later terug.Joh Dat niemand daar aan gedacht heeft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 februari 2013 @ 19:26:

[...]

Dan heb je gereageerd op een OP die zojuist verwijderd is wegens trollen, spammen of weet ik veel wat. Overkomt mij zo vaak, ik heb een neus voor dat soort OP's . En Juun heeft inderdaad veel berichten moeten verwijderen vandaag... het hek heeft waarschijnlijk weer opengestaan.Oh, ok, thanks. Weten we dat ook weer. Voorheen kreeg je dan de melding 'de gevraagde pagina bestaat niet' oid. Lijkt me ook meer overeenkomen met wat er aan de hand is trouwens.
die app is zeker een grap? Dat ding werkt niet hoor
het is weer bar en boos
En weer een nieuwe fout code voor de TD

De webpagina op Overig is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Jaaaa!!!! Het is weer zo ver!!!!

Nou, tot over een half uurtje hè. Als ik mijn volgende post plaats. (Ik weet het, ik ben véél te optimistisch. )
En het forum is weer vaker niet dan wel bereikbaar!
Wat een idioterie!
oh my gooooood het is weer eens zover... elke keer als ik ergen op klik krijg ik eerst de melding dat de webpagina niet beschikbaar is. En dan moet ik m opnieuw laden en dat duurt dan heeeeeeel lang. En nu ziet deze pagina er idioot uit. Ik kan t niet uitleggen maar idioot alle symbolen in rijen onder elkaar enzo.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik word krankjorem van die stack overflow!!!!!!!!!! Tief op!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het gaat weer lekker vandaag...
Storing. Alweer. *zucht*
Laat me raden, morgenochtend gaan ze er naar kijken?

Dan herhaal ik mezelf even:

quote:ModeratorViva schreef op 19 februari 2013 @ 21:02:

Goedenavond,

Als er een update is zullen we die zeker plaatsen, echter kunnen wij momenteel weinig nieuws vertellen. Er wordt vanalles gedaan, maar tot nu lijkt het niets uit te halen voor de momenten dat het forum drukbezocht wordt. De site vliegt er dan om de haverklap uit.

En ik vraag me dan af hè....vragen jullie niet aan die lampenkappen WAT ze dan allemaal doen?

Want echt hè, ik snap het niet, die lui worden toch betaald om hun werk te doen?

Well....newsflash....ze doen een hoop, maar niet waar ze voor betaald worden.

Hoe kan het toch in godesnaam dat IT kerels/vrouwen dit niet gewoon op kunnen lossen?

Hebben jullie eerste jaars studenten op stage in dienst of zo?

Voor ons net zo frustrerend als voor jullie. We kunnen niets anders doen dan blijven aandringen totdat het lek boven tafel is. Als ik het goed begreep wordt morgenochtend weer een nieuwe fix uitgevoerd, we hopen toch maar weer dat het nu wel verschil gaat maken.

Aandringen?

Nou ben ik een manager van een team

Als 1 van mijn medewerkers een keer te laat komt, soit, kan gebeuren, als het 2x in de week gebeurd ga ik toch eens met hem zitten, maar als het dan weer gebeurd gaat er hier echt wel wat meer gebeuren dan een beetje aandringen hoor.

En als het al een MAAND dag in dag uit plaats vindt, dan kan hij zijn spullen pakken er vertrekken

Dan huur ik wel een eerste jaars student in of zo

En wat morgen ochtend?

NU...werkt het niet?

Dan werk je maar over lapzwans!

En anders wil ik wel komen solliciteren, wel een lekker makkelijk baantje

Je kijkt eens naar het probleem, drukt eens op een knopje...

Nee werkt niet....

Nou ja, dan kijk ik morgen wel verder....

Zo....en dat moest ik even kwijt, ik snap het namelijk echt echt echt niet....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is weer huilen met de lamp op vanavond.
Zeg maar gerust janken.

Het is een wonder dat ik dit gepost krijg!

Of het is imcompetentie zoals summerdance zegt en dan is het tijd dat er mensen uitvliegen.

Of het is een geldkwestie om servers bij te plaatsen. Ik denk dat de eigenaar van de Viva dat er niet voor over heeft want dit forum brengt geen geld in het laatje.
SummerDance, de IT'ers krijgen denk ik niet betaald voor wat wij van ze verwachten, namelijk instant probleemoplossing. Het zijn net postbezorgers. Ze krijgen betaald voor 2 uur, maar als ze hun werk goed zouden doen zouden ze er 4 bezig zijn. Geen wonder dat ze er dan na 2 uur mee ophouden. En dat is structureel, in de normale situatie, dus zonder storingen.
Overigens zou het me niet verbazen dat, wil je deze problemen (en andere) echt oplossen, je gewoon een hele nieuwe site moet bouwen. En daar worden die IT'ers al helemaal niet voor betaald.

Maar dat is speculatie.
Als het forum een auto was, zou die allang op de sloop liggen. Wat een incompetente baggerzooi is het hier, zeg. Als ik mijn werk zo deed, had ik niet eens recht op bijstand, en terecht!

En ja, ik heb een eigen leven, ik zit niet als een junk achter de reageermachine, maar ik probeer even een lieve medeforummer een hart onder de riem te steken, godverdomme. Stel incompetente eikels!
Sjonge, nu kan het opeens wel?
quote:LeChatNoir schreef op 25 februari 2013 @ 21:41:

SummerDance, de IT'ers krijgen denk ik niet betaald voor wat wij van ze verwachten, namelijk instant probleemoplossing. Het zijn net postbezorgers. Ze krijgen betaald voor 2 uur, maar als ze hun werk goed zouden doen zouden ze er 4 bezig zijn. Geen wonder dat ze er dan na 2 uur mee ophouden. En dat is structureel, in de normale situatie, dus zonder storingen.

Zoals ik al zei, dan kom ik ook solliciteren!

Prima baantje dacht ik zo, gewoon een beetje aanwezig zitten zijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is duidelijk dat de genomen maatregelen wederom slechts tijdelijk effect hebben gehad. Hoewel we dus nog steeds geen goed nieuws hebben, wil ik graag nogmaals benadrukken dat er aan gewerkt wordt en we jullie reacties over alle terugkerende problemen ook blijven lezen..

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven