Doe éven normaal!!!

04-03-2013 14:54 146 berichten
De paaseieren liggen al vanaf kerst in de winkel. Dat is niet zo heel erg.. maar mijn buurvrouw heeft gewoon het zonnescherm al naar beneden. Ik bedoel, doe normaal zeg. Het is aangenaam buiten hoor, en de lucht was zelden zo strak blauw... maar het zonnescherm al uit?

Ik vind het streberig.

zonnescherm

Totaal aantal stemmen: 35

ja (54%)
nee (23%)
parasol (17%)
misschien (6%)
Ach, hardlopers zijn doodlopers zei mijn grootvader altijd. Al die uitslovers zullen het straks zelf wel merken.
En volgende week gaat het gewoon weer sneeuwen. Dan piepen ze wel anders, die aanstellers in hun rokjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 16:23:

[...]

Doe eens even normaal joh.

Het is maar goed dat ik niet naast je woon.

Mooi dat er dan een emmer water over je heen was gegaan.

Pure provocatie dit.Ik weet het. Had ook nooit gedacht dat ik zoiets zou doen. Het is eigenlijk onvergeeflijk, maar ik kon er geen weerstand aan bieden. Morgen wordt het nog beter weer, maar ik ben zo van mijn impulsieve actie ondersteboven, dat ik voorlopig helemaal niet meer naar buiten durf....
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 15:35:

[...]

Het was een proces hoor, poeh.Ik denk dat ik er ook maar aan moet. Babystapjes vooruit naar acceptatie door mijn mede-dorpsbewoners!
@ Nina

En terecht!
Bibber... Ik deed net een millimeter mijn gordijnen dicht, omdat ik dus last had van naar binnen schijnende zon. Komt de buurvrouw boos voor mijn raam staan: 'buuv, waar ben jij mee bezig? Je doet toch niet de gordijnen dicht op klaarlichte dag hè? Of doe je soms aan criminele praktijken die ik niet mag zien?'

Ik denk dat die babystapjes zelfs nog te optimistisch waren!
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:13:

Ik zag net al iemand buiten lopen zonder jas! Net doen alsof het lente is, met 1 dagje zon. Als ze morgen ziek zijn dan moeten ze niet bij mij komen janken.

Edit, ik zag net zelfs al iemand op Facebook met sandalen aan. Dat kan écht niet voor april.
quote:pepersteak schreef op 04 maart 2013 @ 15:14:

Hahaha hoe toevallig. Had het er net met mijn moeder over.

Die heeft ook het zonnescherm naar beneden gedaan (ivm de hond die in de volle zon ligt in zijn bench) en die zei ook al

"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"We hebben de buren van Waarbij gevonden
Later is nu
Zoals gewooonlijk heb ik weer een veel zwaarder leven dan jullie allemaal bij elkaar, moet je horen.

Mijn buren, de naaste buren, dus, die zaten net serieus buiten OP de tuinset, koffie te drinken. Nou ja!!!

Ik hoorde al gerinkel van kopjes en lepeltjes en dat vind ik an sich al niet kunnen qua geluidsoverlast, maar ik dacht, het zal toch niet dat ze in de tuin zitten. Dus ik spoedde mezelf naar boven om uit het raam te kijken, zaten ze dus BUITEN koffie te drinken. En de buurman had niet eens een jas aan.

Ik vind het echt niet kunnen. Mijn man is nog niet thuis dus ik heb er maar niks van gezegd. Dat durfde ik niet.
Grief is just love with nowhere to go
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:18:

[...]

Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.Precies! Geen zonwering voor Pasen, geen verwarming ná Pasen. Die mag pas weer aan na de aardappelrooivakantie.
Later is nu
Geweldig :D.

Dan kunnen we morgen op blote voeten als het nog warmer wordt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 maart 2013 @ 15:53:

[...]

Mijn wangen zijn mijn probleemklovenzone niet, mijn tepels daarentegen................Dat zal je leren, topless te zonnen in de winter!
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 17:11:

Zoals gewooonlijk heb ik weer een veel zwaarder leven dan jullie allemaal bij elkaar, moet je horen.

Mijn buren, de naaste buren, dus, die zaten net serieus buiten OP de tuinset, koffie te drinken. Nou ja!!!

Ik hoorde al gerinkel van kopjes en lepeltjes en dat vind ik an sich al niet kunnen qua geluidsoverlast, maar ik dacht, het zal toch niet dat ze in de tuin zitten. Dus ik spoedde mezelf naar boven om uit het raam te kijken, zaten ze dus BUITEN koffie te drinken. En de buurman had niet eens een jas aan.

Ik vind het echt niet kunnen. Mijn man is nog niet thuis dus ik heb er maar niks van gezegd. Dat durfde ik niet.
Later is nu
Barbie gaat scheiden.

Ook dat nog.

Kijk.
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 17:21:

Barbie gaat scheiden.

Ook dat nog.

Kijk.duuuuuuudette, NEEEEEEEE waar moet dit heen.
Jah......en ik had nog wel zo veel hoop voor dit huwelijk.

Goh, wat een ellendig begin van de lente. Zon in mijn smoel waardoor ik genoodzaakt was de gordijnen dicht te doen én Barbie scheidt.
Ik vind het veel en veel erger dat die zon durft te schijnen op een dag dat ik de hele dag vergaderingen en cursus heb,dat zou dus gewoon verboden moeten worden!
Rokjesdag? Dat is pas bij 18 graden hoor, hallo. Martin draait zich om in zijn graf.

Oh, en ik heb én tulpen én narcissen. Krijg ik nu een boete?
Male, emmer sneeuw over uitkieperen. Zijn ze nou helemaal.
Ga in therapie!
Morgen wordt het 16 graden hoor ik net op het nieuws. Zandvoort here I come. Hoop dat er geen file staat.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 04 maart 2013 @ 18:06:

Morgen wordt het 16 graden hoor ik net op het nieuws. Zandvoort here I come. Hoop dat er geen file staat.Lees net, dat de zonnebrandcreme al is uitverkocht. En dat er waarschijnlijk overal een tropenrooster morgen ingesteld wordt....
Happy Easter Egg!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:biekoe schreef op maandag 04 maart 2013 20:42 @Louba; dat mag echt niet overal. Mijn oom werkt bij een babyspeciaalzaak. Zij hebben al twee keer gehad dat men ging 'passen' en vervolgens wegreed. De verkoper kan op zo'n moment achter de auto aanrennen..... Nu mag het bij hen op de zaak dus niet meer....tja....
Had mijn zonnebril op mijn porem...errug he.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 14:59:

[...]

Jij bent vast zo'n type die al viooltjes op de tuintafel heeft staan en het scherm vandaag al naar beneden heeft gedaan. Kan niet anders. Jij hebt vast je slippers ook al klaar staan.

Hier ook zo'n tut:

bollen op tafel (van de postcodeloterij),

scherm naar beneden vanwege zon in mijn tv

en die slippers staan er gewoon nog, omdat ik ze in september niet opgeruimd heb. Naast mijn snowboots overigens, die heb ik ook nog niet opgeruimd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven