Glossy Box - wie?
woensdag 23 januari 2013 om 17:45
Heb net mail ontvangen dat de TY box onderweg is. Ben heel benieuwd.
Van een ander forum geplukt (lushforum daar zijn ze meestal aardig op de hoogte ) de inhoud van de stylecase:
BioSilk Silk therapy 50 ml
Gamilia secret cleansing bar mini 30 gr. sensitive or problem skin
Bodyshop mini shea body butter 50 ml.
Burt's Bees lip balm pomegrate oil
Neoderma Blue blood gel 15 ml
Make-up studio natural liner eye pencil zwart
Sally Hansen Magnetic kleur 901
Van een ander forum geplukt (lushforum daar zijn ze meestal aardig op de hoogte ) de inhoud van de stylecase:
BioSilk Silk therapy 50 ml
Gamilia secret cleansing bar mini 30 gr. sensitive or problem skin
Bodyshop mini shea body butter 50 ml.
Burt's Bees lip balm pomegrate oil
Neoderma Blue blood gel 15 ml
Make-up studio natural liner eye pencil zwart
Sally Hansen Magnetic kleur 901
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 23 januari 2013 om 17:56
woensdag 23 januari 2013 om 20:06
Ik had hem ook luxer ofzo verwacht, omdat het vanuit/in samenwerking met RTL is. Maar het is een mooie box, ben blij met de BioSilk. Ik had daar 2 proefjes van die bijna op waren en ik wilde hem gaan kopen maar dat hoeft nu voorlopig niet. Wel jammer dat er dingen dubbel inzaten van andere boxen maar ja, daar kun je weinig tegen doen.
donderdag 24 januari 2013 om 14:29
TY box is binnen, erg blij mee alleen (voor wie niets wil weten niet verder lezen, spoiler in wit) die glitteroogschaduw had van mij niet gehoeven, ik begrijp ook niet goed waarom ik met mijn leeftijd telkens van die glitterdingen (laatst ook al nagellak) in de doos aantref. Maar goed, kan ik de vriendin van mijn zoon weer blij maken).
donderdag 24 januari 2013 om 16:20
Ik heb de TY-box weer binnen en ik vind 'm mwa. Wel leuk en handig, maar op de een of andere manier had ik meer verwacht van de 'verjaardagsbox'. Ik weet alleen niet precies waarop ik dan had gehoopt.
Waarschijnlijk ben ik gewoon klaar met het concept. Weer Dr. VDH-maskertjes, weer een minishampoo, het kan me niet echt meer boeien merk ik. En ik heb voorlopig ook genoeg travelsize spul. Ga dus opzeggen.
Waarschijnlijk ben ik gewoon klaar met het concept. Weer Dr. VDH-maskertjes, weer een minishampoo, het kan me niet echt meer boeien merk ik. En ik heb voorlopig ook genoeg travelsize spul. Ga dus opzeggen.
donderdag 24 januari 2013 om 17:45
Ja, ik neem voorlopig ook even geen abonement meer.
Eigenlijk van alle boxen ligt bijna alles nog te verstoffen en heb ik 1 en ander weggegeven. enige wat ik echt helemal opgemaakt heb is een duur gezichtscreme en de bodybutter van tbs. knalblauwe eyeliner heb ik nog nooit gebruikt, glitterlakjes, zeepjes, mini shampoo's, spray voor je haar etc. Het ligt er allemaal nog.
Eigenlijk van alle boxen ligt bijna alles nog te verstoffen en heb ik 1 en ander weggegeven. enige wat ik echt helemal opgemaakt heb is een duur gezichtscreme en de bodybutter van tbs. knalblauwe eyeliner heb ik nog nooit gebruikt, glitterlakjes, zeepjes, mini shampoo's, spray voor je haar etc. Het ligt er allemaal nog.
donderdag 24 januari 2013 om 18:49
quote:jippie55 schreef op 24 januari 2013 @ 15:12:
Ik vind dat juist wel lollig Jas, voor speciale gelegenheden. De glitterlak heb ik met kerst op gehad, kreeg het er dan ook bijna niet meer af, haha, maar wel geinig
ja dat hoorde ik van degene waar ik het potje aan gegeven had, dat het er niet af te krijgen was.
Ik kan me indenken dat sommigen het leuk vinden voor een keer iets glitterigs maar ik heb al die glitter nu wel gezien en wil nu wel weer gewoon een mooie basic kleur oogschaduw, mooi mat of halfglans. In ieder geval iets dat je dagelijks zou kunnen gebruiken.
Ik vind dat juist wel lollig Jas, voor speciale gelegenheden. De glitterlak heb ik met kerst op gehad, kreeg het er dan ook bijna niet meer af, haha, maar wel geinig
ja dat hoorde ik van degene waar ik het potje aan gegeven had, dat het er niet af te krijgen was.
Ik kan me indenken dat sommigen het leuk vinden voor een keer iets glitterigs maar ik heb al die glitter nu wel gezien en wil nu wel weer gewoon een mooie basic kleur oogschaduw, mooi mat of halfglans. In ieder geval iets dat je dagelijks zou kunnen gebruiken.