Filmpje op Fb
woensdag 27 februari 2013 om 19:35
Ik zag net een filmpje op Fb wat gin over een vrouw die haar kind mishandelt. Ze liggen/zitten alletwee op bed.
Ik heb het filmpje niet afgekeken en had het nooit moeten kijken. Ik voel me zo naar. Zo boos en machteloos.
Wie kent dit filmpje en waarom filmen mensen dit en grijpen ze niet in? Is het nep?? Ik hoop het zo.
Ik heb het filmpje niet afgekeken en had het nooit moeten kijken. Ik voel me zo naar. Zo boos en machteloos.
Wie kent dit filmpje en waarom filmen mensen dit en grijpen ze niet in? Is het nep?? Ik hoop het zo.
woensdag 27 februari 2013 om 19:43
Ik ken het niet maar afschuwelijk zo'n filmpje.
Er staat wel meer op, laatst op een site van een link terecht gekomen, staan er allemaal foto's op van mannen die dode katten en honden vast hebben met daar de beschrijving bij hoe ze ze afgemaakt hebben, en niet op een snelle manier.
Klacht ingediend en nu is het weg.
Zo ziek die mensen, bah
Er staat wel meer op, laatst op een site van een link terecht gekomen, staan er allemaal foto's op van mannen die dode katten en honden vast hebben met daar de beschrijving bij hoe ze ze afgemaakt hebben, en niet op een snelle manier.
Klacht ingediend en nu is het weg.
Zo ziek die mensen, bah
woensdag 27 februari 2013 om 19:45
Mensen mogen even nadenken wat ze op het gezellige FB zetten. Zo heb ik ooit eens een levende, volledig van huid ontdaan beestje gezien, die in de volle zon lag te lijden. Dat heeft me nog 4 nachten achtervolgt. En bedankt toen nog Hyves! De beelden staan me nog op mijn netvlies!
Ik klik dus niet meer op dat soort filmpjes. Het is al erg genoeg.
Ik klik dus niet meer op dat soort filmpjes. Het is al erg genoeg.