Gezondheid alle pijlers

Al 4 dagen hoofdpijn op dezelfde plek

06-03-2013 15:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een bekende hoofdpijnklant, maar nu wordt het toch wel erg irritant. Ik heb zondagmiddag hoofdpijn gekregen aan de rechterboven kant. Maandag was ik erg echt goed beroerd van, wilde eigenlijk alleen maar in een donkere kamer liggen. Na 2 paracetamol ging het wat beter. Ik was ook misselijk en duizelig. Gister ging het iets beter, maar er zat nog steeds zo'n zeurderige hoofdpijn op dezelfde plek. Vandaag nog steeds.

Mestaalals ik zulke heftige hoofdpijn heb, heb ik er daarna nog een dag last van.

Verder voel ik me niet heel fit, maar ben ook niet echt ziek, heb ook geen koorts zover ik weet.

Zijn er mensen die het herkennen en hebben jullie tips om er vanaf te komen?

En vanaf wanneer moet je met aanhoudende hoofdpijn naar de dokter?
Naar de dokter!!
Vervelend voor je. Hoofdpijn kan slopend zijn. Ik heb het ook af en toe, precies op die plek. Het houdt helaas wel eens twee weken aan. Ik overleef met afwisselend paracetamol en ibuprofen.
en houd je paractemaolniveau hoog, blijven slikken. Voor nr 1 uitgewerkt is, nr2 al nemen
hmm 2 weken hoofdpijn, dat lijkt me echt vervelend.

Ja dat van die paracetamol doe ik al, s'ochtends 2 en dan steeds eentje nemen om de 6 uur. Helaas gaat er niet helemaal van weg.
Twee tegelijk, niet alleen 's ochtends.

Twee weken is lang, ik heb wel een jankend bij de huisarts gezeten. Die schreef ook gewoon ibuprofen voor. Voor mij is de truc af te wisselen.
Ik zou er ook mee naar de huisarts gaan.

Heb ik twee jaar geleden ook gedaan. En daarna nog eens, daarna nog eens. Uiteindelijk was dat de reden dat mijn nieuwe huisarts met mijn dossier voor haar me toch doorstuurt naar een neuroloog... als je niet gaat weet de huisarts ook niet bij een volgende keer hoe vaak je er last van gehad hebt.
hmm ja, zou misschien wel het beste zijn om naar de huisarts te gaan. Ik zit alleen in het buitenland voor mij werk en heb hier dus geen vaste huisarts.

Ik kan als het over een paar dagen nog niet over is even mijn schoonvader bellen, die is neuroloog.
Rozenbloempje, heb je baat gehad bij de neuroloog?
quote:rozenbloempje schreef op 06 maart 2013 @ 16:05:

Ik zou er ook mee naar de huisarts gaan.

Heb ik twee jaar geleden ook gedaan. En daarna nog eens, daarna nog eens. Uiteindelijk was dat de reden dat mijn nieuwe huisarts met mijn dossier voor haar me toch doorstuurt naar een neuroloog... als je niet gaat weet de huisarts ook niet bij een volgende keer hoe vaak je er last van gehad hebt.

Ik ga met 4 dagen hoofdpijn (zeker niet als hoofdpijnklant) naar de dokter. Die dan alleen maar paracetamol of ibuprofen voorschrijft, en een aantekening in zijn dossier maakt dat je met hoofdpijn bij hem bent gekomen.

Je kunt ook aan de neuroloog vertellen hoe vaak en in welke omstandigheden je hoofdpijn hebt, daar hoef je niet een dossier bij de huisarts voor op te bouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
profiel verwijderd
Hier iemand die zeker een maand of 4 hoofdpijn gehad heeft op de zelfde plek. Zo erg zelfs dat de tranen me over de wangen liepen.

Na vele dokters bezoeken heb ik een MRI scan gehad, maar daar kwam niets uit.

Ik mag geen iboprofen slikken i.v.m. mijn hoge bloeddruk, dus ik heb paracetemol geslikt, een peniciline kuur gehad tot 2 maal toe, maar niets hielp.

De dokter dacht aan een ontsteking, vandaar die peniciline.

Op een gegeven moment is het wel over gegaan, maar ik blijf wel een weke plek in mijn hoofd houden die op speelt als ik veel buk.

Ik leer er mee te leven, het stelt me gerust dat er niets ernstigs zit, maar leuk is anders.
Clusterhoofdpijn?
Bij mij is het in ieder geval geen cluster hoofdpijn.
ik heb even gegoogled op clusterhoofdpijn en dat lijkt niet op wat ik heb.
Heb het wel eens een week of twee achter elkaar.

Mijn dokter zei als je smorgens misselijk erbij wordt wil ik dat je terugkomt.
hmm misselijk sochtend ben ik sowieso vaak door een chronische gastritisch. Jemig ik lijk wel een oud wijf door al die kwaaltjes.
als je misselijk wordt van de hoofdpijn dan wilde hij me terugzien want vond dat een rede voor verder onderzoek.

Ik had dat niet dus ben niet teruggegaan.

succes
Ja dat snap ik, maar ik wet dus niet waar ik misselijk van ben, vanwege mijn maagproblemen of an de hoofdpijn.

Bedankt voor de adviezen trouwens.
Ik heb al 3 maanden hoofdpijn op steeds dezelfde plek. Ben uiteindelijk afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest, die dacht aan hormoonafhankelijke migraine. Zij heeft mijn spiraal verwijderd en nu afwachten wat mijn lijf gaat doen zonder al die hormonen.

Met 4 dagen hoofdpijn ga ik niet naar de huisarts.
Klinkt voor mij als migraine. Daar doet ook mijn maag aan mee en mijn darmen. Je zou aan je huisarts Zomig kunnen vragen. Neem je een tabletje en gaat het weg dan was het migraine. (Nou is mijn huisarts daar niet zo moeilijk in omdat ik ook een hoofdpijn klant ben.)

Dus, naar de dokter...Paracetamol helpt dan inderdaad niet voldoende.
Voorhoofdsholte-ontsteking?

Ga eens voorover hangen, voel je dan druk?
hmm als ik voorover ga hangen komt de hoofdpijn achter mijn ogen te zitten, ook aan de linkerkant. Daarna is het aan de rechterkant erger.

Ik kan dus niet naar mijn eigen huisarts, anders zou ik dat morgen wel doen denk ik. Ik probeer te bekijken of ik hier naar een dokter moet of dat ik mijn schoonvader zal bellen.
Kan ook een beknelde zenuw in je nek zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven