Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Akakia, gelukkig wel positiviteit in het ziekenhuis. Dus

EV, joh is het weekend??? Eindelijk.

Zojuist dat dansprogramma terug gekeken en er deed iemand mee die ik ken maar echt Zumba moet je niet als tv optreden doen echt niet.

Verder vandaag poep van konijnen opruimen en naar een verjaardag. (oja mandala afmaken)
quote:steph schreef op 02 maart 2013 @ 11:17:

Akakia, gelukkig wel positiviteit in het ziekenhuis. Dus

Ik ben voorzichtig positief. Het herstel gaat snel, maar ze weten nog niet waar de problemen vandaan komen en er wordt nog gepraat over hartfalen, bacteriën die nog ronddwalen, dus het blijft nog spannend!

Zojuist dat dansprogramma terug gekeken en er deed iemand mee die ik ken maar echt Zumba moet je niet als tv optreden doen echt niet.

Ik ben heel erg moe. Denk dat ik straks maar even plat ga!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Sorry Ak, ik snap nu dat je niet zo danserig bent.
moet je geen sorry voor zeggen joh! Het gewone leven gaat ook door! En het is me des te duidelijker geworden de afgelopen dagen dat veel dansen in het leven belangrijk is!

Ik ga straks uit eten met vriend, hij is van de week jarig maar we vieren het dit weekend alvast een beetje met zijn vieren. Straks weer eens lekker uit eten bij de mexicaan, zijn favoriet, met zijn tweetjes. Weet hij nog niet, de oppas staat straks onverwacht voor de deur. Ben benieuwd hoe hij reageert!
Wat een lieve verrassing, Akakia. Veel plezier en smakelijk eten!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ah Akakia, wat lief en romantisch. Veel plezier met zijn twee-en.
Hoe was het etentje Akakia? Hopelijk kon je je gedachten even verzetten.

Hier gisteren tussen het werk door (heerlijk, dat thuiswerken:)) nog even verder gegaan met mijn sollicitatiebrief en cv voor stage (wordt een "brief" in een andere vorm dan normaal) en een kaartje dat al wat langer lag om afgemaakt te worden. Nu alleen nog alles opplakken en dan is er weer een klaar. Eerst maar eens aan de studie. Ik begin maar met het maken van een schema, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Vriend was blij verrast en we hebben heerlijk zitten eten. Lekker uitgebreid zonder kleine potjes.

Succes met de studie LP, schema klinkt als verstandig, dan heb je iig overzicht.

Fijne zondag allemaal!
LP, slim van je een schema maken.

Akakia, leuk voor je vriend (en voor jouw).

Vandaag ge-zumba't (is dat een woord?) en vanmiddag lang met mijn 250km verderop wonende vriendin aan telefoon gesproken. En de bg gepoetst, nu lekker tv kijken (Lief is werken).
Wat fijn dat het zo geslaagd was, Akakia.

Hier niet-fit weekend. Erg last van draaiduizeligheid, nu nog, maar wel aan het minderen gelukkig. De zon schijnt en ik zie hoe vies de ramen zijn, maar ik heb er even nog geen energie voor.
Helaas, ik ben niet te huren voor de aangifte

Hier een heel rustig weekend. Allebei geveld door iets virusachtigs en rustig op de bank gelegen. Voel me nu net een bejaarde en hoest als een verstokte roker
EV, ramen komen wel weer. Eerst fit worden.

Voor alle(bijna) zieken:

Zouden we die virussen via dit topic verspreiden? Schiet niet op met dat gekwakkel....

Vitaminen hadden jullie al, dus daarom wat fijns om naar te kijken:
Doe ik daar nog dit bij

En dit voor EV's ramen

Dames wat lief voor iedereen, dat moet helpen.

Ik ga wat pennen breien tas moet toch ooit af. Jemig wat zal ik spieren krijgen in mijn armen (oja morgen is hij niet af).
Ja Bootje, ik wil ze allebei!!

Ik denk namelijk echt dat het bij mij van stress en spanningen komt. Blegh. Er is ook zoveel aan de hand!

Oh, en die bloemen wil ik trouwens ook wel.

(Hebberig!!)
Als die kabouter klaar is bij je EV, kun je hem dan doorsturen? volgens de legende woont hier in huis een huiskabouter. Die doet van alles, maar geen ramen lappen...
Akakia, soms komt de ramenlappenkabouter hier. Twee keer per jaar. En vriend doet het buiten, zodat ik niet de ladder (een hoog) op hoef te gaan, elke trede buiten is eng voor mij.

Ja, drie naalden gebreid voor tas. Spierballen groeien.
Misschien is dit dan iets voor jou, Steph.

Ramen wassen vind ik dus echt niet leuk. Alle spullen die je moet pakken, naar buiten sjouwen, altijd water in mijn mouw. Niet fijn. En binnen moet je eerst weer die vensterbanken leegmaken, zoveel werk. Boven hebben we trouwens erg stomme ramen, die kan ik aan de buitenkant niet wassen. Of ik moet het vanaf beneden (buiten dus) doen, met zo'n lang ding. En daar kan ik niet mee omgaan.

Haha, wat een gemopper.
Voordeel van een paar keer per jaar ramen lappen is dat je het effect heel goed ziet. Ik bedoel, onze buurvrouw doet het iedere week (!). Dan is je hele effect toch weg?
EV, als je een t-shirt aan hebt dan kan het water niet in je mouwen komen (of je moet wel heel veel water aan je spons doen).

En die lange dingen werken hier ook niet, ja een keer daarna was hij kapot gegaan. Daarom doet vriend het (alleen buiten voorkant 1ste verdieping en bg). Oja,vriend doet het alleen hier.

Nog bedankt voor het plaatje, dat vind ik (sorry) to much.
Voor evt nieuwsgierigen naar mijn tas:

Maar dan in het zwart/wit.
oh ramen lappen, heb ik altijd zo'n hekel aan. Omdat ik er niet goed in ben. Ik heb altijd streepjes:P
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 maart 2013 @ 19:20:

Gek genoeg vind ik belastingaangifte doen heerlijk.

Eindelijk nog iemand die er zo over denkt, dat heb ik dus ook!

Dit weekend op date meegenomen naar....Disneyland! Was een verrassing. Heb echt genoten, zo leuk om weer rond te dwalen tussen Mickey, Winnie de Pooh en Peter Pan (ook al ben ik stiekem iets te oud om daar zo blij van te worden...)
quote:kanon schreef op 04 maart 2013 @ 22:30:

[...]

Eindelijk nog iemand die er zo over denkt, dat heb ik dus ook!

Dit weekend op date meegenomen naar....Disneyland! Was een verrassing. Heb echt genoten, zo leuk om weer rond te dwalen tussen Mickey, Winnie de Pooh en Peter Pan (ook al ben ik stiekem iets te oud om daar zo blij van te worden...)

Wat een heerlijke date Kanon, je zou er zo weer kind van worden.

LP:die strepen hebben we bijna allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven