Filmpje op Fb

27-02-2013 19:35 16 berichten
Ik zag net een filmpje op Fb wat gin over een vrouw die haar kind mishandelt. Ze liggen/zitten alletwee op bed.

Ik heb het filmpje niet afgekeken en had het nooit moeten kijken. Ik voel me zo naar. Zo boos en machteloos.

Wie kent dit filmpje en waarom filmen mensen dit en grijpen ze niet in? Is het nep?? Ik hoop het zo.
Alle reacties Link kopieren
Was dat die Maleisische vrouw?
Zou goed kunnen.
Ze slaat met een kussen en knijpt het kind en slaat het op het hoofd en gezicht
Ken hem indd dat wijf zouden ze moeten afslachten bah!
Loat goan!!!
Ik moest gewoon huilen. Ik kan hier zo boos om worden. Ze mogen haar martelen an mij. Weet ze hoe het voelt.

En het gehuil van dat kindje gaat bij mij door merg en been. Het maakt me zo kwaad
Ik ken het niet maar afschuwelijk zo'n filmpje.

Er staat wel meer op, laatst op een site van een link terecht gekomen, staan er allemaal foto's op van mannen die dode katten en honden vast hebben met daar de beschrijving bij hoe ze ze afgemaakt hebben, en niet op een snelle manier.

Klacht ingediend en nu is het weg.

Zo ziek die mensen, bah
Ja die was echt.

Vrouw is wel opgepakt.

Arm kindje inderdaad.
Dat filmpje heb ik ook gezien,

heb er dagen aan gedacht...

Echt afschuwelijk....
Mensen mogen even nadenken wat ze op het gezellige FB zetten. Zo heb ik ooit eens een levende, volledig van huid ontdaan beestje gezien, die in de volle zon lag te lijden. Dat heeft me nog 4 nachten achtervolgt. En bedankt toen nog Hyves! De beelden staan me nog op mijn netvlies!

Ik klik dus niet meer op dat soort filmpjes. Het is al erg genoeg.
Oh gelukkig is ze opgepakt
Echt ik hoop dat ze die vrouw opsluiten!

Vandaag zag ik op fb een filmpje over chinezen die een hond afmaken... Afschuwelijk
Ik moet er dus ook echt niet naar kijken. Maar ik snap het niet. Iemand staat er bij en filmt het. Hoe haal je het in je hoofd dit wereldwijd te verspreiden. Geef zo'n mens aan.
Hoe lang heeft ze gekregen? Ik hoop levenslang
Blij dat ik t niet gezien heb.
Wees blij het was echt te erg! Vooral als je net zelf 2 van die kleine baby's hebt gekregen brrr

Was de hele dag van slsg
Loat goan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven