Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Fabienne13 schreef op 07 maart 2013 @ 20:13:

[...]

Ik krijg wel eens mailtjes van mensen die niet eens meeschrijven met dit topic of die niet eens een account hebben op Viva. En als ik dan zeg dat ik eigenlijk alleen spullen weggeef aan mensen die hier meeschrijven, dan krijg ik er nog een rottige mail overheen ook Jee lekker asociaal zeg!
@Bokito Vriend heeft post gehad. Morgen krijg ik de envelop. Postzegels gaan bij zijn verzameling zei hij.
Oh, ik was weer spuit-elf

Verder zal ik de discussie laten rusten, zie net dat 'ie al afgelopen is
Goed, 2 liefhebbers voor de tas wat nu ?

Technisch gezien was Marels eerder met reageren dan Ukkie.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Eigenlijk was dat Newnick maar die reageert niet meer Ik wil niemand voor het hoofd stoten.

Dus als Marels hem graag wil hebben dan gaat ie naar haar.

Sorry Ukkie.

Overigens heb ik nog meer tassen, zie loepje anders word ik er hier uit gepletterd
@mocca, super! Dat zou fijn zijn als je dat wilt meten. Vriend is klein en smal dus dat scheelt.

Mijn broer is lang en smal en dat is altijd drama. Of de truien zijn te breed of hij heeft een blote buik als hij zijn armen omhoog doet.

@fabienne, wat aso! Gelukkig dan maar dat je het niet aan ze gegeven hebt.
Ben ik de enige met die mails? Wat zegt dat dan over mij Kom ik zo loserig over?

Voor mij voelt het wel vervelend, omdat zo'n mailwisseling ook gewoon niet prettig verloopt.
Ik heb een keer een mail gehad van iemand die hier niet schreef. Was nog met mijn oude nick.

Ik had iets wat zij al een tijdje zocht voor haar neefje.

Ze gaf ook heel eerlijk toe hier niet te schrijven en dat ze me via google had gevonden ( ze had gegoogled op dat product).

Het was iets wat niet overal verkrijgbaar is.

Ik heb heel even getwijfeld maar ze kwam heel oprecht over dus heb ik het haar gestuurd.
Dan zou ik het best begrijpen, trouwens. (En nee, dit is geen vrijbrief om me overal over te mailen als je hier niet meeschrijft ).

Het is meer ook de sfeer van de mails. Gewoon naar.
Zou er inderdaad aan liggen waar het over gaat, als iemand van buitenaf zou mailen.

Werden er nou spijkerbroekjes 86 gezocht, of 92?
Hahahaha, ik krijg nu een mail dat ik mails niet openbaar mag maken en geen namen mag noemen. Nou, wees gerust, dàt zal ik niet doen. Bah.
Van de mods?
Of van de graaiers in kwestie?
Van de graaiers.
quote:Fabienne13 schreef op 07 maart 2013 @ 21:16:

Hahahaha, ik krijg nu een mail dat ik mails niet openbaar mag maken en geen namen mag noemen. Nou, wees gerust, dàt zal ik niet doen. Bah.Dus je mag op viva niet vertellen over een mail die je van een persoon gehad hebt die niet eens lid is van het viva forum?

Edit: o wacht, mensen die hier geen lid zijn en die jou gemaild hebben, gaan jou nu vertellen dat je dat niet mag vertellen?

Ja zeg, denk dan even na voor je naar een wildvreemde mailt, waar je bovendien ook nog iets voor nop van wilt hebben.

Zoooooo, das triest zeg Fabienne. Wat een idioten soms hier toch op het forum!
Fabienne, ik heb het ook gehad. Mede daardoor m'n email en nickname moeten veranderen.
Ik heb blijkbaar geen leuk weggeef spul

Ik krijg geen mails!

Overigens, waar ik mij ook redelijk aan stoor is aan meelezers die hier alleen hallo roepen als ze iets van hun gading zien en verder niet.

Niet dat we hier nou een soort van besloten groepje/clubje zijn, maar toch, ik geef het liever aan meeschrijvers dan aan invallers zeg maar.

Maar niemand wil mijn spullen

Dit weekend ga ik weer ruimen trouwens, dus dan komt er weer een lijstje.

Overigens is dochter net uit maat 74. Iemand interesse? Is vooral Winterspul.

Ook wat badpakjes trouwens. Ivm orenproblemen helaas nog nooit met dochter gezwommen, dus sommige zijn nog nieuw.
Aaah lelytje. En hebt zulke leuke spulletjes.

Ik ben nu ook een beetje meer in de leesmodus, mijn weg geefspullen zijn op :(

Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor. Ik ga vooral op mijn gevoel af. Voelt het goed als het iemand is die hier niet schrijft dan een ja. Voelt het mwha of nee dan een nee.
Fabienne wat triest van die mensen zeg. Maar als ze je nu.gaan mailen betekend dat dat ze blijkbaar hier nog meelezen.
Dan heb je wel lef zeg !

Ik geef sowieso alleen aan mensen van het forum en dan niet aan iemand die hier komt binnenvallen en 1 dag lid is.
Gek toch?

Over zwempakjes gesproken: Ik heb ook nog een zoet zwempakje in maat 74.
En ik heb ook nog een zomerslaapzakje, 90cm. Kan zowel voor jongetjes als meisjes. Ik zal kijken of ik even een foto kan maken van het spul.
Ik ben op zoek naar zwempakjes, zijn er foto's en mijn dochter heeft maatje 74 lelytje. Durf bijna niet meer te reageren, wil niet inhalig zijn.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Fabienne13 schreef op 07 maart 2013 @ 20:34:

Ben ik de enige met die mails? Wat zegt dat dan over mij Kom ik zo loserig over?

Voor mij voelt het wel vervelend, omdat zo'n mailwisseling ook gewoon niet prettig verloopt.Of je hebt hele mooie spullen
Maar die niet forummende mailers mailen jou nu dat je je mond moet houden
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven